زمان مطالعه: 1 دقیقه
معرفی سریال اتاق قرمز

معرفی سریال اتاق قرمز

شخصیت بیمار بانویی است به نام ملیحه حدودا 40 ساله که در گذشته و در دوران کودکی اتفاقات ناگواری برایش رخ داده است. اتفاقاتی که تا زمان بزرگسالی مطرح نشده و نتوا

اختصاصی آسمونی نقد از مرجان دلپسند

خشم، احساس و هیجانی است که ریشه در دوران کودکی داردقطی و گاها به بوته فراموشی سپرده می شوند. اما در برخی از موارد خشم های فروخورده شده ناگهانی در دوران بزرگسالی در فرد بیدار می شوند و  با اثرات نامطلوبی که در زندگی اجتماعی فرد می گذارند می توانند باعث مختل شدن آن شوند. این خشم ها باعث تحریک پذیری و بدخلقی در فرد شده ومنشا آن می تواند تحریک پذیری، نادیده گرفته شدن، سرخوردگی، تنهایی و دوست نداشته شدن و... باشد. سریال روانکاوانه اتاق قرمز نیز با بیماران و شخصیت های متفاوت به بررسی و شناسایی انواع خشم می پردازد. اولین شخصیت بیمار این سریال بانویی است که قصد خودکشی دارد و بعد از اینکه دخترش متوجه می شود برای او از مشاوروقت می گیرد.

معرفی سریال اتاق قرمز
معرفی سریال اتاق قرمز

در اولین جلسه متوجه می شویم شخصیت بیمار بانویی است به نام ملیحه حدودا 40 ساله که در گذشته و در دوران کودکی اتفاقات ناگواری برایش رخ داده است. اتفاقاتی که تا زمان بزرگسالی مطرح نشده و نتوانسته است برای کسی بازگو کند. اتفاقاتی که اگر برای کسی مطرح کند وجهه اجتماعی اش را در بین مردم شهر از دست خواهد داد. اوبه دلیل  گذشته نامطلوب مادرش ،شغلی انتخاب می کند که کاملا با گذشته مادرش در تضاد است. او شغلی برای خودش انتخاب کرده است که بتواند با آن گذشته اش را برای دیگران مخفی نگه دارد تا شاید اندکی از خشمش را به مادرش و گذشته اش فراموش کند. شخصیت فردی  که در گذشته  در میان مردم شهر  خوشنام نبود و قتل پدرش توسط مردم شهری که در آن زندگی می کرد و... همگی شاهدی بر خشم های پنهان شده و بروز نداده شده است که در زمانی نامناسب ناگهان خودش را نشان می‌دهد. مادری که  اغواگری هایش زبانزد مردم شهر بوده است.

kirmizi-oda
kirmizi-oda

نکته پنهان این شخصیت و خشم هایی که ناگهان در او بروز پیدا می کند نادیده گرفته شدن او توسط همسرش و ضرب و شتم هایی است که از جانب او متحمل شده است. از سویی دیگر گذشته ناخوشایند مادرش و پیشینه او نیز مزید بر علت می شوند تا جایی که تفکرات خودکشی را در او پدیدار می کنند. اتاق قرمز  در هر قسمت با دیدی روانشناختانه  به بررسی  انواع خشم و چگونگی بروز آن در افراد و بیماران مختلف می پردازد. این سریال در هر قسمت حرفی برای گفتن دارد. اناق قرمز را می توانید از فیلیمو تماشا کنید.

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «معرفی سریال اتاق قرمز» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره معرفی سریال اتاق قرمز فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.