زمان مطالعه: 4 دقیقه
کابینت سفید بهترین انتخاب برای آشپزخانه

کابینت سفید بهترین انتخاب برای آشپزخانه

بسیاری از افراد در آشپزخانه خود تجربه استفاده از کابینت سفید را داشته اند، باید اعتراف کنیم رنگ سفید همواره...
بسیاری از افراد در آشپزخانه خود تجربه استفاده از کابینت سفید را داشته اند، باید اعتراف کنیم رنگ سفید همواره رنگ مناسبی برای استفاده در تمام نقاط منزل است اما در کنار تجربه های مثبت استفاده از کابینت سفید تجربه های منفی نیز وجود دارد. آسمونی در این بخش راهنمای استفاده از کابینت سفید در دکوراسیون را برای شما عزیزان عنوان می کند.

برای اینکه شما تجربه موفقی در استفاده از کابینت سفید در آشپزخانه خود داشته باشید لازم است قوانین استفاده از کابینت سفید را بدانید. سفید رنگ شاد و پر انرژیست اما باید همواره به سلامت رنگ سفید روی بدنه کابینت اهمیت دهید ممکن است بر اثر اصابت ضربه و یا حرارت زیاد به بدنه کابینت مقداری از رنگ آن دچار ریزش شود در این صورت باید بدانید که بزرگترین دشمن زیبایی کابینت سفید شما ظهور کرده است. زیرا زخمی شدن بدنه و خوردگی رنگ در بدنه کابینت سفید از کیلومترها فاصله هم قابل تشخیص است پیشنهاد می کنم برای رفع این مشکل به جای هزینه های زیاد حمل و نقل و تعمیر کابینت آسیب دیده، محل زخمی شده در بدنه کابینت را با اسپری سفید رنگ(مقاوم در برابر حرارت) بپوشانید (البته قبل از این کار با چند روزنامه مکان های اطراف محل اسپری را به خوبی بپوشانید). از دیگر نکاتی که برای جذابیت بیشتر کابینت سفید رنگ شما باید رعایت شود عدم استفاده از رنگ های تیره کدر در دیوارهای مجاور کابینت است بهتر است در صورت استفاده از رنگ های تیره از رنگ های براق و با انرژی استفاده نمایید. رنگ سفید در آشپزخانه این اطمینان را به شما می دهد که بدون صرف هزینه های زیاد دارای آشپزخانه شاد و شیک شوید

کابینت سفید پرطرفدارترین نوع کابینت بین تمام مردم جهان است. اغلب مردم رنگ سفید را بخاطر شیکی و سادگی آن انتخاب می کنند به همین خاطر مناسب دیدم در این مطلب به معرفی مدل ها از جدیدترین آشپزخانه هایی بپردازم که به تازگی طراحی شده اند. هر کدام از این آشپزخانه ها از سبک طراحی متفاوتی استفاده می کنند، برخی مدرن هستند و برخی امروزی، برخی کوچک هستند و برخی دیگر بزرگ و جادار، اما با وجود تمام این تفاوت ها، یک چیز در بین تمام این آشپزخانه ها یکسان است، ست کامل کابینت سفید، ویژگی یکسان آشپزخانه های زیر می باشد.

کابینت سفید بهترین انتخاب برای آشپزخانه
کابینت سفید بهترین انتخاب برای آشپزخانه


آشپزخانه یکدست سفید فضایی بسیار مناسب برای استفاده از عناصر رنگارنگ و ایجاد تضاد در دکوراسیون فراهم می کند. البته یک آشپزخانه مدرن یا کلاسیک با کابینت های سفید به اندازه کافی زیبا و شکیل است و نیازی به اضافه کردن رنگ های دیگر ندارد اما برخی ترجیح می دهند از رنگ های دیگر مانند قهوه ای، زرد، مشکی و … برای جذابیت بیشتر استفاده کنند. اگر ظاهری یکدست سفید می خواهید خوب است کابینت سفید آشپزخانه را با کفپوش های سرامیکی سفید رنگ ترکیب کنید. آنهایی که ظاهری متنوع تر می خواهند کفپوش چوبی یا صفحه روی کابینت چوبی گزینه بسیار خوبی خواهد بود.

kitchen-white-cabinet
kitchen-white-cabinet


آشپزخانه زیر یک نمونه بسیاری عالی از آشپزخانه یکدست سفید و مدرن را نشان می دهد. همانطور که مشاهده می کنید تمام اجزای این آشپزخانه مانند کابینت، صندلی و دیوارها و حتی سرامیک های کف نیز یکدست سفید هستند. در آشپزخانه دوم دیوار پشت ظرفشویی خیلی جالب با کاشی های سفید رنگ البته نه به طور کامل پوشیده شده است. کابینت ها طرحی امروزی داشته و درب آنها حاشیه دار است. میزن ناهار خوری چوبی خیلی زیبا در زمینه سفید رنگ آشپزخانه خود را نشان می دهد.

کابینت سفید بهترین انتخاب برای آشپزخانه
کابینت سفید بهترین انتخاب برای آشپزخانه


آشپزخانه زیر نیز از کابینت های سفید ساده با دستگیره های کشیده فلزی و همچنین یک میز چوبی ساده تشکیل شده است. از آنجایی که فضای آشپزخانه بسیار کوچک است تمام لوازم و کابینت های ضروری در یک دیوار قرار گرفته و حتی یخچال فریزر نیز به صورت توکار داخل کابینت قرار گرفته است. کابینت سفید بدون شک بهترین انتخاب برای آشپزخانه ای به این کوچکی خواهد بود. آشپزخانه بعدی خیلی جالب تر است. این آشپزخانه چند پله پایین تر از کف خانه اتاق نشیمن قرار گرفته و از اطراف با دیوار محدود شده است. ساخت یک مکعب توخالی برای آشپزخانه آن هم در وسط خانه و پایین تر از کف خانه، ذوق، جرات و البته پول زیادی می خواهد.

kitchen-white-cabinet
kitchen-white-cabinet


وقتی از کابینت سفید در آشپزخانه خود استفاده می کنید، فرصت خیلی خوبی خواهید داشت تا دیوار بین کابینت ها یا دیوار پشت ظرفشویی را با مدلی متفاوت طراحی کنید. در آشپزخانه زیر دیوار بین کابینت ها رنگی بسیار نزدیک به سفید دارد اما کاملا سفید نیست. بخاطر استفاده از شیشه پلکسی در این مکان، ظاهر یکدستی بین کابینت های هایگلاس و دیوار بین کابینت ها ایجاد شده است. آشپزخانه دوم میز طرحی مشابه دارد اما دیوار بین کابینت کرم رنگ بوده و با نور مخفی روشن شده است.

کابینت سفید بهترین انتخاب برای آشپزخانه
کابینت سفید بهترین انتخاب برای آشپزخانه


آشپزخانه زیر خیلی هوشندانه طراحی شده اما شاید در نگاه اول متوجه ویژکی جالب آن نشوید. اگر به قسمت بالای کابینت ها نزدیک سقف نگاه کنید متوجه قالب ریزی جالبی می شوید که کابینت ها را خیلی زیبا به سقف متصل کرده طوری که احساس می کنید کابینت های بالایی، قد بسیار بلندی دارند. باقی قسمت های آشپزخانه با رنگ های خاکستری و سفید ترکیب شده است. دیوار بین کابینت نیز از جنس سنگ مرمر بوده که بنظرم بهترین گزینه برای این مکان است. شکل های بعدی طرح های جالب دیگر را نشان می دهند.

kitchen-white-cabinet
kitchen-white-cabinet


شکل زیر یک نمونه بسیار خلاقانه و شیک دیگر از نوع طراحی آشپزخانه های کوچک آپارتمانی را نشان می دهد. آشپزخانه یکدست رنگ سفید خورده تا با رنگ زردی که قسمتی از پنجره و قسمتی از کابینت و دیوار آشپزخانه را دربر گرفته تزیین شود. البته فقط این رنگ نیست که توجهات را جلب می کند، لیوان های زرد رنگ قرار گرفته روی کانتر و همچنین ظرف های رنگارنگ روی قفسه، همگی جذابیت و شادی بی حد و حصری به این آشپزخانه کوچک داده است.

کابینت سفید بهترین انتخاب برای آشپزخانه
کابینت سفید بهترین انتخاب برای آشپزخانه
نظر خود را درباره «کابینت سفید بهترین انتخاب برای آشپزخانه» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره کابینت سفید بهترین انتخاب برای آشپزخانه فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.