زمان مطالعه: 3 دقیقه
شخصیت شناسی از روی طرز لباس پوشیدن

شخصیت شناسی از روی طرز لباس پوشیدن

اگر انتخاب لباس برای شما امری مهم به حساب می آید ، این مقاله آسمونی را بخوانید . انتخاب لباس به ندرت می...
اگر انتخاب لباس برای شما امری مهم به حساب می آید ، این مقاله آسمونی را بخوانید .

انتخاب لباس به ندرت می تواند بی غرض باشد، رازهای درون مان در نوع پوشش مان مشخص می شود. خانم کوکو شنل گفته است که «اگر خانمی بد لباس بپوشد، خود لباس است که به چشم می آید اما اگر او بی عیب و نقص لباس بپوشد، خود اوست که به چشم می آید.»

شخصیت شناسی از روی طرز لباس پوشیدن
شخصیت شناسی از روی طرز لباس پوشیدن

به عنوان مثال بیشتر اوقات انتخاب رنگ مشکی نشان دهنده آن است که این افراد انسانهایی رویایی هستند که در فضایی شاعرانه زندگی می کنند و در عین حال بسیار دست و دلبازند و تلاش میکنند با هر آنچه دارند به کمک دیگران رفته و گرهی از مشکلات آنها باز کنند. آنها بسیار اجتماعی، ظریف و ساده پسند هستند.

لباس های تنگ: افرادی که لباس های تنگ میپوشند عموما افرادی مغرور و زود رنج اند. همچنین افرادی بسیار جذاب هستند.افرادی شایسته و معقول اند.

لباس های گشاد: افرادی که لباس های گشاد میپوشند افرادی بخشنده هستند به هیچ وجه حسود نبوده و دوستان زیادی دارند. فداکار و صادق نیز هستند.

لباس های تیره: افرادی که لباس های تیره میپوشند عموما افرادی خودخواه بود و بسیار خونسرد هستند به ندرت عصبانی می شوند و سلیقه ی خوبی در انتخاب لباس دارند.

knowing-the-character-of-the-person-to-dress
knowing-the-character-of-the-person-to-dress

لباس های روشن: افرادی که لباس های روشن میپوشند افرادی فداکار و صادق هستند. افرادی مهربان و شوخ طبع هستند عاشق صلح و صفا و ارامش اند.

سبز: انتخاب رنگ سبز برای لباس معمولا نشان دهنده آن است که صاحبان آن ، شخصیتی قوی و اراده ای بالا دارند . در تصمیم گیری ها خیلی محکم عمل کرده وتا حدی خود رای ومغرورند . این افراد اعتماد به نفس بالایی دارند و در کمک به دیگران پیشقدم می شوند.

آبی: اکثر آبی پوشها دارای نگاهی عمیق بوده وشخصیتی حساس وشفاف دارند . این افراد به راحتی فکر ونظر خود را به دیگران منتقل می کنند و به همین نسبت شجاعت وجرات ویژه ای هم از خودشان نشان می دهند . آنها زندگی را زیبا دیده وبیشترین تلاش را برای استفاده بهینه از آن می کنند.

مشکی: بیشتر اوقات انتخاب رنگ مشکی نشان دهنده آن است که این افراد انسانهایی رویایی هستند که در فضایی شاعرانه ز ندگی می کنندودر عین حال بسیار دست ودلبازند وتلاش میکنند با هر آنچه دارند به کمک دیگران رفته وگرهی از مشکلات آنها باز کنند.آنها بسیار اجتماعی ظریف وساده پسند هستند.

قهوه ای: این افراد سمبل مهربانی ومحبت هستند. برخی روان شناسان می گویند رنگ قهوه ای هر چه تیره تر باشد مهر ومحبت صاحبش بیشتر است. این افراد بسیار خونسردند وتقریبا هر چه را می خواهند به راحتی تصاحب می کنند آنها در بدترین شرایط می توانند بهترین تصمیم ها را اتخاذ کنند.

خاکستری: انتخاب رنگ خاکستری نشان دهنده این نکته است که این افراد معمولا شخصیتی آرام و با اعتماد به نفس دارند . هر چند روان شناسان میگویند افرادی که دل در گرو رنگ خاکستری دارند ، دو دسته هستند : یا شخصیتی عصبی و یا انقلابی دارند و همیشه به دنبادل آرامش می گردند . آنها در مجموع انسانهایی سر سخت و سنگین دل هستند . نفوذ کردی برای همیشه در دلشان جای خواهی داشت.

سفید: افرادی که لباسهای سفید را دوست دارند انسانهای خوش قلبی هستند و همیشه به دنبال دوست می گرند. این افراد معمولا از کودکی روی پای خود بزرگ شده و دوست ندارند به دیگران تکیه کنند . در موقعیت های کاری ، همیشه در حال ساختن نردبانی برای بالا رفتن از آن هستند ، چرا که معتقدند از هر فرصتی باید استفاده کرد.

رنگهای روشن: انتخاب این نوع رنگها ، نشان دهنده این است که این افراد بشدت سرشار از انرژی مثبت بوده و  عشق و بالندگی را به اطراف خود پخش میکنند . دیدار با این افراد ، اگر چه ممکن است همیشه خوشایند نباشد ، اما بازگیری انرژی مثبت و سازنده از آنها می تواند بقیه روز را برای شما زیباتر ، دلچسب تر و قابل تحمل تر سازد.

نکته آخر : و بطور حتم افرادی هم هستند که این خصوصیات در آنها وجود ندارد ولی نمی توان این مقاله مهم و کارشناسی را رد کرد .
نظر خود را درباره «شخصیت شناسی از روی طرز لباس پوشیدن» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره شخصیت شناسی از روی طرز لباس پوشیدن فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.