زمان مطالعه: 1 دقیقه
گواهینامه آکادمی LLC جمهوری چک

گواهینامه آکادمی LLC جمهوری چک

آسمونی در ادامه مقالات معرفی گواهینامه های معتبر ، در این بخش به معرفی گواهینامه آکادمی LLC جمهوری چک می...
گواهینامه آکادمی LLC جمهوری چک
گواهینامه آکادمی LLC جمهوری چک


آسمونی در ادامه مقالات معرفی گواهینامه های معتبر ، در این بخش به معرفی گواهینامه آکادمی LLC جمهوری چک می پردازد. برای آشنایی با گواهینامه آکادمی LLC جمهوری چک، به ارائه اطلاعات اولیه ای در این مورد می پردازیم. دعوت می کنیم تا پایان همراهمان باشید.

گواهینامه آکادمی LLC جمهوری چک

مؤسسه صـدور گواهینامه آکادمی LLC جمهوری چک واقع در کشور اروپایی« چک » بعنوان بزرگترین مؤسسه صـدور گواهینـامه بین المللی با فعالیت در زمینـه خدمات ممیزی و ثبت و صدور انواع گواهینامه های سیستم های مدیریت و همچنین بازرسی و انطباق محصـول آغاز بکار نمود .بازرسی در زمینه جوش ، ریل و راه آهن و فرآیند تولید بهینه نیز از جمله فعالیت های آغازین این مؤسسه بوده و از آغاز سال 2011 با توجه به طی پروسه تأیید و ثبت در اتحادیه اروپا در زمینه صدور گواهینامه های محصول CE خدمات خود را گسترش داد.بر این مبنا این سـازمان مجـاز خواهد بود تا در حیـطه محصـولات ساختـمانی Construction ، انواع تجهیزات و لوازم بازی Toys، تجهیـزات پزشکی Medical Devices ، محصولات الکتریکی با ولتاژ پایین LVD  و محصولات با سازگاری الکترومغناطیس EMC به صدور گواهی بپردازد .

جهت استعلام و بررسی اعتبار گواهینامه آکادمی LLC جمهوری چک:

www.llc-academy.com
ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «گواهینامه آکادمی LLC جمهوری چک» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره گواهینامه آکادمی LLC جمهوری چک فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.