زمان مطالعه: 2 دقیقه
مرکز خرید کوروش تهران + مسیر دسترسی

مرکز خرید کوروش تهران + مسیر دسترسی

مجتمع تجاری تفریحی فرهنگی کورش یکی از بزرگترین مراکز خرید پایتخت و ایران است که در خیابان پیامبر مرکزی واقع شده است.

مجتمع تجاری تفریحی فرهنگی کورش یکی از بزرگترین مراکز خرید پایتخت و ایران است که در خیابان پیامبر مرکزی واقع شده است. همچنین بزرگترین پردیس سینمایی و مرکز بازی سالنی ایران نیز در مرکز خرید کوروش تهران قرار دارد. آسمونی در این بخش شما عزیزان را با مرکز خرید کوروش تهران بیشتر آشنا می کند.

معرفی مرکز خرید کوروش تهران

مرکز خرید کوروش تهران
مرکز خرید کوروش تهران

مجتمع فرهنگی تجاری کوروش یکی از بزرگترین مراکز خرید پایتخت است که در زمینی به وسعت 9500 متر مربع در خیابان پیامبر مرکزی واقع شده است. این مجتمع از معماری و تجهیزات مدرنی برخوردار است که همین موضوع باعث شده گشت و گذار در آن هر روز رونق بیشتری بگیرد و به تعداد علاقه‌مندان به مجتمع کوروش افزوده شود.

در طبقه همکف مجتمع فرهنگی تجاری کوروش واحدهای تجاری، طبقه اول واحدهای تجاری در راهروهای اصلی و تراریوم، طبقه دوم سرزمین بازی کوروش و فودکورت، طبقه سوم : گیشه سینما، خانه بازی کودک و فست فود، طبقه چهارم سالن های شماره 1 تا 6 پردیس سینمایی کوروش و رستوران، در طبقه پنجم : واحدهای اداری، تجاری و فرهنگی، سالن VIP، کافی‌شاپ و فستفود و در طبقه ششم  سالن های شماره 7 تا 12 پردیس سینمایی کوروش، بوفه سینما و رستوران قرار دارد. در واحدهای تجاری این مجموعه محصولات متنوعی مثل  لوازم خانگی، پوشاک زنانه و مردانه، اسباب بازی، سیسمونی نوزاد و کودک، عطر، لوازم آرایش، طلاو جواهر و لوازم آشپزخانه به فروش می‌رسد.

پردیس سینمایی کوروش که گفته می‌شود بزرگترین پردیس سینمایی کشور است هم در این مجتمع قرار دارد و شامل 12 سالن سینما می‌شود که روی هم 2800 نفر گنجایش دارند.

امکانات مرکز خرید کوروش تهران

مجتمع کوروش
مجتمع کوروش
  • طبقه همکف: مجتمع فرهنگی تجاری کورش واحدهای تجاری، طبقه اول واحدهای تجاری در راهروهای اصلی و تراریوم

  • طبقه دوم: سرزمین بازی کورش و فودکورت

  • طبقه سوم: گیشه سینما، خانه بازی کودک و فست فود

  • طبقه چهارم: سالن‌های شماره 1 تا 6 پردیس سینمایی کورش و رستوران

  • طبقه پنجم: واحدهای اداری، تجاری و فرهنگی، سالن VIP، کافی‌شاپ و فستفود

  • طبقه ششم: سالن‌های شماره 7 تا 12 پردیس سینمایی کورش، بوفه سینما و رستوران

  • در واحدهای تجاری این مجموعه محصولات متنوعی مثل لوازم خانگی، پوشاک زنانه و مردانه، اسباب بازی، سیسمونی نوزاد و کودک، عطر، لوازم آرایش، طلاو جواهر و لوازم آشپزخانه به فروش می‌رسد.

پردیس سینمای مرکز خرید کوروش تهران

پردیس سینمایی کوروش
پردیس سینمایی کوروش

پردیس سینمایی کورش که بزرگترین پردیس سینمایی ایران است هم در این مجتمع قرار دارد و شامل 12 سالن سینما می‌شود که روی هم 2800 نفر گنجایش دارند.

فست فودهای مرکز خرید کوروش تهران

فست فودهای کوروش
فست فودهای کوروش

 

در طبقه دوم مجموعه و در مجاورت شهربازی مجتمع تجاری کورش، 6 باب رستوران با برندهای داخلی و خارجی در فضایی به مساحت 1600 متر مربع از مراجعان پذیرایی می کنند.

خدمات مرکز خرید کوروش تهران

مرکز خرید کوروش تهران
مرکز خرید کوروش تهران
  • خانه تولد ژوپیتر

  • تاکسی بیسیم کورش

  • بانک پاسارگاد شعبه مجتمع کورش

  • پیک مجتمع کورش

  • خیاطی کورش

  • کارواش کورش

  • آرایشگاه «کوچه پنجم»

آدرس مرکز خرید کوروش تهران

آدرس تهران، بزرگراه شهید ستاری شمال، نبش خیابان پیامبر مرکزی
شماره تماس 02144000010
ساعت کاری از ساعت ۱۱ تا ۲۳ و روزهای آخر هفته تا ساعت ۲۴
لوکیشن  نمایش نقشه در گوگل مپ ، نشان ، بلد

دسترسی مرکز خرید کوروش تهران

اگر قصد سفر با وسیله نقلیه شخصی به مجتمع کوروش را دارید می‌توانید خود را از بزرگراه‌های حکیم، همت، آبشناسان، شهید لشگری یا شیخ فضل‌الله به بزرگراه شهید ستاری رسانده و به خیابان پیامبر مرکزی و مجتمع کوروش برسید. دسترسی به مجتمع تجاری کوروش با وسایل نقلیه عمومی به غیر از تاکسی‌هایی که از بزرگراه ستاری می‌گذرند امکان‌پذیر نیست. برای رسیدن به مجتمع کوروش می‌توانید با تاکسی‌های آزادی - جنت‌آباد در پایانه تاکسی‌رانی شهید نظری در میدان آزادی یا تاکسی‌های تجریش - شهرک اکباتان در میدان تجریش استفاده کنید و در بزرگراه شهید ستاری، روبروی مجتمع کوروش از تاکسی پیاده شوید. ایستگاه متروی این مجتمع تجاری در دست ساخت است که در سال‌های آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

نظر خود را درباره «مرکز خرید کوروش تهران + مسیر دسترسی» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره مرکز خرید کوروش تهران + مسیر دسترسی فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.