زمان مطالعه: 2 دقیقه
دوره 30 روزه کاهش وزن چیست؟

دوره 30 روزه کاهش وزن چیست؟

شاید تا کنون راه های زیادی را برای کاهش وزن امتحان کرده باشید، همواره برنامه غذایی از جمله راهکارهای بدون...
دوره 30 روزه کاهش وزن چیست؟
دوره 30 روزه کاهش وزن چیست؟


شاید تا کنون راه های زیادی را برای کاهش وزن امتحان کرده باشید، همواره برنامه غذایی از جمله راهکارهای بدون عوارض و تضمین شده برای کاهش وزن بوده است، اما معمولا کسی نمی تواند دقیقا مطابق برنامه غذایی رفتار کرده و اگر هم کسی موفق به رعایت برنامه غذایی شود، بعد از اتمام برنامه غذایی مجددا با افزایش وزن روبه رو می شود. دکتر محمود مردانی کارشناس تغذیه و رژیم درمانی، دارنده مدرک Mastery Cours از آکادمی بین المللی IQS انگلستان و کارشناس ارشد فیزیولوژی ورزشی، نویسنده کتاب مثل مداد لاغر شوید و برگزار کننده تعداد زیادی سمینار در رابطه با تغذیه، تا کنون به بیش از 30 هزار نفر در مطب خود مشاوره داده و تصمیم گرفتند تا با تولید یک دوره آموزشی در زمینه کاهش وزن، روند تناسب اندام را در ایران وارد بعد تازه ای کنند. نخوردن غذا به شما کمکی نمی کند. داروهای لاغری و یا حتی دمنوش های گیاهی نیز نمی تواند مانند رفتارهای صحیح تغذیه ای، بر کاهش وزن تاثیر گذار باشد. تنها چیزی که باعث چاقی شما تاکنون شده است رفتار نامناسب شما در برخورد با غذا خوردن، نحوه خواب و فعالیت شما بوده و تنها چیزی که می تواند بهترین تاثیر را در شما ایجاد کند تغییر این رفتارهاست. رفتار تغذیه ای مناسب یعنی چه موقع خوردن، چه چیزی خوردن، چگونه خوردن. ترفندهایی که دکتر محمود مردانی در این دوره آموزشی به شما می آموزد باعث می شود تا شما برای همیشه این نکات را به خاطر داشته باشید که اگر این عادت ها را ترک کنم وزن من کمتر خواهد شد. شما با تهیه این دوره

 

آموزشی موارد زیر را می آموزید:

• بایدها و نبایدهای رفتاری تغذیه، فعالیت و خواب • احساس آرامش و رضایت از وضعیت فعلی خود • تضمین کاهش وزن به صورت هفتگی بین 2 الی 5 کیلوگرم • پیشگیری از بروز بیمارهایی که به علت تغذیه نامناسب رخ می دهد مانند سنگ کلیه، سکته و... • ایجاد نشاط و حس روابط عالی با تغذیه • تنظیم ساعت بدن و آمادگی بدن برای انجام فعالیت یا ورزش • برای لاغری، لازم نیست غذا نخوریم (گاهی اوقات حتی نخوردن غذا باعث چاقی می شود) • تثبیت وزن بعد از رسیدن به وزن دلخواه • دریافت برنامه غذایی (برنامه غذایی با توجه به مشخصات شما تنظیم می شود و به شکلی هست که هر فردی قادر به انجام آن باشد)

این دوره آموزشی مناسب چه کسانی است؟

• افرادی که به تناسب اندام خود اهمیت می دهند آموزش کامل رفتارهای نامناسب و نبایدها برای هر فرد باعث می شود تا همیشه در اندام ایده عال خود باقی بماند • افرادی که می خواهند وزن خود را کم کنند آموزش کامل و گام به گام 30 روزه رفتاری جهت کاهش وزن، شما می توانید هر هفته تا 5 کیلو گرم نیز وزن کم کنید • افرادی که می خواهند وزنشان زیاد نشود آموزش درباره رفتارهای درست تغذیه ای تا هرگز وزن ما افزایش پیدا نکند و در همین وزن باقی بماند

مهمترین نکته برای کاهش وزن ترک عادت هایی است که باعث افزایش وزن شما شده، اگر رفتارهای صحیح تغذیه ای را بیاموزید می توانید کنترل 100 درصدی بر وزن خود داشته باشید.
ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «دوره 30 روزه کاهش وزن چیست؟» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره دوره 30 روزه کاهش وزن چیست؟ فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.