زمان مطالعه: 2 دقیقه
بررسی G6 ال جی

بررسی G6 ال جی

شرکت ال جی یکی از برندهای مطرح تولیدکننده تلفن هوشمند بوده که تاکنون محصولات بزرگی را در بازار عرضه داشت....
در این مطلب می خوانید : [بستن]

گوشی G6 ال جی

شرکت ال جی یکی از برندهای مطرح تولیدکننده تلفن هوشمند بوده که تاکنون محصولات بزرگی را در بازار عرضه داشت. محصولاتی که بخش عمده آن تلفن هوشمند و لوازم خانگی بوده و این برند را به یک کمپانی بزرگی تبدیل کرده است. پیشتر شرکت ال جی گوشی هوشمند G6 را به عنوان یک  پرچمدار معرفی کرده است. اسمارتفونی که مشخصات رده بالایی داشته و از طراحی متفاوتی بهره می برد. ال جی G6 را یک گوشی هوشمند قابل توجهی دانسته که نظر هر فردی را به خود جلب می کند.با آسمونی همراه باشید.

مشخصات گوشی G6 ال جی

1- طراحی و ساخت
تلفن هوشمند G6 از بدنه فلزی، شیشه ای بهره می برد که آن را به اسمارتفون پریمیومی تبدیل کرده است. صفحه نمایش بدون حاشیه جلوه خاصی به آن بخشیده و نسبت به جی 6 برتر ساخته است. گوشی هوشمند مذکور محصول کاملی بوده و از ابعاد 148*71*7.9 میلیمتری و وزن 163  گرمی بهره می برد. بنابراین می توان آن را اسمارتفونی کامل دانست. با تمامی این تفاسیر بخش طراحی و ساخت G6 بی نقص بوده و آن را باید بهتر از سایر تلفن های هوشمند ال جی محسوب کرد.

2- صفحه نمایش
G6 به صفحه نمایش 5.7اینچی پی اولد مجهز بوده که آن را به محصولی قابل تبدیل می کند. بنابراین باید آن را یک پرچمدار دانست زیرا کیفیت تصویر QHD+ را به مخاطب ارائه می دهد. نسبت صفحه نمایش به بدنه 78 درصدی و تراکم پیکسلی 564پی پی ای کیفیت بالایی را به مخاطب ارائه می دهد و اغلب تنها در گوشی های هوشمند رده بالا می توان چنین کیفیتی را شاهد بود. خوشبختانه کمپانی ال جی با G6توانسته محصولی را توسعه دهد که در بخش صفحه نمایش فوق العاده و یکی از برترین ها به شمار می رود. بنابراین در زمینه نمایشگر کیفیت بالا و عمق رنگ قابلی را می توان مشاهده کرد.

3- سخت افزار
G6 ال جی به پردازنده چهار هسته ای اسنپدراگون 821 مجهز بوده که با تراشه گرافیکی آدرنو 530 می تواند پردازش بالایی از خود نشان دهد. حافظه رم 4 گیگابایتی، حافظه داخلی 64 گیگابایتی، سیستم عامل اندروید اوریو و برخی دیگر لیست سخت افزارهای G6 ال جی را کامل می سازد. بنابراین باید آن را یک تلفن هوشمند قدرتمندی دانست که می تواند عملکرد بزرگی در پردازش از خود نشان دهد و سریع باشد. البته عمده پرچمداران چنین ویژگی داشته G6 نیز یکی از این دست گوشی های هوشمند است.

4- دوربین
دوربین بخش مهمی در هر گوشی هوشمند محسوب می شود و G6 نیز به عنوان اسمارتفون پرچمدار دست کمی از دیگر رقبا ندارد. دوربین اصلی دوگانه 13 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی پیکربندی دوربین بزرگی محسوب شده که وی 30 را برای تصویربرداری مناسب می کند. پیشتیبانی از اچ دی آر، تصویربرداری پانوراما، فناوری تشخیص فاز و تصویربرداری 2 کی از ویژگی های دوربین G6 ال جی محسوب می شود. بنابراین می توان انتظارات فراوانی از محصول کمپانی کره ای داشت زیرا شرکت موردبحث از ویژگی های کاملی در این محصول بهره گرفته تا نقصی در عملکرد نداشته باشد. البته با توجه سطح سخت افزاری انتظار می رفت چنین چیزی را مشاهده کنیم.

5- باتری
G6 به پک باتری 3300 میلی آمپری مجهز شده که ساعت ها کاربران سرگرم خود خواهد کرد. براساس بررسی انجام گرفته قرار داشتن در حالت استند بای به مدت 550 دقیقه، حالت مکالمه ای 14 ساعته و حالت پخش موسیقی 40 ساعته از ویژگی های بخش باتری G6است. این اسمارتفون از پک باتری 3300 میلی آمپری لیتیوم یونی غیرقابل تعویضی بهره می برد که می تواند عملکرد بالایی از خود نشان دهد. با این حساب می توان G6 ال جی را در بخش های مختلفی چون باتری بی نقص دانست زیرا سازگاری کاملی با مشخصات در نظر گرفته شده دارد.

نظر خود را درباره «بررسی G6 ال جی» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره بررسی G6 ال جی فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.