زمان مطالعه: 1 دقیقه
نگاهی به فیلم "هزارتو"

نگاهی به فیلم "هزارتو"

هزارتو فیلمی به کارگردانی امیرحسین ترابی و تهیه کنندگی سپهر سیفی محصول سال 1397 است که در همین سال در سینماهای ایران اکران شد.

«زندگی یه هزارتووی پیچیده‌اس، همه آدما دنبال راهی برای فرار هستند اما فقط یه مسیر خروج وجود داره و تا موقعی که به مرکزش نرسی متوجهش نمی‌شی!»

ما در آسمونی به مرور داستان و شخصیت ها در فیلم "هزارتو" می پردازیم. فیلم سینمایی «هزارتو» ساخته امیرحسین ترابی است که در سال 1397 ساخته شده و یک سال بعد بر روی پرده سینما های کشور رفت. این فیلم در هفته اول اکران از فیلم هایی مانند «مسخره باز» و «ماجرای نیمروز 2» سبقت گرفته و نزدیک به 1 میلیارد تومان فروش داشته است و چندی پیش در شبکه نمایش خانگی و سایر سرویس‌های پخش فیلم ایرانی منتشر شده است. در فیلم هزارتو بازیگرانی چون غزال نظر، پژمان جمشیدی، ساره بیات، شهاب حسینی، و... به ایفای نقش پرداخته اند. این فیلم در ابتدا «لابیرنت» نام داشت اما بعد به «هزارتو» تغییر یافت. این فیلم معمایی، یک ملودرام اجتماعی نیز می باشد که ماجرا با گم شدن کودکی به نام بردیا در ابتدای فیلم آغاز می شود و این موضوع منجر به تقابل آدمها با یکدیگر و پرده برداشتن از حقایق می شود، چرا که هر کدام از شخصیت ها ماجرا و راز های خودشان را دارند.

هرچه فیلم به جلو پیش می رود، مخاطب را بیشتر در داستان جذاب و در عین حال تلخ خود درگیر می کند. اکثر صحنه های «هزارتو» در خانه ای در تهران فیلمبرداری شده‌اند و کم بودن زیبایی های بصری باعث می شود تا اهمیت فضای موجود در داستان دوچندان شود. هر یک از شخصیت های داستان به نوعی قربانی جبر شده اند و قرار گرفتن آن ها در تنگنا باعث می شود تا از موقعیت های بحرانی بزرگ رها شوند. از نکات قابل توجه این فیلم می توان به تبلیغات گسترده ی آن پیش از اکران اشاره کرد که با انتشار پوسترهایی در سطح شهر با عنوان "بردیا گم شده است" صورت گرفته بود. اگر این فیلم رو دیدید نظراتتون رو با ما در آسمونی به اشتراک بذاربد.

نظر خود را درباره «نگاهی به فیلم "هزارتو"» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره نگاهی به فیلم "هزارتو" فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.