زمان مطالعه: 2 دقیقه
دفتر وکالت | بهترین موسسه حقوقی

دفتر وکالت | بهترین موسسه حقوقی

موسسه حقوقی جهت ارائه خدمات قضایی و حقوقی فعالیت می کند. تمام موسسات حقوقی تهران زیر نظر دادگستری هستند.

در دنیای امروز که پر از مشغله و کار است انسان فرصت اندکی برای پیگیری کارهای خود دارد، مسائل و کارهای بسیار مختلفی که هرکدام تخصص خاص خود را می‌طلبد و کمتر کسی است که در تمامی این حوزه‌ها خبره باشد. موسسات حقوقی یا دفاتر وکالت یکی از محل هایی هستند که وکیل ها یا مشاوران حقوقی با تخصص و تعهد در کنارهم گرد آمده‌اند تا کار شما را به نحو احسن انجام دهند یا حق شما را مطالبه کنند. در این بخش به بررسی ویژگی‌های یک موسسه حقوقی خوب ‌می‌پردازیم.  

ویژگی های یک موسسه حقوقی خوب

  1. قابلیت انتخاب بین وکیل زن یا مرد برای پیگیری پرونده
  2. امکان تقسیم کردن حق‌الوکاله و پرداخت در چند قسط
  3. داشتن وکیل‌هایی با سابقه و مهارت کافی
  4. داشتن یک تیم کامل از وکلا که هرکدام در زمینه تخصص خود فعالیت کنند
  5. امانت داری و رازداری برای مراجعان
  6. پاسخ به سوالات حقوقی بر اساس متن قانون

 خدمات دفتر وکالت

  • وکالت امور خانواده

طلاق توافقی، طلاق یکطرفه، فسخ نکاح، ابطال نکاح، مطالبه مهریه، تقسیط مهریه، توقیف اموال (تامین خواسته)، ممنوع‌ الخروج کردن بدهکار، مطالبه نفقه، حضانت فرزند و سلب حضانت فرزند، ملاقات فرزند مشترک  و...

  • وکالت امور جزایی و کیفری

سرقت، کلاهبرداری، خیانت در امانت، تخریب صدور چک بلامحل، قتل، ضرب و جرح، تجاوز به عنف، جعل، محاربه، جاسوسی، ترک انفاق به خانواده، عدم ثبت نکاح و...

  • وکالت امور ملکی

الزام به تنظیم سند رسمی، الزام به اخذ پایان کار، الزام به تنظیم سند رسمی اجاره، تخلیه املاک تجاری و مسکونی، مطالبه سرقفلی و حق کسب و پیشه و تجارت، تجویز انتقال منافع، خلع ید، رفع تصرف عدوانی، رفع مزاحمت، رفع ممانعت از حق، افراز ملک مشاع، دستور فروش ملک مشاع، تقسیم و تفکیک ملک مشاع، تنظیم و تفسیر قراردادها و...

  • وکالت امور بین‌الملل

این قسمت از خدمات حقوقی شامل 2 بخش عمومی و خصوصی می‌شود و مسائلی مانند مهاجرت، اقامت، پناهندگی، تحصیل، کار، ازدواج، تولد، تابعیت، و مسائل شرکت‌‎ها و سازمان‌های بین‌المللی را شامل می‌شود.

  • وکالت امور ارثی

ارث از نظر حقوقی به معنای انتقال اموال و دارایی‌های فرد متوفی است که دارای 2 وجه مادی و معنوی است. از نظر معنوی حقوق غیرمالی مانند حق انتقال می‌تواند ارث باشد. اگر پس مرگ متوفی ورثه به هنگام تقسیم به مشکل برخوردند می‌توانند از وکیل ارث کمک بگیرند.

  • وکالت امور ثبتی

ثبت اسناد گاهاً باعث ایجاد اختلافاتی می‌شود که در این وقت‌ها می‌توان از وکیل امور ثبتی کمک گرفت. مواردی مانند: اعتراض به ثبت ملک، اعتراض به حقوق ارتفاقی، اعتراض به تحدید حدود، اعتراض به آرای هیئت حل اختلاف، دعاوی مالکیت معارض، دعاوی اشتباهات ثبتی، دعاوی اعتراض افرازی و دعاوی ابطال اسناد

  • انجام امور اداری و مالی و تجاری

شما می‌توانید برای انجام امور اداری یا مالی خود (مانند خرید ماشین یا خانه یا ...) به یک وکیل مورد اعتمادتان وکالت بدهید تا او کارهای شما را پیگیری کند.

  • وکالت امور دعاوی حقوقی

موضوعاتی که شامل دعاوی حقوقی می شود را می توان از مسائل مربوط به قراردادها و معاملات گرفت تا موضوعاتی درباره ارث و وصیت و ... .

تعرفه موسسات حقوقی

حق الوکاله در پرونده های مختلف متفاوت است؛ اما به طور معمول به شکل زیر است:

برای مطالبات مالی تا 10 میلیون تومان 6 درصد
برای مطالبات مالی تا 100 میلیون تومان 4 درصد
برای مطالبات مالی تا 500 میلیون تومان 3 درصد
برای مطالبات مالی بالای 500 میلیون تومان 2 درصد

البته با توجه به پرونده وکیل می‌تواند به موجب قرارداد جداگانه که به قرارداد مالی معروف است طبق تعرفه عمل نکند و مبلغی کمتر یا بیشتر از تعرفه را از موکل دریافت کند. 

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «دفتر وکالت | بهترین موسسه حقوقی» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره دفتر وکالت | بهترین موسسه حقوقی فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.