زمان مطالعه: 3 دقیقه
تجربه تفریح در اولین تم پارک ایران در تور کیش

تجربه تفریح در اولین تم پارک ایران در تور کیش

سفر به کیش نگین زیبای خلیج فارس همیشه شگفت انگیز بوده و هست. سواحل زیبا این جزیره و همینطور تفریحاتی که برای...
سفر به کیش نگین زیبای خلیج فارس همیشه شگفت انگیز بوده و هست. سواحل زیبا این جزیره و همینطور تفریحاتی که برای گردشگران در نظر گرفته شده است همگی این جزیره را به جزیره ای دیدنی تبدیل کرده است. حالا تم پارک کیش هر گردشگری را برای خرید بلیط کیش و سفر به این جزیره ترغیب میکند.

سفر به کیش و انتخاب تور کیش برای گذراندن تعطیلات و تفریح در هر فصلی از سال گزینه خوبی است. هم میتوانید از استراحت در سواحل لذت ببرید و هم میتوانید با انواع تفریحات، نظیر تفریحات آبی مدرن و هیجان انگیز خود را سرگرم کنید و یا از مراکز خرید بزرگ و متنوع کیش خرید کنید.

تجربه تفریح در اولین تم پارک ایران در تور کیش
تجربه تفریح در اولین تم پارک ایران در تور کیش


کیش جزیره ای فوق العاده زیبا با جاذبه های گردشگری و توریستی متنوع از مکان های تاریخی گرفته تا  مراکز تفریحی و همینطور جاذبه های طبیعی فروان نظیر سواحل زیبا و مرجانی و همینطور آب های فیروزه ای و شفاف که از این لحاظ می توان تور کیش را با تور دبی، تور تایلند و تور مالزی مقایسه کرد.

به راحتی می توانید با خرید یه بلیط ارزان چارتری و با رزرو یک هتل ارزان قیمت در کیش، بدون داشتن دغدغه برای برنامه ریزی آنچنانی سفر عازم کیش شوید و از تفریحات این پارک هم بهره ببرید.

تم پارک آّی اوشن کیش اولین تم پارک آبی ایران در کیش با نام پارک آبی اوشن کیش مدتی است افتتاح شده است، در این پارک آبی که داری طراحی بسیار جالب و هیجان انگیزی است. این پارک دارای سرسره های آبی بسیار بلند و همینطور استخرهای متعدد است، مرکز ماساژ این پارک آبی نیز فعال است.

lezatesafar
lezatesafar


تم پارک اوشن از ابتدای ورود قصه ای را برای میهمانان خود بیان میکند. قصه این پارک در مورد دزدان دریایی است که برای بدست آوردن خورشید به قلعه خورشید حمله میکنند اما 3 برادر شجاع مانع رسیدن دزدن دریایی به قلع خورشید می شوند. این داستان جذاب در طول حضور میهمانان در تم پارک آنان را با خود همراه می سازد.

از تجهیزات پارک آبی اوشن میتوان به لوپ های بزرگ یا به قول متخصصان این پارک پیچالوپ و برج های بلند با سرعت بالا و همینطور سرسره های بلند اشاره کرد. اگر قصد سفر به کیش را دارید رفتن به تم پارک را در برنامه خود بگنجانید.

در سایت اصلی این تم پارک اشاره شده است که اگر می‌خواهید هیجان سرعت زیاد 12 مترو بر ثانیه را از دست ندهید و اگر میخواهید چشم اندازی بسیار زیبا از آسمان و دربا را در زمان سقوط آزاد از مرتفع‌ترین برج پارک یعنی برج خورشید را حتما ببینید پیچالوپ را فراموش نکنید.

تجربه تفریح در اولین تم پارک ایران در تور کیش
تجربه تفریح در اولین تم پارک ایران در تور کیش


راه های ساده برای سفر کردن به کیش

این روزها سفر رفتن به سختی گذشته نیست. به راحتی و در عرض چند ساعت می توانید برای سفر رفتن تصمیم بگیرید و کوله تان را آماده کنید و راه بیفتید و نگران مسائل جانبی نباشید.

اکثر آژانس های مسافرتی کار را برای مسافران راحت کرده اند و از طریق سایت و یا از طریق یک تماس تلفنی میتوانید تمام کارهای سفرتان را در عرض چند دقیقه جمع بندی کنید و سایر کارهای جانبی نظیر رزرو هتل، ترانسفر، لیدر و حتی اگر بخواهید تورهای تفریحی و گردشگری شهر مقصد را مشاور سفرتان هماهنگ خواهند کرد و شما باید فقط سرگرم جمع کردن وسایلتان و رسیدن به فرودگاه باشید.

برای سفر به کیش میتوانید از طریق سایت برای رزرو بلیط و همینطور برای رزرو هتل های کیش اقدام کنید و در نهایت با تماس و تایید نهایی پکیج تور کیش در اختیار مسافران قرار می گیرد.

بعضی از کسانی که به کیش سفر میکنند بلیط را از آژانس های هواپیمایی یا ایرلاین ها تهیه می کنند و خودشان برای رزرو اتاق در هتل اقدام می کنند. با توجه به تجربه ما باید بگوییم که در اکثرا مواقع مسافرت به این شیوه گرانتر از توری که آژانس ها به مسافران پیشنهاد می دهند تمام می شود، چرا که در اکثر مواقع آژانسی ها تخفیفاتی را برای هتل ها دریافت می کنند که مسافران این تخفبفات را ندارند.

با این حال توصیه ما این است که نه فقط در مورد کیش در مورد سایر تورهای داخلی و خارجی ، مانند تور مشهد، تور شیراز و تور اصفهان و همینطور تور ترکیه، تور دبی و ...  از چند آژآنس مسافراتی قیمت بگیرید و با چند نفر که تجربه سفر به آن مقصد را دارند صحبت کنید تا هم از شرایط مقصد مطلع شوید و هم از تجارب آن ها استفاده کنید.

در سایت لذت سفر فرصتی فراهم شده که از طریق مشاوره با مشاورین هر مسیر با اطمینان می توان بهترین گزینه ی مناسب را انتخاب کرد.
نظر خود را درباره «تجربه تفریح در اولین تم پارک ایران در تور کیش» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره تجربه تفریح در اولین تم پارک ایران در تور کیش فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.