زمان مطالعه: 1 دقیقه
داستان ارواح گمشده در زمینی دیگر-قسمت نهم

داستان ارواح گمشده در زمینی دیگرقسمت نهمنویسنده : لیلا شاهپوری و بالاخره بعد از دو هفته که از اومدنمون به...

lost-ghost-in-another-land

داستان ارواح دریا می رفتیم راهی که لاب لای جنگل به طرف کوه هدایت میشد و در یکی از بالاترین قسمتهای کوه غار بزرگی قرار داشت ..

وقتی به ساحل رسیدیم برای آخرین بار ماهان سری به ماشینش زد و یجوری درشو بست ه انگار در اونجا دزدی هم وجود داره !

روزبه وقتی معطلی ماهان رو دید گفت:

-ای بابا بسته دیگه بیا حالا تو هم .. دزدگیرشو بزن راه بیفت دیگه !

ماهان لبخندی زد و به راه افتاد ...

راه طولانی رو در پیش داشتیم ..

نسیم دختر قوی و بااراده ای بود و ما طی مدتی که اینجا بودیم کاملا از شجاعت و نترس بودنش مطلع شده بودیم .. مدام به روزبه انرژی می داد و به همه انگیزه رسیدن به مقصد رو یادآوری میکرد ..

ساعتها پیاده روی همه ما رو خسته کرده بود ..

جنگل بزرگ و پهناوری بود و هیچوقت فکر نمیکردم درختهای بزرگ و تنومندی رو اونهم به این صورت ببینم .

شاخه های سر به فلک کشیده که معلوم نبود تا به کجاها ادامه داشته ..

گاهی به چشمه های زیبایی برمیخوردیم که همانند فتوشاپ یک عکس بود .

شاید مسیر طولانی بود ولی از این همه منظره های زیبا در حال لذت بردن بودیم که متاسفانه ناگهان .....

در حالی که منو ماهان و روزبه مشغول شوخی بودیم همسر اون مرد چینی فریادی زد ..

همه برگشتیم ..

چون اونها عقب گروه در حال حرکت بودند ..

چیزی رو که می دیدیم نمی تونستیم باور کنیم ...

زن چینی در آسمان بود و همه مات و مبهوت بودیم ..

چیزی اون رو از زمین بلند کرده بود ولی یک چیز نامرئی ..

آقای کیانگ همون مرد چینی مدام داد و فریاد میکرد و عاجزانه از همه درخواست کمک میکرد .

هیچکس نمی تونست کاری کنه و متاسفانه همه نظاره گر دور شدن او شدند ..

کیانگ روی زمین نشست و با گریه و غم فراوان شاهد دور شدن همسرش شد .

همون لحظه بود که یکی از دانشمندان ژاپنی هشدار داد که احتمالا کسی نمیخواد اونها به سمت غار برن و بقیه هم حرف آدم فضایی ها رو میزدن و تصور میکردن احتمالا میتونه کار اونها باشه ..

بقیه راه رو با احتیاط بیشتری به پیش می رفتیم ..

دیگه طوری شده بود که حواسمون به همه قسمت ها بود از هوا گرفته تا زمین , چشمه ها و ..

تا اینکه بعد از یک روز تمام خبر خوبی رو شنیدیم ....

رسیدیم .. اونجاست .. رسیدیم .. خدا رو شکر غار اونجاست ...

وقتی به غار رسیدیم تصورمون این بود که به بازگشت نزدیک شدیم ..

ولی خبر نداشتیم که در غار خطراتی وجود داره که تابحال کسی از اونها خبر نداشته ...

پایان قسمت نهم

قسمت هشتم

قسمت دهم

با ما همراه باشید

نظر خود را درباره «داستان ارواح گمشده در زمینی دیگر-قسمت نهم» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره داستان ارواح گمشده در زمینی دیگر-قسمت نهم فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید

دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.