زمان مطالعه: 2 دقیقه
از کجا مانتوی خوب با قیمت مناسب بخرم؟

از کجا مانتوی خوب با قیمت مناسب بخرم؟

شاید برای شما هم پیدا کردن یه مانتوی شیک با قیمت مناسب کار خیلی آسونی نباشه! به‌خصوص که قیمت‌ها روز به روز...
شاید برای شما هم پیدا کردن یه مانتوی شیک با قیمت مناسب کار خیلی آسونی نباشه! به‌خصوص که قیمت‌ها روز به روز بالاتر میرن و ما مجبوریم برای خرید یه مانتویی که شاید عمر خیلی زیادی هم نداشته باشه، بالای 200 هزارتومن هزینه کنیم! اگه دنبال یه راه آسون و ارزون برای خرید مانتو هستی که هم خستگی خرید حضوری و سنتی رو کم کنی و هم با قیمت مناسب، مانتو مورد علاقه‌ات رو بخری و هم به محیط زیست کمک کنی، پیشنهاد ما به تو، اپلیکیشن کمداست. این اپلیکیشن مزیت‌های زیادی داره؛ می‌تونی تو یه فضای کاملا امن و دخترونه، لباس‌های نو یا در حد نوی بلااستفاده‌ات رو به پول تبدیل کنی و باهاش لباس‌هایی رو بخری که بیشتر به دردت می‌خوره. اینجوری هیچ لباسی گوشه کمد هیچ دختری بلااستفاده نمی‌مونه و با برگشت لباسا به چرخه‌ی مصرف، از گسترش آلودگی‌های صنعت فشن هم کم می‌کنیم! چی از این بهتر؟

مانتو، مهم‌ترین بخش استایل‌‌ روزمره‌ی هر دختر ایرانی رو تشکیل میده. انتخاب و خرید مانتو از اونجایی سخت میشه که برای موقعیت‌های مختلف، مثل دانشگاه، محل‌کار، خرید از بقالی محل و دوردور با دوستا، باید مدل مانتوی مناسب برای اون موقعیت رو انتخاب کنیم. اگه دوست داری با مدل مانتو جدید و ترندهای روز دنیا آشنا بشی، پیشنهاد می‌کنیم تا آخر این نوشته همراه ما باشی. تو این نوشته قصد داریم چند مدل از جدیدترین مانتوهای پاییزه-زمستونه رو معرفی کنیم که اتفاقا همشون رو می‌تونی با قیمت خیلی پایین‌تر از سایت‌های خرید آنلاین و مغازه‌ها، در اپلیکیشن کمدا پیدا کنی.

 
  • مانتو کتی‌های چهارخونه، از زمان مادربزرگ‌هامون بودن و هیچ‌وقت به کلی از مد خارج نشدن! این مانتوها رو هم می‌تونی با دامن‌های کبریتی و هم شلوارهای مام‌استایل ترکیب کنی و استایل‌های خفن پاییزه‌ای باهاش بسازی. اگه از این مدل مانتو خوشت اومده، کافیه کلمه‌ «چهارخونه» رو تو قسمت سرچ اپلیکیشن کمدا وارد کنی و صدها مدل مانتوی خفن رو با قیمت مناسب ببینی.

از کجا مانتوی خوب با قیمت مناسب بخرم؟
از کجا مانتوی خوب با قیمت مناسب بخرم؟

 
  • ترنچ‌کت‌ ها، بارونی‌های بلند و اورسایزی هستن که برای استایل‌های پاییزه و زمستونه، انتخاب خیلی خوبی‌ به نظر میان. این یک مدل ترنچ کت پاییزیه که با قیمت مناسب برای فروش تو اپلکیشن کمدا گذاشته شده.

komodaa
komodaa



  • این روز‌ها با شروع سال تحصیلی جدید، دانشجوها به دنبال مانتوهای اسپرت و شیکی می‌گردن که هم قیمت مناسبی داشته باشه و هم کاربردی و باکلاس باشه! از جدیدترین مدل مانتو اسپرت که این‌روزها حسابی روی بورسه، مانتو‌های جین هستن که به شکل جلوبسته یا باز طراحی می‌شن. خوبی مانتوهای جین اینه که تمام فصل‌های سال قابل استفاده‌ان؛ به شرطی که توی انتخاب بقیه آیتم‌های استایل‌تون سلیقه به خرج بدین!

از کجا مانتوی خوب با قیمت مناسب بخرم؟
از کجا مانتوی خوب با قیمت مناسب بخرم؟

شما می‌تونید با سرچ کلمه‌ی «جین» توی دسته‌بندی مانتوهای اپلیکیشن کمدا، مدل‌های جدید این مانتوها رو با قیمت مناسب ببینید؛ این هم یه نمونه‌اش:

komodaa
komodaa



  • آخرین مدل از مانتوهای این نوشته رو به مدل مانتو مجلسی 2019 اختصاص دادیم. برای طراحی و دوخت مانتوهای مجلسی نسبت به اسپرت‌ها، وقت بیشتری صرف شده و طبیعتا قیمت بالاتری نسبت به مانتوهای ساده و اسپرت دارن. جدیدا طراحای مانتو مجلسی، بیشترین مانورشون رو روی آستین مانتوها می‌دن و مدل آستین‌های کلوش، چین‌دار، طبقه‌ای و آستین‌های خمره‌ای برای مانتو به شدت ترند شدن. تنها مشکل این مانتوهای شیک و باکلاس اینه که فقط برای موقعیت‌های خاصی قابل استفاده‌ان و بعدش تا مدت‌ها گوشه‌ی کمد خاک می‌خورن! اگه تو هم مانتو مجلسی خفن و باحالی داری که به دردت نمی‌خوره و گوشه‌ی کمدت بلااستفاده مونده، همین الان برش دار و بیار توی کمدا!

از کجا مانتوی خوب با قیمت مناسب بخرم؟
از کجا مانتوی خوب با قیمت مناسب بخرم؟

 

مجری انتشار : آژانس تبلیغاتی تسمینو
ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «از کجا مانتوی خوب با قیمت مناسب بخرم؟» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره از کجا مانتوی خوب با قیمت مناسب بخرم؟ فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.