زمان مطالعه: 2 دقیقه
نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر

نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر

نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر یکی از نمایشگاه هایی است که هر ساله با حضور...

نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر یکی از نمایشگاه هایی است که هر ساله با حضور شرکت های زیادی برگزار می شود. اگر می خواهید در مورد این نمایشگاه بیشتر بدانید این بخش آسمونی را تا پایان دنبال نمایید چرا که به معرفی نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر می پردازیم.

عنوان: نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر مجری نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر: شرکت بین المللی بازرگانی و نمایشگاهی تهران محل برگزاری نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر: تهران - تهران - اتوبان چمران - محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران زمان برگزاری نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر: از تاریخ 1402/03/16 تا 1402/03/19

معرفی نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر

در این نمایشگاه بیش از 200 شرکت داخلی و خارجی از کره جنوبی، ترکیه، فنلاند، چین، فرانسه، ایتالیا، آلمان، برزیل، اسپانیا و هلند، جدیدترین تولیدات و خدمات خود را به نمایش خواهند گذاشت. نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر در فضایی بالغ بر 16000 متر مربع و در سالن های 31A، 31 B،44A، 44 B و 40 محل نمایشگاه‌های بین المللی تهران برپا خواهد شد. آسمونی : این نمایشگاه در قالب چهار گروه کالائی (گروه کالاهای آشپزخانه، گروه کالاهای حمام، گروه کالاهای سونا و گروه کالاهای مربوط به استخر) برپا خواهد شد و در آن انواع وسایل و تجهیزات مختلف آشپزخانه های خانگی، صنعتی و صحرائی همچون انواع کابینت، سینک ظرفشویی، دستگاه‌های تهویه، هواکش و هود آشپزخانه، سیستم های نورپردازی، میزو صندلی آشپزخانه، تجهیزات عمل آوری غذا، تجهیزات آماده سازی غذا، تجهیزات سرو غذا (خط سلف سرویس، کیترینگ) تجهیزات نگهداری (سردخانه ثابت و متحرک، ظرفشویی های صنعتی، وسایل و تجهیزات رستوران وکافی شاپ، تجهیزات حمام؛ انواع وان، زیردوشی، دستشویی، پارتیشن و کابین دوش، تجهیزات سونا و استخر؛ تأسیسات سونا و استخر و اتاق بخار در معرض دید عموم قرار می‌گیرد. نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر با هدف افزایش راندمان تولید کارخانه‌ها و واحدهای تولیدی، یافتن بازارهای صادراتی، معرفی ظرفیت های کشور در زمینه تولید،بازرگانی

و خدمات مربوط، شناسایی و معرفی مشکلات، موانع و نقاط ضعف موجود در این صنعت،

ایجاد فضای رقابتی سالم میان تولیدکنندگان داخلی در جهت ارتقای کیفیت تولید، ایجاد ارتباط مستقیم و رودر رو میان تولیدکنندگان و مصرف کنندگان، ایجاد یا ارتقای رویکرد صادرات محصول به سایر کشورها، تبادل فکر، فناوری و محصول میان شرکت کنندگان داخلی و خارجی، شناسایی واحدهای برتر در زمینه تولید، صادرات، بازرگانی و خدمات مرتبط با موضوع نمایشگاه و آشنایی با محصولات، نوآوری‌ها و ظرفیت های موجود در سایر کشورها برگزار می‌شود. تولیدات صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر واحدهای تولیدی کشورمان به کشورهای مختلفی از جمله عراق، امارات متحده عربی و ترکیه برگزار می‌شود. در کشور ما نیز این نمایشگاه یکی از نمایشگاه‌های بین المللی تخصصی اصلی در حوزه صنعت ساختمان است که با اقبال عمومی بسیار خوبی نیز مواجه بوده است. کیفیت محصولات داخلی عرضه شده در این نمایشگاه در هر دوره برپایی آن نسبت به دوره قبل ارتقاء پیدا کرده است، هر چند که خطری که هم اکنون به شدت محصولات داخلی ما را تهدید می‌کند عرضه کالاهای چینی مشابه، با کیفیت های نه چندان مطلوب اما با قیمت های نازل تر در بازار داخلی است.

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.