زمان مطالعه: 2 دقیقه
بیوگرافی لئو روخاس؛ نوازنده ساز فلوت و پن فلوت

بیوگرافی لئو روخاس؛ نوازنده ساز فلوت و پن فلوت

لئو روخاس (پسر خورشید) یکی از نوازندگان ساز فلوت اهل اکوادور است. آهنگ معروف لئو روجاس ، چوپان تنها است و به واسطه همین آهنگ شهرت یافت
در این مطلب می خوانید : [بستن]

 لئو روخاس یکی از نوازندگان ساز فلوت اهل اکوادور است. او در فروردین ماه 97 در ایران کنسرت برگزار کرده است. آسمونی در این بخش بیوگرافی لئو روخاس را منتشر می کند.

درباره لئو روخاس

خوان لئوناردو سانتیا روخاس یا لئو روخاس یکی از نوازندگان فلوت پن، متولد 18 اکتبر 1984 میلادی در کشور اکوادور است که توانست در پنجمین فصل مسابقه تلوزیونی Das Supertalent که در بریتانیا با نام Britain's Got Talent شناخته می شود به عنوان نفر اول مسابقات انتخاب شود.

لئو روخاس کشور خود را در سال 2000 به مقصد اسپانیا ترک کرد اما با این حال خانواده او، در این سفر او را همراهی نکردند. روخاس بعد از سفر به اسپانیا با یک ویزای گردشگری چندین بار به آلمان سفر کرد و اجرای خیابانی انجام داد تا توانست اقامت آلمان را بگیرد. او در حال حاضر با همسر لهستانی خود و فرزند پسرش در پایتخت آلمان، برلین زندگی می کند جایی که او در ابتدا با نمایش های خیابانی منبع درآمدی برای خود دست و پا کرده بود. تا اینکه به صورت اتفاقی از نمایش تلوزیونی Das Supertalent با خبر شد.

او برای شرکت در پنجمین فصل این سری رقبت ها ثبت نام کرد و با اجراهای زیبای خود رای و نظر داوران را برای حضور در مراحل پایانی مسابقه کسب کرد. روخاس با نواختن ساز "El cóndor pasa با پیانوی خود و دیگر سازهای امریکای جنوبی در این سری مسابقات توانست به مرحله نیمه نهایی مسابقات نیز راه پیدا کند. این اتفاق سبب شد که گروهی از افراد فعال در حوضه موسیقی در کشور اکوادور با مادر او گردهم آمده و نمایشی زیبا و احساسی را در معرض دید عموم قرار دهند.

بیوگرافی لئو روخاس؛ نوازنده ساز فلوت و پن فلوت
بیوگرافی لئو روخاس؛ نوازنده ساز فلوت و پن فلوت

در رقابت های نهایی که در 17 دسامبر سال 2011 برگزار شد، روخاس، آهنگی به نام "The Lonely Shepherd" چوپان تنها که توسط James Last نگاشته شده بود را اجرا کرد. این آهنگ در سال 1977 زمانی که توسط آقای Last و Gheorghe Zamfir تولید و نواخته شد به شدت مورد استقبال قرار گرفت. در نهایت سازهای آمریکای جنوبی این نوازنده، سبب شد رقابت را با اختلاف فاحشی پیروز کند. آهنگ چوپان تنها که روجاس در این مسابقه به واسطه آن برنده شد بعد از اتمام این رقابت، به طور رسمی عرضه و در مدت زمان یک هفته ای جشن کریسمس در چارت پرفروش ترین تراک های آلمان، رتبه خوب 48 را از آن خود کرد.

در ادامه کار روخاس، این نوازنده اکوادری در تاریخ 27 ژانویه سال 2012، اولین آلبوم خود را که متشکل از قطعات موسیقی معروف بود را با نام Spirit of the Hawk به طور رسمی عرضه کرد. تهیه کنندگی این آلبوم را آقای Dieter Bohlen بر عهده گرفت و همچنین میزان محبوبیت و رتبه این آلبوم نیز در بین 5 آلبوم برتر در بین ملت های آلمانی زبان تبدیل شد.

leo-rojas
leo-rojas

در نهایت این آلبوم با استقبال گسترده ای که از آن شد توانست تا پایان فوریه، مجسمه طلایی را در آلمان برای آقای روخاس در پی داشته باشد.

حضور لئو روخاس در ایران

لئو روخاس در اسفند ماه 96 در صفحه اینستاگرام خود خبری منتشر کرد مبنی بر اینکه به زودی شما را در تهران خواهم دید! وی بعد از آن با انتشار ویدئوی به زبان فارسی اعلام کرد در روز های هفتم و هشتم فروردین 97 در تهران کنسرت بر گزار خواهد کرد.

او در اجرای قبلی خود در تهران به زبان انگلیسی رو به حضار گفت: «درست است که هم اکنون در تهران هستم اما سفر من به تهران درست از زمانی آغاز شد که پیشنهاد اجرا در کشور شما به من داده شد. من از همان روز تهران بودم و به راستی خودم را در ایران احساس می کردم. به راستی که من امشب به آرزو و رویایم رسیدم.»

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «بیوگرافی لئو روخاس؛ نوازنده ساز فلوت و پن فلوت» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره بیوگرافی لئو روخاس؛ نوازنده ساز فلوت و پن فلوت فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.