زمان مطالعه: 3 دقیقه
قیمت گوسفنده زنده

قیمت گوسفنده زنده

در این بخش از آسمونی با قیمت دام زنده در خدمت شما همراهان گرامی می باشیم.

قیمت گوسفند زنده 1400

گوسفند زنده مناسب همه اعیاد و مناسبت های مذهبی و ملی می باشد و از قدیم رسم بوده است که برای مراسم های مختلف دام یا جانوری را قربانی کنند. از از مراسم های عروسی و تولد تا ایام محرم و ولادت ائمه اطهار.

در این روز ها که شیوع ویروس کرونا در سرتاسر کشورمان افزایش یافته است پیدا کردن یک محل خاص برای تهیه دام مورد نیاز ممکن سخت و دشوار باشد و از آن مهمتر افزایش های ناگهانی قیمت دام و قیمت های مختلفی که از مراکز مختلف ارائه می شود می تواند سبب سردرگمی خریدار شود.

در این بخش از آسمونی ما با قیمت دام زنده در خدمت شما همراهان عزیز هستیم و با ارائه قیمت هایی از مراکز قانونی و ذی ربط و با نرخ مصوب شما عزیزان را برای خرید دام مورد نظر راهنمایی می کنیم.

قیمت گوسفند زنده
قیمت گوسفند زنده

 

این روز ها مراکز فروش دام زنده به صورت شبانه روزی و در هر کجای تهران آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشند. تنها با یک تماس با این مراکز دام زنده مورد نظر شما و ابعاد و اندازه دلخواه شما همراه با قصاب و باسکول  به محل مورد نظر شما ارسال میشود. همچنین برای رفاه حال مشتریان و به دلخواه مشتری برخی از این مراکز عمل خرد کردن گوشت را هم بر عهده قصاب می گذارند.

قیمت گوسفند زنده

 امروز مورخ 7 اسفند 1400 قیمت هر کیلوگرم گوسفند زنده جوان پروار بهترین نژاد با کیفیت عالی در تهران حداقل 59,000 تومان و حداکثر 69,000 تومان می باشد.

دلیل عمده تفاوت قیمت گوسفند زنده به خاطر نژادهای مختلف گوسفند زنده ،  وزن گوسفند و همچنین هزینه های نگهداری می باشد . به این صورت که گوسفندی که وزن بیشتری دارد قیمت کم تری نیز خواهد.همچنین دقیق بودن وزن دام و توجه داشتن به کسب رزق حلال یکی دیگر از مواردی است که شما خریداران گرامی همواره باید به آن توجه داشته باشید . 

live-sheep-prices
قیمت گوسفند زنده

نحوه خرید گوسفند زنده

اگر قصد خرید دام زنده را دارید توجه داشته باشید که باید نکات متعددی را مورد بررسی قرار دهید زیرا خرید دام های مریض می تواند به سلامت انسان نیز لطمه وارد کند که این امر بسیار خطرناک خواهد بود. توجه داشته باشید که بعضی از دام ها انواع ویروس ها و باکتری ها را به انسان منتقل می‌کنند که این امر موجب به وجود آمدن بیماری های ویروسی و انگلی می شود، با این وجود، اگر شما قصد خرید دام را دارید لازم است ابتدا به سالم بودن دام توجه کنید که برای این امر نیاز است حالات فیزیولوژیکی دام زنده را مورد بررسی قرار دهید و همچنین از سالم بودن ظاهری دام ها مطمئن شوید.

خرید گوسفند زنده یا دام زنده از مراکز مناسب

از جمله مهمترین مواردی که در خرید دام زنده بسیار حائز اهمیت می باشد، خرید از مراکز عرضه دام معتبر زیر نظر شهرداری است زیرا به طور حتم دام هایی که در پرورشگاه های مناسب پرورش یافته اند کاملا سالم هستند و واکسن های مورد نیاز را در زمان مناسب و تحت نظر دامپزشک دریافت کرده‌اند که این امر می‌تواند به سالم بودن آنها کمک کند. با این حال توجه داشته باشید که چه برای ذبح و چه برای پرورش اقدام به خرید دام زنده کنید ابتدا لازم است به مراکز مناسب و معتبر مراجعه نمایید و پس از اطمینان از سلامت کامل دام، اقدام به خرید کنید.

قیمت گوسفند زنده
قیمت گوسفند زنده

نکاتی در خصوص خرید گوسفند زنده

خرید دام های سرزنده که در هنگام راه رفتن سلامتی ظاهری خود را نشان می دهند می تواند حائز اهمیت باشد. همچنین در هنگام خرید دام های زنده می توانید از سلامت آنها از طریق بررسی چشم ها آگاه شوید. سن آنها را نیز می‌توانید با بررسی دندان ها تخمین بزنید. بهترین سن دام برای دامپروری و نگهداری دام ها، سن 4 الی 7 ماهگی است که 250 الی 350 گرم وزن داشته باشند.

در بالا مهمترین نکاتی که در خرید دام زنده برای پروار نیاز بود را ذکر کردیم، حال اگر قصد دارید که اقدام به خرید دام زنده برای ذبح و استفاده از گوشت دام کنید لازم است توجه داشته باشید که بعضی از فروشندگان برای اینکه بتوانند دام های خود را سنگین تر نشان دهند، مقدار زیادی نمک به همراه علوفه به دام خود می خورانند که این امر موجب می شود تا دام آب زیادی بخورد و در نتیجه سنگین تر شود. پس از این رو لازم است حتما از اماکن معتبر و بهداشتی می توانید قصاب و خدمات ذبح را دریافت کنید و از سلامت دام خود اطمینان داشته باشید.

در این امر نیز مانند خرید دام زنده برای پروار نیاز است که سلامت ظاهری دام را مورد بررسی قرار دهید و برای این که بتوانید چاقی یا لاغری دام را تشخیص دهید با لمس کردن مهره های پشت دام به درصد گوشت و لاغر و چاق بودن دام پی خواهید برد. پس در خرید دام به نشانه های اولیه، از جمله نشخوار کردن، حالت بینی، بزاق دام و سایر مشخصات کاملا توجه کنید.

نظر خود را درباره «قیمت گوسفنده زنده» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره قیمت گوسفنده زنده فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.