زمان مطالعه: 2 دقیقه
بهترین آشپزخانه شبانه در تهران

بهترین آشپزخانه شبانه در تهران

بهترین آشپزخانه های شبانه در تهران رستوران شبانه روزی زیتون یکی از بهترین آشپزخانه های شبانه در تهران به...

بهترین آشپزخانه های شبانه در تهران

بهترین آشپزخانه شبانه در تهران
بهترین آشپزخانه شبانه در تهران

رستوران شبانه روزی زیتون یکی از بهترین آشپزخانه های شبانه در تهران

به گزارش کباب داغ خواست بهتر است خودتان را به خیابان ستارخان برسانید. خیابان ستارخان را که به سمت تقاطع خیابان بهبودی بروید تابلوی رستوران شبانه روزی زیتون را می‌بینید. فرقی نمی‏ کند هر ساعتی از شبانه ‏روز که به این رستوران بروید، بساط سنگک داغ کبابی زیتون به راه است. علاوه بر نان داغ و کباب داغ، منوهای دیگری نیز دارند، مانند حلیم تازه!

رستوران فارسی یکی از بهترین آشپزخانه های شبانه در تهران

به گزارش آسمونی اگر در محدوده منطقه 3 و خیابان دولت و شریعتی زندگی می‌کنید می‌توانید برای سفارش غذا در ساعت‌های نیمه شب به رستوران فارسی مراجعه کنید. آشپزخانه فارسی یکی از رستوران‌های شبانه محبوب است که همواره مشتریان خاص خود را دارد. علاوه بر این اهالی این محدوده می‌توانند از خدمات کترینگ شیرین پلو نیز تا نزدیک‌های سحر استفاده کنند.

هپی‏برگر یکی از بهترین آشپزخانه های شبانه در تهران

به گزارش آسمونی این فست فود را خیلی ‏ها به همین 24 ساعته بودن می‏ شناسند. فست‏فودی که شاید در هیاهوی روزانه میدان توحید کمتر دیده شود ولی شب به راحتی جلب توجه می‌‏کند؛ آن هم با تابلوی بزرگی که رویش نوشته ‏اند «شبانه‏ روزی». هپی برگر اولین فست فودی است که توانست مجوز فعالیت شبانه روزی را در پایتخت بگیرد. این رستوران در خیابان توحید، پایین تر از میدان توحید قرار دارد و شما می‌توانید برای سفارش غذا از این رستوران با شماره 66938135 و 66424475 تماس بگیرید.

خانه همبرگر یکی از بهترین آشپزخانه های شبانه در تهران

به گزارش آسمونی خانه همبرگر واقع در سعادت آباد به صورت شبانه روزی آماده خدمات رسانی به روزه داران است. برای سفارش غذا از این فست فود می‌توانید به آدرس burgerhouse.ir مراجعه کنید و لیست غذاهای ویژه سحر را مشاهده کنید. توجه داشته باشید پس از ساعت 12 شب ارسال غذا فقط بصورت غیرحضوری خواهد بود. می‌توانید از طریق شماره تلفن 24 سفارشات خود را پیگیری و ثبت کنید.

kitchens-nightly-in-tehran
kitchens-nightly-in-tehran

رستوران پردیس یکی از بهترین آشپزخانه های شبانه در تهران

به گزارش آسمونی اگر تصمیم گرفته‌اید سحری را در فضای بیرون از منزل و در محیطی مدرن و دلنشین میل کنید می‌توانید به این رستوران 24 ساعته واقع در پل پارک وی، بزرگراه شهید چمران، تقاطع یادگارامام (ره)، هتل پارسیان اوین مراجعه کنید. این رستوران با منوهای ایرانی و فرنگی، انواع غذاهای دریایی و استیک آماده خدمات رسانی به شهروندان است. برای دریافت منو و اطلاع از قیمت‌ها می‌توانید با شماره 27400 تماس بگیرید.

آشپزخانه‌های شبانه ریحون یکی از بهترین آشپزخانه های شبانه در تهران

به گزارش آسمونی رستوران اینترنتی ریحون یکی از راحت ترین گزینه‌های انتخابی در ماه رمضان است. این رستوران اینترنی با همکاری چند فست فود و آشپزخانه شبانه به صورت آنلاین در طول ماه رمضان آماده خدمات رسانی به شهروندان است. شما می‌توانید با مراجعه به قسمت رستوران‌های شبانه روزی این سایت ضمن مشاهده نزدیک ترین رستوران،‌ غذای مورد نظرتان را از منوهای ثبت شده انتخاب کنید و در اسرع وقت غذایتان را تحویل بگیرید.

خیابان 30 تیر یکی از بهترین آشپزخانه های شبانه در تهران

به گزارش آسمونی از سال گذشته فست فودهای سیار خیابان 30 تیر نیز به جمع فست فودهای شبانه روزی پایتخت پیوسته اند. فست فودها و کبابی‌هایی که تا ساعت 4 صبح میزبان شهروندان علاقمند به شب گردی هستند. اگر شما هم هوس خوردن سحری در زیر نور ماه به سرتان زده می‌توانید سری به این خیابان بزنید و غذای مورد علاقه تان را از میان غذاهای متنوع این راسته انتخاب کنید. خیابان 30 تیر بین خیابان جمهوری و خیابان امام خمینی واقع شده است. برای دسترسی به این خیابان یک طرفه باید خودتان را به خیابان امام خمینی برسانید.

نظر خود را درباره «بهترین آشپزخانه شبانه در تهران» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره بهترین آشپزخانه شبانه در تهران فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.