زمان مطالعه: 1 دقیقه
لایو اکشن چیست و چرا اینقدر پرطرفدار شده؟

لایو اکشن چیست و چرا اینقدر پرطرفدار شده؟

روش جدیدی که فیلمساز های کودک و نوجوان و بزرگسال به آن علاقه مند شده اند چیست؟

لایو اکشن نوعی فیلمسازی و فیلمبرداری است که به ساخت حرکات مختلف به واسطه عکاسی و تصویربرداری پرداخته و از بازیگران و جلوه های ویژه استفاده میکند تا آثار قدیمی تر را به صورت فیلم واقعی بازسازی کند.

کمپانی والت دیزنی در چندسال اخیر تعدادی از کارتون های قدیم خود را به این شکل بازسازی کرد که خیلی مورد استقبال جهان قرار گرفت.هوش مصنوعی استفاده شد که همچنان طبیعت ساخت این فیلم در مجله لس آنجلس تایمز مورد بحث است.

شیرشاه 2019
شیرشاه 2019

تعدادی از لایو اکشن های مختلف را در تصویر زیر میبینید، آسمونی مشتاق است بداند شما از کدام یک بیشتر لذت بردید، لایو اکشن یا کارتون اصلی؟

چند شخصیت واقعی متعلق به کارتون های قدیمی را در این تصویر میبینید؟

والت دیزنی
والت دیزنی

از دیرباز نیز دیده شده که فیلم سازان مختلف علاقه عجیبی به تلفیق پویانمایی دو بعدی و لایو اکشن داشته اند بنابراین توجه بسیاری به این روش نشان داده اند و ترکیب جالبی از پویانمایی (انیمیشن) و تصاویر واقعی را به فیلم و اثری هنری تبدیل کرده اند. یکی از این آثار که اخیرا ساخت آن به پایان رسید تام و جری 2020 است.

تام و جری
تام و جری

دیزنی امروزه بیشتر کارتون های قدیمی خود را به همین روش تلفیقی از انیمیشن و لایو اکشن واقع گرایانه بازسازی کرده. از جمله این آثار میتوان به کارتون کتاب جنگل ، شیرشاه ، مولان و بسیاری دیگر اشاره کرد. تمام این آثار جدید شامل صحنه هایی با حرکات واقعی انسان‌های واقعی یا حیوانات است، نه مدل‌ها یا تصاویر کشیده یا تولید شده توسط کامپیوتر!

نظر خود را درباره «لایو اکشن چیست و چرا اینقدر پرطرفدار شده؟» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره لایو اکشن چیست و چرا اینقدر پرطرفدار شده؟ فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.