معرفی کتابخانه و مرکز اسناد بنیاد ایران شناسی یکی از سازمان های دولتی ایران
معرفی کتابخانه و مرکز اسناد بنیاد ایران شناسی یکی از سازمان های دولتی ایران



معرفی کتابخانه و مرکز اسناد بنیاد ایران شناسی یکی از سازمان های دولتی ایران

کتابخانه و مرکز اسناد بنیاد ایران شناسی یکی از سازمان های دولتی ایران است. کتابخانه و مرکز اسناد بنیاد ایران شناسی مانند دیگر سازمان های دولتی دارای تاریخچه است. تاریخچه کتابخانه و مرکز اسناد بنیاد ایران شناسی شامل زمان تشکیل و وظایف و فعالیت ها و اهداف کتابخانه و مرکز اسناد بنیاد ایران شناسی می باشد. اگر می خواهید در مورد کتابخانه و مرکز اسناد بنیاد ایران شناسی بیشتر بدانید این بخش آسمونی را تا پایان مطالعه نمایید چرا که به معرفی کتابخانه و مرکز اسناد بنیاد ایران شناسی و تاریخچه کتابخانه و مرکز اسناد بنیاد ایران شناسی و آدرس سایت کتابخانه و مرکز اسناد بنیاد ایران شناسی می پردازیم.

تاریخچه کتابخانه و مرکز اسناد بنیاد ایران شناسی

کتابخانه و مرکز اسناد بنیاد ایران‌شناسی در سال 1380 تأسیس شده‌است. کتابخانه و مرکز اسناد بنیاد ایران‌شناسی مجموعه‌ای است که برای تشویق مطالعه و تحقیق دربارهٔ ایران‌شناسی و نیز آشنایی با گذشتهٔ تاریخی، ادبی، فرهنگی و علمی ایران و ایرانیان تشکیل شده‌است. به علاوه، فضای مناسبی برای مطالعه و تحقیق فراهم آورده‌است.

موجودی کتابخانه و مرکز اسناد بنیاد ایران شناسی

کتابخانهٔ مرکزی مجموعه‌ای است که با داشتن بیش از 170 هزار مدرک تخصصی ایران‌شناسی، در بخش‌های نمایشگاه اسناد، نسخ خطی و چاپ سنگی، امانت، مرجع، نشریات، سازماندهی و مجموعه‌سازی در حال فعالیت است.

کتابخانه دارای 108347 جلد کتاب فارسی و لاتین است که دربردارندهٔ 79702 عنوان است. به علاوه، حدود 7000 عنوان مدرک غیر از کتاب، شامل گزارش، طرح و پایان‌نامه، 21000 عنوان مدارک دیداری - شنیداری شامل پوستر، نقشه، کارت پستال، لوح فشرده، عکس، اسلاید، فیلم و نیز بیش از 40000 جلد نشریه را داراست. این کتابخانه با وجود عمر کوتاهش، در شمار یکی از غنی‌ترین مراکز تخصصی و تحقیقی مطالعات ایران شناسی به‌شمار می‌آید.

بخش‌های کتابخانه و مرکز اسناد بنیاد ایران شناسی



  • بخش امانت
  • بخش سازماندهی
  • بخش مجموعه‌سازی
  • بخش مرجع
  • بخش مرمت و مرکز اسناد کتابخانه
  • بخش منابع دیداری و شنیداری
  • بخش نشریات
نظر خود را درباره «معرفی کتابخانه و مرکز اسناد بنیاد ایران شناسی یکی از سازمان های دولتی ایران» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره معرفی کتابخانه و مرکز اسناد بنیاد ایران شناسی یکی از سازمان های دولتی ایران فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.