زمان مطالعه: 1 دقیقه
مجوز نشریه الکترونیک معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مجوز نشریه الکترونیک معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

امروز برای راه اندازی هر کسب و کاری در دنیای واقعی و دنیای مجازی نیاز به کسب مجوز از سازمان مربوطه می باشد....

امروز برای راه اندازی هر کسب و کاری در دنیای واقعی و دنیای مجازی نیاز به کسب مجوز از سازمان مربوطه می باشد. اگر صاحب یک نشریه آنلاین هستید و قصد کسب مجوز برای آن را دارید این بخش آسمونی را مطالعه نمایید چرا که در این بخش در مورد مجوز نشریه الکترونیک معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صحبت می کنیم.

مجوز نشریه الکترونیک معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
مجوز نشریه الکترونیک معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی



مجوز نشریه الکترونیک معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

با راه اندازی طرح «سامانه جامع رسانه های کشور» روند دریافت مجوز نشریه الکترونیکی شد.

معاونت امور مطبوعاتی واطلاع رسانی وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی با افزایش تقاضای اخذ امتیاز نشریات و ضرورت اطلاع رسانی جامع در خصوص شرایط و مراحل اخذ امتیاز نشریات و بررسی قوانین و آیین نامه های مربوطه، همچنین با هدف توزیع عادلانه امکانات و تمرکززدایی در کنار شفافیت و سهولت مراوده با مراکز قانونی، با افتتاح «سامانه جامع رسانه‌های کشور» اقدام به الکترونیکی نمودن فرآیند درخواست مجوز نشریه کرد تا متقاضیان بتوانند پس از ثبت اطلاعات و ارسال مدارک بصورت الکترونیکی، ازنحوه رسیدگی به پرونده خود تاحصول نتیجه مطلع شوند.

license-electronic-journal
license-electronic-journal

 متقاضیان دریافت مجوز نشریه، از این پس می‌توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی  www.e-rasaneh.ir  و پس از  ثبت نام در این سامانه از خدمات آن بهرمند شوند. ثبت نام در این سامانه در دو بخش «افراد حقیقی» و «افراد حقوقی» تعریف شده که صاحب امتیازان، مدیران مسئول، نمایندگان، مدیران عامل چاپخانه‌ها جهت ورود می بایست گزینه «ثبت نام افراد حقیقی» و مؤسسات، شرکت‌ها، سازمان‌ها وچاپخانه‌ها نیز گزینه «ثبت نام افراد حقوقی» را انتخاب نمایند.

 متقاضیان پس از دریافت رمز ورود به محیط کاربری و تکمیل فرم اطلاعات شرکت و اطلاعات تماس، یک کد رهگیری دریافت خواهند کرد که می‌توانند با تماس با بخش اعلام وصول (که اطلاعات آن در سامانه موجود می‌باشد) و ارائه کد رهگیری، از مراحل صدور مجوز نشریه خود اطلاع پیدا کنند.

نظر خود را درباره «مجوز نشریه الکترونیک معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره مجوز نشریه الکترونیک معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.