زمان مطالعه: 1 دقیقه
ماسک کیوی و توت فرنگی

ماسک کیوی و توت فرنگی

این ماسک برای پوست های چرب مناسب استآسمونی: اگر پوست چرب یا  مستعد  آکنه دارید و احساس می‌کنید که پوست‌تان...
  • این ماسک برای توت فرنگی را  به عنوان مواد تشکیل دهنده اصلی  استفاده می‌کنیم. اگر  دانه های سرسیاه  یا آکنه یا جوش روی صورت دارید هم، این ماسک دست‌ساز  را هر روز استفاده کنید تا از شر آکنه خلاص شوید . به نوشته دکتر سلام، این  ماسک برای بهبود رنگ پوست هم موثر است و می‌توانید با استفاده منظم از آن زیبایی صورت خود را با شرایط آب و هوایی نامساعد تطبیق دهید. 

    bg-low-kiwi-strawberry-01
    bg-low-kiwi-strawberry-01

    روش ساخت:

     کیوی تازه و توت فرنگی را  له کرده، خمیر درست کنید.  1 قاشق کیوی و 1 قاشق توت فرنگی له شده را باهم ترکیب کرده 1 قاشق چای‌خوری پودر چوب صندل اضافه کنید. در آخر هم 1 قاشق چای‌خوری خاک رس را به آن اضافه کنید. همه مواد را  به خوبی مخلوط کرده تا خمیر یکدستی شود. برای انسجام خمیر می‌توانید کمی آب هم اضافه کنید.

    روش مصرف:

    قبل از رفتن به رخت‌خواب آرایش صورت را  پاک کرده و  صورت خود را تمیز کنید. سپس با آب ولرم بشویید و  خشک کنید  و از این خمیر استفاده کرده و بعد بشویید.

    دو بار در هفته  این کار را انجام دهید. این ماسک به دلیل داشتن مواد مغذی مفید و ضروری سلامت پوست   در کیوی و توت فرنگی جوان‌کننده پوست است؛ بخصوص برای پوست چرب بسیار مناسب است.   این ترکیب پوست  را تغذیه می‌کنند و  رطوبت پوست  را متعادل نگه می‌دارد. همچنین سلول‌های مرده  پوست و ناخالصی‌ها را از بین ‌برده، منافذ  مسدود شده پوست را باز کرده و  آکنه و جوش را از بین می‌برد.  استفاده منظم از آن  رنگ پوست را روشن کرده و چربی پوست را متعادل می‌کند.

نظر خود را درباره «ماسک کیوی و توت فرنگی» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره ماسک کیوی و توت فرنگی فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.