زمان مطالعه: 2 دقیقه
معرفی مجموعه تلویزیونی لژیونر

معرفی مجموعه تلویزیونی لژیونر

سریال لژیونر به کارگردانی مسعود آب پرور برای پخش از شبکه پنج سیما تولید شده است. آسمونی در این بخش به معرفی...

معرفی مجموعه تلویزیونی لژیونر
معرفی مجموعه تلویزیونی لژیونر

سریال لژیونر به کارگردانی مسعود آب پرور برای پخش از شبکه پنج سیما تولید شده است. آسمونی در این بخش به معرفی سریال لژیونر می پردازد. دعوت می کنیم تا انتهای این مقاله ما را همراهی کنید.

زمان پخش سریال لژیونر : این مجموعه از 31 تیرماه در 15 قسمت روزهای زوج  از تلویزیون پخش میگردد.

بازیگران سریال لژیونر

  • حسن پورشیرازی
  • محمدرضا شریفی نیا
  • لاله صبوری
  • حامد آهنگی
  • اشپیتم آرفی ( در نقش الفردو)
  • زهیر یاری در نقش فرهاد
  • ساغر عزیزی
  • هلیا امامی
  • اتابک نادری
  • آذین رئوف
  • پیام احمدی‌نیا
  • مهرداد ضیایی
  • لادن سلیمانی (در نقش فریدا مادر الفردو)
  • معصومه آقاجانی در نقش فریدا

legionnaire-tv-series
legionnaire-tv-series

موضوع و داستان سریال لژیونر

این مجموعه محوریت اجتماعی و موضوعات خانوادگی بوده و روایتگر مسائل مورد علاقه جوانان در بستری ورزشی است.

مسعود آب پرور کارگردان اثر در باره سریالش گفت : ژانر این کار کاملا اجتماعی و کمدی است و البته من هم همیشه گفته ام که فیلمساز ژانر نیستم و دوست دارم ژانرهای مختلف را تجربه کنم چون همه ژانرها برای خود قواعد و اصولی دارند که اگر بتوان آنها را رعایت کرد اثر قابل توجه و مناسبی ساخته می شود. با این حال امیدوارم در کار بعدی یعنی «کایدون» دوباره به همان خط بازگردم و یک اثر خوب بسازم.

معرفی مجموعه تلویزیونی لژیونر
معرفی مجموعه تلویزیونی لژیونر

وی درباره این سریال که با حضور بازیکنان فوتبال ساخته می شود، توضیح داد: فکر می کنم بتوانیم از فوتبالیست های بازنشسته و کسانی که در حاشیه فوتبال فعالیت دارند استفاده کنیم. در نقش اشتیفیم آرفی در این سریال چندان مربوط به ورزش و فوتبال نیست و این نقش کلاهبرداری هایی دارد که بیش از این نمی توانم درباره آن توضیح بدهم.

آب پرور درباره ویژگی های این سریال و جذابیت آن برای مخاطب بیان کرد: فکر می کنم با اتفاقاتی که در رسانه ملی رخ داده این رسانه به دنبال این است که مردم را دوباره در برابر سفره ای که پهن می کند، جمع کند. همین که بتوانیم برای ذایقه های مختلف آثار متنوعی نمایش دهیم هدف اولیه و کمی ما است و امیدوارم هرچه زودتر در بحث کیفی نیز رشد کنیم.

عوامل سریال لژیونر

دیگر عوامل این پروژه عبارتند از مجری طرح: عزیز علیزاده، مدیر تصویربرداری: ناصر کاووسی،‌ مدیر صدابرداری: اصغر آبگون، تدوین: بهرام آب پرور، طراح صحنه: امیر زاغری، طراح چهره پردازی: نوید فرح مرزی، طراح لباس: پگاه ترکی، برنامه ریز: هوشنگ قنواتی زاده، ‌دستیار اول کارگردان: خسرو نصیری خواه، مدیر تولید: ناصر هادیانفر، مشاور رسانه ای: مجتبی احمدی، مدیر تدارکات:‌ سعید جعفری، آهنگساز:‌ آرمان موسی پور.

legionnaire-tv-series
legionnaire-tv-series

عکاس: تارا قنواتی زاده، گروه کارگردانی: سحر ضیایی، سجاد کریمی، سام ملایم وند، گروه تصویربرداری: مصطفی معمار، مهران کاووسی، محمد کمیجانی، پیمان کاووسی، حامد کاووسی، جلوه های ویژه: حسن راستگو، گروه صحنه: مژگان ابطحی، فرهاد نصر اصفهانی، پوریا ربیع، شیوا شاه سیاه، گروه لباس: ساناز یونسی، پونه نمازی، گروه گریم: سیاوش گودرزی، سمانه ممیزی، گروه صدا: علیرضا اکبریان، ماهان جعفرزاده، گروه تولید و تدارکات: سعید جعفری فر، ماشاله جودکی، حمید رضا صالحی زاده، علی اصغر ملایری زاده، سینه موبیل: یمینی، گروه حمل و نقل: محمد شادمان، جلال نور علیزاده، محمود عباسی، محمد ارجمندی، رضا زند کریم خانی.

نظر خود را درباره «معرفی مجموعه تلویزیونی لژیونر» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره معرفی مجموعه تلویزیونی لژیونر فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.