زمان مطالعه: 3 دقیقه
بیوگرافی کو هه سان

بیوگرافی کو هه سان

کو هه سان یکی از بازیگران کره ای است که معروف ترین سریال او پسران فراتر از گل می باشد و پس از آن حضور چشمگیری نداشت.

کو هه سان بازیگر اهل کره جنوبی است و در سریال پسران فراتر از گل نقش گوم جاندی را داشت. وی مدتی است که در حاشیه وجود دارد و در فیلم و سریال ها دیده نمی شود. در ادامه با آسمونی باشید و بیوگرافی کو هه سان را ببینید.

جدیدترین عکس کو هه سان

کو هه سان 26 ژانویه 2022
کو هه سان 26 ژانویه 2022

درباره کو هه سان

کو هائه سان-Ku Hye-sun
کو هه سان

کو هه سان (Koo Hye-sun) در تاریخ 9 نوامبر 1984 در اینچئون، کره جنوبی متولد شد. او علاوه بر بازیگری، خواننده، مدل و کارگردان هم می باشد. وی تنها یک خواهر بزرگتر دارد. کو هه سان تحصیلات دوره راهنمایی خود را در مدرسه Bu Heung گذراند و از دبیرستان دخترانه Bu Pyeong و کالج هنر سئول فارغ التحصیل شد.

دنیای هنری

کو هه سان از سال 2005 فعالیت جدی بازیگری خود را با بازی در مجموعه nonstop شروع کرد اما بعد از بازی در مجموعه پسران فراتر از گل (Boys Over Flowers) در سال 2009 شهرت او چندین برابر شد. وی همبازی لی مین هو بود. در سریال دل پاک او توانست علاوه بر بازی در این سریال نخستین تجربه رسمی خوانندگی خود را در موسیقی متن این سربال بدست آورد. پس از آن او با بازی در سریال پادشاه و من توانست اندکی بر محبوبیت خود بیفزاید. از دیگر سریال‌ های او می‌ توان به مراقب ما باش کاپیتان و موزیکال را نام برد.

نویسندگی کو هائه سان
نویسندگی کو هه سان

کو هائه سان با توجه به ذوق نویسندگی اش توانست کتابی با عنوان تانگو منتشر کند. موضوع این کتاب در مورد داستان دختری است که همزمان عاشق 3 پسر می‌ شود. این کتاب با توجه به شهرت کو هه سان به چنان درصد فروشی رسید که توانست نام یکی از پرفروش‌ ترین کتاب‌ های کره جنوبی را به خود اختصاص دهد.

کو هه سان کارگردانی چند فیلم کوتاه و بلند سینمایی را هم داشته است. فیلم کوتاه او به نام مدونا در جشنواره های زیادی به نمایش در آمده و جوایزی را گرفته است.

ازدواج و طلاق

کو هائه سان و همسرش آن جائه هیون
کو هه سان و همسر سابقش آن جه هیون

کو هه سان در سال 2015 در سریال خون (Blood) بازی کرد. او در این سریال نقش یک پزشک نابغه مغرور را داشت که در 17 سالگی وارد دانشگاه پزشکی شده بود. وی در این سریال نقش مقابل بازیگری به نام" آن جه هیون "را داشت که طی بازی در این سریال، عاشق هم شدند. تا اینکه آنها در سال 2016 در یکی از دفاتر عقد و ازدواج محله کانگنام شهر سئول، ازدواج خود را ثبت کردند و روز بعد از آن در یک مراسم خصوصی ازدواج خود را جشن گرفتند ولی اعلام کردند قصد برگزاری جشن عروسی باشکوه ندارند و در عوض مخارج عروسی را به بیمارستان بزرگ (Sinchon Severance Hospital) اهدا می کنند. روابط عاشقانه کو هائه سان و آن جائه هیون چندان پایدار باقی نماند و در آگوست سال 2019 کمپانی آنها (HB Entertainment) اعلام کرد این زوج از هم جدا شده و در انجام مراحل طلاق با هم توافق کرده اند. ولی پس از اعلام این بیانیه و شوک هواداران، جنجال واقعی شروع شد چرا که کو هه سان با پست کردن پیام های متنی بین خود و شوهرش در اینستاگرام، نشان داد آنها چندان علاقه ای در پیگیری مراحل طلاق با هم ندارند. اما سرانجام این زوج پس از درگیری های فراوان در جولای 2020 بطور توافقی از یکدیگر جدا شدند.

کو هائه سان در سریال پسران فراتر از گل
کو هه سان در سریال پسران فراتر از گل

یکی از سریال های معروف کو هه سان، سریال پسران فراتر از گل است. داستان این سریال در مورد دختری دبیرستانی به نام گوم جاندی است که در خشک‌ شویی والدینش کار می‌کند و وضع مالی ضعیفی دارند، روزی برای تحویل یک سفارش به مدرسه شینهوا (که متعلق به شرکت تجاری شینهوا و قطب مهم و اقتصادی کره و مخصوص طبقه اشراف و ثروتمند است و محصلین آن بیشترین شانس را برای پیدا کردن کار مناسب در آینده را دارند) می‌رود و صاحب سفارش را در حالی میابد که بالای پشت بام قصد خودکشی داشت. جاندی در لحظه آخر او را می‌ گیرد و عکس‌ های این صحنه خیلی سریع در اینترنت پخش می‌ شود و به او لقب دختر اعجوبه می‌دهند. همسر رئیس شینهوا برای اینکه حاشیه‌ ها پایان یابد جاندی را عضو افتخاری مدرسه می‌ کند و داستان جنجالی او و پسران فراتر از گل در این مدرسه شروع می شود.

سریال ها

سریال های کو هائه سان
فتوشات کو هه سان
  • 2017 تو خیلی زیاد
  • 2015 خون
  • 2014 چشم ‌های فرشته
  • 2012 دوست پسر مطلق
  • 2012 مواظب ما باش کاپیتان
  • 2011 موزیکال
  • 2010 کو سینما
  • 2009 پسران فراتر از گل
  • 2008 قوی ترین چیل وو
  • 2007 من و شاه
  • 2006 خالص در قلب
  • 2005 افسانه سودانگ
  • 2004 بدون توقف
کو هه سان در سریال خون
کو هه سان در سریال خون
کو هائه سان و لی مین هو
کو هه سان و لی مین هو
ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «بیوگرافی کو هه سان» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره بیوگرافی کو هه سان فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.