زمان مطالعه: 1 دقیقه
آموزش لینک سازی حرفه ای (لینک بیلدینگ)

آموزش لینک سازی حرفه ای (لینک بیلدینگ)

یکی از سیگنال های سئو که باعث قرار گرفتن وب سایتی در نتایج بالای جستجوی گوگل می شود داشتن بک لینک از وب سایتهای دیگر می باشد.

لینک سازی یا لینک بیلدینگ که از عبارت انگلیسی Link Building دریافت شده است به مجموعه فعالیت های شما جهت کسب بک لینک های معتبر از صفحات اینترنتی جهت ارتقای جایگاه خود در نتایج گوگل گفته میشود. برای آشنایی بیشتر با آموزش لینک سازی حرفه ای (لینک بیلدینگ) این بخش آسمونی را بخوانید چرا که به معرفی لینک بیلدینگ می پردازیم.با آسمونی همراه باشید.

آموزش لینک سازی حرفه ای (لینک بیلدینگ)

یکی از سیگنال های سئو که باعث قرار گرفتن وب سایتی در نتایج بالای جستجوی گوگل می شود داشتن بک لینک از وب سایت های دیگر می باشد. اما سایر مدیران و رقیبان شما ممکن است حاضر به انجام این کار نباشند و نمی توانید به سادگی از بسیاری از وب سایت ها بک لینک دریافت کنید. فرایندی که باعث می شود لینک سایت شما در سایر وب سایت ها قرار گیرد را به اصطلاح لینک بیلدینگ یا Link Building می گویند. در واقع لینک بیلدینگ به فرایندی گفته می شود که با ایجاد شبکه ای از بک لینک ها، باعث افزایش پیج رنک و بالار رفتن سایت در نتایج جستجو می شود.

مراحل انجام لینک بیلدینگ بصورت حرفه ای

1- از ایجاد بیشمار بک لینک و اسپم خودداری کنید.
2- از ایجاد بک لینکهایی با Anchor Text یکسان خودداری کنید.
3- در Anchor Text ها از کلمات کلیدی استفاده کنید.
4- قرار گرفتن لینک وب سایت شما در متن سایر وب سایت ها تاثیر بیشتری روی سئو دارد.
5- سایتهایی که پیج رنک بالاتری دارند و با سایت شما مرتبط هستند را انتخاب کنید.
6- در بک لینک گرفتن از سایتهای اسپمر و مشکوک خودداری کنید.

اگر بک لینک ها برای سئو سایت اثر منفی ایجاد کنند چه؟

در هنگام بک لینک گرفتن باید به خوبی دقت کنید که بک لینکها را از چه سایتی با چه محتوایی و چه پیج رنکی دریافت می کنید و اگر در مورد سلامت بک لینکها تردید داشتید باید از ابزار Disavow Tool استفاده کنید و با معرفی آن بک لینکها به گوگل از تاثیر منفی آنها بر روی سئو سایت خود جلوگیری کنید.

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «آموزش لینک سازی حرفه ای (لینک بیلدینگ)» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره آموزش لینک سازی حرفه ای (لینک بیلدینگ) فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.