زمان مطالعه: 2 دقیقه
سلامتی کلیه را جدی بگیرید؛ آبمیوه های قدرتمند برای سم زدایی

سلامتی کلیه را جدی بگیرید؛ آبمیوه های قدرتمند برای سم زدایی

در این دنیای پر از وسوسه و افراط بسیار راحت می توانیم اسیر یک زندگی ناسالم شویم. فست فودها، الکل، کافئین و …...

در این دنیای پر از وسوسه و افراط بسیار راحت می توانیم اسیر یک زندگی ناسالم شویم. فست فودها، الکل، کافئین و … باعث می شوند تا با مصرف شان مقداری سم وارد بدن مان کنیم که در این میان کلیه هم از آسیب ناشی از این مواد بی نصیب نمی ماند. با آسمونی همراه باشید...

کلیه اندامنی لوبیا شکا به اندازه یک مشت و قهوه ای رنگ است که در قسمت میانی کمر درست زیر قفسه سینه واقع شده است. کلیه‌ها هر 24 ساعت جمعاً حدود 200 لیتر از مایعات بدن را تصفیه و به جریان خون بازمی گردانند. حدود 2 لیتر مایع به صورت ادرار از بدن دفع می‌شود در حالی که باقی‌مانده یعنی حدود 98 لیتر به بدن باز می‌گردد. ادرار دفع شده تقریباً ظرف مدت 1 تا 8 ساعت در مثانه ذخیره شده است. در این 2 لیتر باقی مانده در کلیه ممکن است مواد زائد هم وجود داشته باشد که باعث بروز مشکلاتی برای کلیه ها می شود. مانند هر ماشین دیگری بدن انسان نیز وقتی از سم ها اشباع شود یا از کار می افتد و یا دچار نقص جدی می شود. زمانی که سم ها به بدن ما می رسند کلیه ها مستعد انواع بیماری ها از جمله عفونت، کیست، تومور و سنگ کلیه می شود.

برای جلوگیری از این بیماری ها برای کلیه ها باید به آن ها استراحت داد. نوشیدن 8 تا 10 لیوان آب در روز موجب تصفیه سم ها و مواد زائد در کلیه می شود. همچنین آبمیوه های طبیعی نیز وجود دارند که با تهیه مواد معدنی لازم کار کلیه ها را تسهیل می نمایند.

4325_635080255728585371_l
4325_635080255728585371_l

 آب کرفس

آب کرفس به علت داشتن دو ترکیب خاص به نام های  لوتئولین (luteolin) و پلی استیلن (polyacetylene) کمک به درمان بیماری های التهابی مانند نقرس، آرتروز و پوکی استخوان می کند. نوشیدن آب کرفس موجب خنثی سازی اسید بدن و قلیایی شدن و تعادل PH می شود. این ماده ی ضد سرطان سرشار از آنتی اکسیدان های مفید است و موجب سم زدایی بدن و کلیه ها می گردد که برای درمان سنگ کلیه بسیار توصیه می شود.

jml;
jml;

آب لیمو

آب لیمو یک اسید طبیعی است که به افزایش سطح سیترین در ادرار کمک می کند. سیترین ماده ای است که از تشکیل سنگ کلیه در ادرار جلوگیری می کند. بیماری سنگ کلیه یک بیماری دردناک است که به گفته کسانی که تجربه آن را داشته اند دردی برابر با درد زایمان و حتی بیشتر از آن را دارد. آب 4 عدد لیمو را بگیرید و بایک لیوان آب گرم یا چای میکس کرده و بنوشید.

vf
vf

آب زغال اخته

زغال اخته دستگاه ادراری را سالم و تمیز نگه می دارد و راه حلی برای درمان کسانی است که این عفونت را تجربه کرده اند. همچنین موجب می شود تا باکتری ها در مجرای ادراری و مثانه تجمع نکنند و به این مجرا نچسبند. این کار به نوبه خود موجب عدم عفونت ادراری می شود. همچنین آب زغال اخته از تشکیل کلسیم اگزالات و سنگ کلیه  جلوگیری می کند.

fvcg
fvcg

آب جعفری

آب جعفری یک داروی عالی برای افراد مبتلا به عفونت ادراری و ورم مفاصل، کم خونی و نفخ است. جعفری دارای کاروتنویئد (carotenoid) برای کمک به جلوگیری از ابتلا به سرطان، سرشار از آهن و کلروفیل و انواع ویتامین هاست. کلروفیل موجب تصفیه ی خون و آهن کمک به جذب مواد مغذی می شود. اگر آب جعفری را به تنهایی نمی پسندید می توانید با آبمیوه های دیگر مانند آب سیب آن را میکس کرده و نوش جان کنید.

نظر خود را درباره «سلامتی کلیه را جدی بگیرید؛ آبمیوه های قدرتمند برای سم زدایی» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره سلامتی کلیه را جدی بگیرید؛ آبمیوه های قدرتمند برای سم زدایی فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.