زمان مطالعه: 3 دقیقه
چالش کی کی kiki (پیاده شدن از ماشین در حال حرکت و رقصیدن)

چالش کی کی kiki (پیاده شدن از ماشین در حال حرکت و رقصیدن)

چالش کی کی kiki چند روزی است که به عنوان ترند جدید در شبکه های اجتماعی و فان هیجان انگیز برای کاربران این شبکه...

چالش کی کی kiki یکی از چالش هایی است که به عنوان ترند در شبکه های اجتماعی و فان هیجان انگیز برای کاربران این شبکه تبدیل شد و میلیون ها نفر را در سراسر دنیا با خود همراه کرد. آسمونی در این بخش به معرفی چالش کی کی kiki می پردازد.

چالش کی کی kiki (پیاده شدن از ماشین در حال حرکت و رقصیدن)

اگر دقت کرده باشید هر مدتی یک بار، یک چالش جدید در فضای مجازی به راه می افتد و در سال های گذشته چالش هایی همانند سطل آب یخ را نیز شاهد بوده ایم؛ چالش رقص کیکی ( Kiki Challenge ) هم مدتی در سراسر جهان فراگیر شد که از یک برنامه تلویزیونی هالیوودی آغاز شده است. همانند چالش کیکی را قبلاً هم داشته ایم؛ به این صورت که شخصی از خودرو پیاده می شود و در کنار ماشین قدم زنان می رقصد اما این چالش، نوع شخصیت دار آن شده و حتی افراد سرشناس نیز آن را اجرا کرده اند که در ادامه بررسی می کنیم.

چالش کی کی kiki (پیاده شدن از ماشین در حال حرکت و رقصیدن)
چالش کی کی kiki (پیاده شدن از ماشین در حال حرکت و رقصیدن)

این چالش به این صورت است که شخصی که می خواهد چالش را اجرا کند، از ماشین پیاده می شود و در حالی که ماشین در حال حرکت است در کنار ماشین با حرکتی شبیه به رقص شروع به قدم زدن می کند و در حال قدم زدن شخص از ماشین آهنگ in my feeling پخش می شود. ترانه In My Feeling را شخصی به نام دریک خوانده است ؛ دریک یک خواننده، رپر و بازیگر کانادایی است. نخستین کسی که این چالش را انجام داد «شیگی» مجری برنامه The Shiggy Show بود، او فیلمی از خودش را در ماه جولای منتشر کرد که در حال رقصیدن با این ترانه بود. به دلیل بداهه بودن حرکاتش این فیلم به سرعت منتشر شد و تعداد بازدید کنندگان آن به شش میلیون نفر رسید و پس از آن بیش از 150 هزار نفر در کمتر از یک هفته در چالش رقص کیکی شرکت کردند.

واکنش کاربران فضای مجازی به چالش کی کی kiki چیست؟

کاربران فضای مجازی برای شرکت در این چالش فیلم هایی را از خود منتشر می کردند، در این فیلم ها کاربران با پخش آهنگ و ترانه یاد شده از ماشین خود پیاده می شدند و و قوانین راهنمایی و رانندگی را زیر پا می گذاشتند و در حالیکه می رقصیدند در این چالش شرکت می کردند. حتی ممکن بود که جان انسان های دیگر را به دلیل این سهل انگاری به خطر بیندازند.به دلیل این چالش اتفاقات ناگوار زیادی نیز افتاده است به عنوان مثال، فیلم های ناگواری از افراد در حال سقوط از اتومبیل هایشان و حوادث خطرناکی از این دست می شود.

شرکت ویل اسمیت در چالش کی کی kiki

با وجود این خطر ها آنچه باعث همچنان مرسوم و رایج بودن این چالش بوده شرکت ویل اسمیت بازیگر مشهور و به نام آمریکایی در این چالش بود. او در صفحه ی اینستاگرامش فیلمی را منتشر کرد که به طور غیر قانونی در حال بالا رفتن از پلی در بوداپست مجارستان است. وی در حالی که حرکات رقص را اجرا می کند، یک هلیکوپتر از او که در حال اجرای چالش بود، فیلم می گرفت.

چالش کیکی در کشورهای عربی از آغاز تا حرام اعلام شدن این چالش

این چالش در کشور های عربی نیز به دلیل شرکت چند سلبریتی از جمله یاسمن رئیس و دینا الشربینی رواج یافت و بسیار گسترش پیدا کرد. علی الخصوص در کشور هایی مانند مصر و . . . تفاوت چالش کی کی kiki دینا الشربینی با سایر کاربران این بود که به جای موسیقی رپ دریک از موسیقی عربی با صدای “عمرو دیاب” استفاده کرده است. رواج این چالش در کشور های عربی علی الخصوص مصر باعث شد که یکی از اساتید دانشگاه الازهر شرکت در این چالش را حرام اعلام کند. یک سایت هم در تیتر جالبی نوشته بود این یک چالش نیست بلکه یک نفرین زدگی است که حتی چهره ها را هم گرفتار کرده است. اما آیا نفرین کیکی قربانیان بیشتری خواهد گرفت؟ استاد دانشگاه الازهر به نام محمود المهدی در گفتگو با ارم نیوز خبرگزاری عربستان گفته است : این چالش از آنجایی که بسیار خطرناک است و بعضا به ضرر های جانی و مالی منجر می شود، حرام است.

جریمه و مجازات برای شرکت کنندگان در چالش کی کی kiki در اسپانیا

با توجه به خسارات وارده و خطرات احتمالی این چالش پلیس اسپانیا برای جلوگیری از آن به وضع قانون پرداخت و برای هر کاربری که در این چالش شرکت کند جریمه و مجازات تعیین نمود.

نظر خود را درباره «چالش کی کی kiki (پیاده شدن از ماشین در حال حرکت و رقصیدن)» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره چالش کی کی kiki (پیاده شدن از ماشین در حال حرکت و رقصیدن) فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.