زمان مطالعه: 2 دقیقه
بررسی K8 ال جی

بررسی K8 ال جی

شرکت ال جی هر سال نسل جدیدی از تلفن های هوشمند سری K میان رده را معرفی می کند و برای سال جاری نیز چنین تصمیمی...
در این مطلب می خوانید : [بستن]

گوشی K8 ال جی

شرکت ال جی هر سال نسل جدیدی از تلفن های هوشمند سری K میان رده را معرفی می کند و برای سال جاری نیز چنین تصمیمی گرفته است.در این میان یکی از مدل های این سری K8 نام داشته و می توان انتظار عملکرد مطلوبی را به عنوان یک میان رده از آن داشت. K8 بالاترین مدل سری K بوده و ال جی نیز سعی کرده مشخصات مناسبی برای آن در نظر گیرد. در این بخش از آسمونی قصد داریم به بررسی K8 میان رده پرداخته تا با آن آشنا شویم.

مشخصات فنی گوشی K8 ال جی

1- طراحی و ساخت
شرکت ال جی K8 را با بدنه پلاستیکی فشرده همراه ساخته از این رو نباید آن را یک پرچمدار دانست. بدنه موردبحث هنگامی که بدست گرفته می شود احساس خوبی را منتقل می کند اما رده بالا نیست. ابعاد 144*71*8.7 میلیمتری و وزن 157 گرمی از جمله ویژگی های K8 ال جی است. چنین ساختار و وزنی به خوبی بایکدیگر منطبق هستند و می تواند K8 را به عنوان اسمارتفون میان رده کارآمد دانست.

2- صفحه نمایش
ال جی در قسمت نمایشگر یک پنل 5.0 اینچی IPS LCD با رزولوشن 1280*720 پیکسلی به کار گرفته که عمدتا در گوشی های هوشمند رده میانی جای دارد. این صفحه نمایش از تراکم 294پی پی ای و نسبت تصویر 66 درصدی بهره می برد که عمدتا در گوشی های هوشمند میان رده و استاندارد می توان آن را مشاهده کرد. در بخش صفحه نمایش K8 ال جی محصولی کارآمد و مناسب است اگرچه نباید انتظار یک پرچمدار را از آن داشت زیرا نمی تواند به شمار رود.

3- سخت افزار
شرکت کره ای سعی کرده K8 را با مشخصات ایده آلی همراه سازد به شکلی که پردازنده چهار هسته ای مدیاتک با فرکانس 1.1 گیگاهرتزی، تراشه گرافیکی مالی تی 720، حافظه رم 1.5 گیگابایتی، حافظه داخلی 16 گیگابایتی و برخی دیگر پیکربندی سخت افزاری مطلوبی را برای K8 رقم زده که می توان آن را یک گوشی هوشمند ایده آل گفت. البته به عنوان یک اسمارتفون میان رده ال جی در تلاش بوده تا نظر مخاطبین این دسته از گوشی های هوشمند را جلب کند. چنین سخت افزاری K8 را آماده می سازد تا عملکرد خوبی از خود نشان داده و در اجرای بازیها و کاربری روزانه نیاز کاربران را برآورده سازد. همچنین باید بیان داشت که نباید انتظار بسیاری از این میان رده معمولی ال جی داشت زیرا توان کافی برای پردازش را دارا نبوده و در سطح استانداردی قرار می گیرد.

4- دوربین
K8 به یک دوربین 8 مگاپیکسلی با فناوری های مناسب مجهز است که در بخش عقب جای گرفته است. در قسمت جلو دوربین 5 مگاپیکسلی فراهم شده تا در کنار سنسور عقب پیکربندی دوربین مناسبی برای K8 محسوب شود و محصولی کارآمد و ایده آل به شمار می رود. از ویژگی های دوربین اصلی فوکوس خودکار، فلاش LED، قابلیت تصویربرداری پانومرا و فولکوس لمسی است. دوربین عقب می تواند کیفیت تصویربرداری 1080 پیکسلی داشته اما دوربین جلو تنها تا 720 پیکلسل قابلیت فیلمبرداری دارد.

5- باتری
K8  به پک 2125 میلی آمپری مجهز شده که می تواند ساعت ها کاربر را مشغول خود سازد. این پک قادر است 380 ساعت در حالت استندبای، 28 ساعت در حالت پخش موسیقی و 10 ساعت در حالت مکالمه مداوم K8 را باقی نگهدارد. ال جی سعی کرده با افزودن پک باتری مناسب K8 را به اسمارتفونی کارآمد تبدیل کند و آن را برای کاربری روزمره ایده آل سازد.

نتیجه گیری
گوشی هوشمند K8 ال جی در دسته اسمارتفون های رده میانی قرار می گیرد و طراحی کارآمدی توسط شرکت کره ای برای آن تدارک دیده شد تا موردتوجه افرادی باشد که به دنبال گوشی هوشمند میان رده هستند. البته K8 با قیمتی 150یورویی به فروش می رسد و اقتصادی به شمار می رود.

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «بررسی K8 ال جی» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره بررسی K8 ال جی فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.