زمان مطالعه: 1 دقیقه
بیوگرافی کیت هرینگتون

بیوگرافی کیت هرینگتون

کیت هرینگتون یکی از بازیگران بریتانیایی است که با مجموعه بازی تاج و تخت معروف شد.
کیت هرینگتون بازیگر بازی تاج و تخت + بیوگرافی و جدیدترین تصاویرش
کیت هرینگتون 

کیت هرینگتون یکی از بازیگران بریتانیایی است که با مجموعه بازی تاج و تخت معروف شد . آسمونی بیوگرافی و تصاویر او را گرداوری کرده که در ادامه می بینید.

کیت هرینگتون
کیت هرینگتون

بیوگرافی کیت هرینگتون

کیت هرینگتون بازیگر معروف بریتانیایی , 26 دسامبر 1986 در آکتون لندن بدنیا آمد . مادرش دبورا جین نمایش نویس و پدرش دیوید ریچارد هرینگتون یک تاجر است.

هرینگتون دوران تحصیلات ابتدایی را در مدرسه ساوث‌فیلد (Southfield) بین سالهای 1992 تا 1998 گذراند، و دوران دبیرستان را نیز در مدرسه Chantra در بین سالهای 1998 تا 2003 سپری کرد. هشتمین جد پدری هرینگتون چارلز دوم انگلستان پادشاه بریتانیا بوده است. پدر وی پانزدهمین بارون انگلیس است و در صورت مرگ پدرش،کیت به عنوان شانزدهمین بارون انگلیس اعلام خواهد شد.

کیت 9
کیت

کیت هرینگتون در بازی تاج و تخت

کیت هرینگتون بخاطر مجموعه پرطرفدار بازی تاج و تخت در نقش جان اسنو به شهرت رسید . بازی تاج و تخت (Game of Thrones) یک مجموعه تلویزیونی آمریکایی به سبک خیال‌پردازی حماسی است که توسط دیوید بنیاف و دی. بی. وایس برای شبکه اچ‌بی‌او ساخته شده‌است . سازنده موسیقی متن این سریال توسط رامین جوادی که یک ایرانی است , ساخته شده .

kit-harington
kit harington

کیت هرینگتون و رز لزلی

کیت هرینگتون و رز لزلی، هنرپیشه‌های سریال «بازی تخت و تاج (Game of Thrones)» در روز 27 سپتامبر به صورت سنتی و از طریق روزنامه تایمز لندن نامزدی خود را رسما به آشنایان و علاقمندانشان اعلام کردند. کیت هرینگتون نقش جان اسنو و رز لزلی نقش ایگریت را در بازی تاج و تخت بازی می‌کنند. این دو بازیگر نه تنها در دنیای واقعی بلکه دراین سریال نیز نقش عاشق و معشوق را بازی می‌کنند.

کیت هرینگتون بازیگر بازی تاج و تخت + بیوگرافی و جدیدترین تصاویرش
ازدواج کیت هرینگتون

کیت هرینگتون و رز لزلی، ” 23 ژوئن 2018 طی مراسمی در شمال شرق اسکاتلند ازدواج کردند . شماری از بازیگران سریال بازی تاج و تخت از جمله سوفیا ترنر، میسی ویلیامز، امیلی کلارک و پیتر دینکلیج از جمله مهمانان این عروسی بودند .

kit-harington
فیلم کیت

فیلم های کیت هرینگتون

2012 سایلنت هیل: مکاشفات 2014 پمپئی 2014 چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم 2 2014 عهد جوانی 2014 هفتمین پسر 2015 Spooks: The Greater Good 2016 بریمستون

کیت هرینگتون بازیگر بازی تاج و تخت + بیوگرافی و جدیدترین تصاویرش
سریال کیت هرینگتون

سریال های کیت هرینگتون

2011-تا به حال بازی تاج و تخت جان اسنو 2015 هفت روز در جهنم چارلز پول

کیت

کیت5

کیت6

کیت7

کیت8

نظر خود را درباره «بیوگرافی کیت هرینگتون» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره بیوگرافی کیت هرینگتون فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.