زمان مطالعه: 1 دقیقه
معرفی تمام مجموعه های کلاه قرمزی

معرفی تمام مجموعه های کلاه قرمزی

کلاه قرمزی نام شخصیت عروسکی ایرانی است که توسط ایرج طهماسب و حمید جبلی خلق شده است.

فیلم های ساخته شده براساس شخصیت کلاه قرمزی از پرفروش ترین فیلم های تاریخ سینمای ایران است. آسمونی در این مقاله تمام مجموعه ها و فیلم های کلاه قرمزی را برای شما عزیزان معرفی می کند.

برنامه‌ های تلویزیونی

نام

سال

کلاه قرمزی 94

 1394

کلاه‌قرمزی 93

1393

کلاه‌قرمزی 92

 1392

کلاه‌قرمزی 91

1391

کلاه‌قرمزی 90

1390

کلاه‌قرمزی 88

1388

کلاه قرمزی در فرنگ

1385

کلاه‌قرمزی و آقای مجری

1382

روز جهانی کودک و تلویزیون

1373

صندوق پست

1372

کلاه‌ قرمزی و جغجغه و فرفره

1371

 

فیلم‌ های سینمایی

کلاه‌ قرمزی و پسرخاله (1373)

کلاه‌ قرمزی و پسرخاله
کلاه‌ قرمزی و پسرخاله

کلاه‌قرمزی و پسرخاله اولین فیلم سینمایی ساخته شده براساس شخصیت کلاه‌قرمزی بود. این فیلم در سال 1373 اکران شد و در عرض حدود سه ماه با قیمت بلیط میانگین 80 تومان توانست در اکران تهران به رقم 171 میلیون تومان دست یابد. یعنی با احتساب میانگین بلیط 500 تومانی در سال 1381 رقم فروش فیلم کلاه‌قرمزی و پسرخاله چیزی حدود 1 میلیارد تومان می‌شود. گفته می‌شود که این فیلم با احتساب تورم، پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینما ایران است.

کلاه‌ قرمزی و سروناز

کلاه‌ قرمزی و سروناز
کلاه‌ قرمزی و سروناز

کلاه‌ قرمزی و سروناز دومین فیلم سینمایی براساس شخصیت کلاه‌قرمزی بود که در سال 1381 اکران شد. گفته می‌شود که با میانگین بهای بلیط 550 تومان موفق شد نزدیک به 550 میلیون تومان بفروشد و به پرفروش‌ترین فیلم سال 81 تبدیل شود.

کلاه‌ قرمزی و بچه‌ ننه

کلاه‌ قرمزی و بچه‌ ننه
کلاه‌ قرمزی و بچه‌ ننه

کلاه‌ قرمزی و بچه‌ ننه سومین فیلم سینمایی بر اساس شخصیت کلاه‌قرمزی است که در 27 مرداد 1391 اکران شد و در دو روز نخست در حالی بود که فقط در 12 سینما در حال اکران بود توانست به فروش 102 میلیون تومان دست یابد.

فیلم کلاه‌ قرمزی و بچه ننه در مدت مشابه (روز اول اکران) در 9 سینمایی که در اختیار داشت 42 میلیون تومان فروش داشت. کلاه‌ قرمزی و بچه‌ ننه 11 روز پس از اکران توانست از مرز 1 میلیارد فروش بگذرد و این تنها آمار اکران شهر تهران بود و آمار شهرستان‌ها هنوز مشخص نبود. بسیاری از دست اندرکاران سینمای ایران پیش بینی می‌کردند که این فیلم پرفروش‌ترین فیلم سال بشود

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «معرفی تمام مجموعه های کلاه قرمزی» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره معرفی تمام مجموعه های کلاه قرمزی فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.