زمان مطالعه: 2 دقیقه
بهترین مرکز لیپوماتیک در تهران

بهترین مرکز لیپوماتیک در تهران

در لیپوماتیک، تمامی سلول های تجمع یافته در زیر پوست با روشی فیزیکی نه با اشعه و یا حرارت گرمایشی ذوب می شوند و با میله ای به نام کانولا کشیده می شوند و با دستگاه کاملا تخلیه خواهند شد. باید ذکر کرد که چربی های خارج شده، سالم و زنده هستند و قابلیت پیوند مجدد در قسمت دیگر بدن را دارند.
بهترین مرکز لیپوماتیک در تهران
بهترین مرکز لیپوماتیک در تهران
بهترین مرکز لیپوماتیک در تهران

ویژگی های بهترین مرکز لیپوماتیک در تهران

لیپوماتیک یکی از روش های لاغری موضعی است که چند سالی است در ایران و جهان رواج یافته است.

در سال های اخیر جراحی های مختلفی جهت پیکر تراشی اندام های بدن در ایران به انجام رسیده است که هر کدام از مزایا و معایب خاص خود برخوردار می باشند. اما امروزه با وجود روش های ایمن و قابل اطمینان که شیوه هایی تهاجمی و بدون عارضه تلقی می شوند، مراجعین انتظار دارند تا این متد ها جهت درمان آن ها بکار رود و روش های قدیمی منسوخ شوند و از تجهیزات و فناوری های روز دنیا استفاده کنند و خدماتی ارزنده را به بیماران خود ارائه دهند.

عمل لیپوماتیک چیست ؟

عمل لیپوماتیک توسط یک دستگاه لاغری، تأیید شده توسط FDA انجام می‌شود که خطرات آن نسبت به لیپوساکشن کم‌تر است و با دقت بیش‌تری تأثیر خود را به تمام نواحی بدن اعمال می‌کند. در عمل لیپوماتیک، سلول چربی در ابتدا، با ابزاری به نام کانول (لوله فلزی تو خالی) و حرکات ارتعاشی آن، شکسته می‌شوند و سپس چربی شکسته شده، به آرامی از بدن مکیده می‌شود. لیپوماتیک در حقیقت یک نوع دستگاه ساکشن پیشرفته برای تخلیه چربی‌های موضعی زیر پوست است و بسیار دقیق عمل می‌کند، به همین دلیل نسبت به لیپوساکشن ارجحیت دارد.

لاغری با لیپوماتیک
لاغری با لیپوماتیک
لاغری با لیپوماتیک

مزایای لاغری با روش لیپوماتیک

تمامی سلول های تجمع یافته در زیر پوست با روشی فیزیکی نه با اشعه و یا حرارت گرمایشی، ذوب می شوند و با میله ای به نام کانولا کشیده می شوند و با دستگاه کاملا تخلیه خواهند شد. باید ذکر کرد که چربی های خارج شده، سالم و زنده هستند و قابلیت پیوند مجدد در قسمت دیگر بدن را دارند. این عارضه درد مختصری دارد، اما چون بی حسی در آن ناحیه تزریق شده، فرد آن را اصلا احساس نمی کند.

دوره نقاهت بسیار خفیفی دارد. این پروسه در اتاق عمل صورت می گیرد که زمان بر و وقت گیر نمی باشد. این عارضه نیازی به بخیه ندارد. زیرا فقط سوراخ و شکافی در بدن ایجاد نموده اند که به مرور برطرف می شود و چون بعد از آن لیفت انجام می گیرد، هیچ گونه آثاری از شکاف نیز در بدن دیده نمی شود. عدم داشتن عوارض و خطر آمبولی در آن وجود ندارد. کبودی و تورم نسبت به روش های دیگر در آن بسیار کم می باشد. فرد با این روش به تناسب و زیبایی اندام می رسد.

قیمت عمل لیپوماتیک :

قیمت پیکرتراشی شکم به عوامل مختلفی بستگی دارد:

-برای حذف حجم زیادی از چربی های بدن، لیپوماتیک، امن ترین و اثربخش ترین روش درمان است. -عمل آبدومینوپلاستی برای صاف شدن شکم از طریق حذف چربی ها و پوست اضافه شکم بسیار مفید است. -عمل پیکرتراشی با اسکالپتور ، برای حذف چربی های کوچکتر اثربخشی بالایی دارد. -عمل لیزر لیپولیز اثربخشی و ایمنی بالایی دارد.

تمام این ها، ویژگی های عمل های پیکرتراشی بود که هر کدام می تواند برای یک هدف مفید باشد.
ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «بهترین مرکز لیپوماتیک در تهران» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره بهترین مرکز لیپوماتیک در تهران فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.