زمان مطالعه: 2 دقیقه
بیوگرافی کیم هیون جونگ

بیوگرافی کیم هیون جونگ

کیم هیون جونگ بازیگر معروف کره است که در سریال پسران فراتر از گل بازی کرده است. او در فوریه 2022 اعلام کرد که قصد ازدواج دارد.

کیم هیون جونگ بازیگر سریال پسران فراتر از گل است. وی 27 فوریه 2022 در کنسرت آنلاین خود اعلام کرد که ازدواج خواهد کرد و بخاطر شرایط کرونایی این ازدواج خصوصی برگزار خواهد شد. فیلم سال 2021 او صورتی هندی نام دارد. در ادامه با آسمونی باشید و بیوگرافی کیم هیون جونگ را ببینید.

کیم هیون جونگ

درباره کیم هیون جونگ 

کیم هیون جونگ 6 ژوئن 1986 در سئول، کره جنوبی به دنیا آمد. او بازیگر، مدل، خواننده و رهبر گروه پرطرفدار دابل اس 501 است که بارها این گروه از هم جدا شدند و دوباره شروع به کار کردند. کیم شهرت و محبوبیت خود در کره و حتی در آسیا را مدیون ایفای نقش جیهو در سریال پسران فراتر از گل‌ می‌ داند. او پیش از بازی در این سریال، به ایفای نقش در سریال‌ های دیگری چون هتل دار پرداخته بود، اما هرگز نتوانسته بود خود را به عنوان یکی از بازیگران مطرح سینما و سریال کره معرفی کند. اما پس از بازی در سریال پسران فراتر از گل‌، او تبدیل به یکی از بازیگران مطرح کره و جهان شد.

کیم هیون جونگ

 

هیون جونگ در سال 2005 به عنوان اولین عضو گروه ss501 معرفی شد. پس از پیوستن چهار عضو دیگر گروه ss501، اولین آلبومشان در سال 2006 منتشر شد که با استقبال فراوانی مواجه گشت. هیون جونگ به دلیل مدیریت بسیار قوی در گروه توانست هر سال نامزد دریافت بهترین لیدر سال باشد. وی در سال 2010 در سریال بوسه شیطانی به ایفای نقش پرداخت. این سریال گرچه در کره با استقبال زیادی مواجه نبود اما فروش و استقبال باور نکردنی در سطح آسیا داشت. هیون در مراسم افتتاحیه المپیک آسیایی 2010 چین به عنوان تنها نماینده از خوانندگان کره به مراسم دعوت شد و آهنگی را به نام sunshine again اجرا کرد.

در سال 2009 آلبومی تحت عنوان 'کالکشن' از گروه انتشار یافت که هر کدام از اعضای گروه در آن به اجرای آهنگ‌ های انفرادی پرداخته بودند. وی در همان سال در سریال پسران فراتر از گل (ورژن کره‌ای) ظاهر و در نقش یون جی هو به ایفای نقش پرداخت. هیون به خاطر بازی در این نقش جایزه بهترین هنرپیشه مرد را از Seoul International Drama Awards 2009 و جایزه محبوبیت را از فستیوال PaekSang Arts Awards دریافت نمود.

بازیگر کیم هیون جونگ

سریال های کیم هیون جونگ

  • 2018 آن زمان که زمان متوقف می شود

  • 2014 نسل الهام بخش

  • 2011 رویای بالا

  • 2010 بوسه بازیگوش

  • 2009 پسران فراتر از گل

  • 2007 هتل داری
  • 2005–2006 آیا می توانیم عشق را دوباره پر کنیم؟

  • 2005 بدون توقف (فصل 5)

هیون جونگ

حقایق و حواشی

کیم هیون جونگ در سال 2014 به دلیل خشونت خانگی و شکایت دوست دخترش به دادگاه رفت و ابتدا آنرا انکار کرد و پس از اثبات از این بابت عذرخواهی کرد. در سال 2015 این زن ادعای بارداری و سقط جنین نمود و خواستار غرامت شد. در نهایت اواخر سال 2015 وی یک نوزاد بدنیا آورد که پس از انجام آزمایش DNA مشخص شد این کودک متعلق به کیم هیون جونگ است.

راه ارتباط

پیج اینستاگرام hyunjoong860606

تصاویر کیم هیون جونگ

بیوگرافی کیم هیون جونگ، بازیگر سریال پسران برتر از گل
کیم هیون جونگ در سریال پسران فراتر از گل
kim-hyun-joong
سریال کیم هیون جونگ
کیم هیون جونگ در فیلم صورتی هندی سال 2021
بیوگرافی کیم هیون جونگ، بازیگر سریال پسران برتر از گل
فتوشات کیم هیون جونگ
kim-hyun-joong
مدل مو کیم هیون جونگ

 

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «بیوگرافی کیم هیون جونگ» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره بیوگرافی کیم هیون جونگ فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.