زمان مطالعه: 1 دقیقه
آتلیه کودک | بهترین آتلیه کودک در تهران

آتلیه کودک | بهترین آتلیه کودک در تهران

آتلیه کودک حرفه ای خاطرات شگفت انگیزی را برای شما ثبت می کند.

 

آتلیه کودک کودکان نتیجه عشق و شور زندگی هستند ولی خیلی زود بزرگ می‌شوند و تنها یادگار از این دوران ، خاطرات ، عکس ها و فیلم ها هستند. چشم که به هم بزنید فرزند شما بزرگ می‌شود پس بهترین راه برای ثبت لحظات شیرین و بامزه کودکی فرزندان، عکس گرفتن و ثبت خاطره‌های شیرین کودکی آنها است. برای ثبت عکس‌هایی بی‌نظیر و باکیفیت از کودکتان باید به آتلیه های حرفه ای مراجعه کنید. 

لیست خدمات آتلیه کودک:

1- عکاسی کودک 2- عکاسی بارداری 2- فیلمبرداری کودک 3- روتوش عکس 4- تدوین فیلم 5- فضاهای متفاوت 6- چاپ عکس 7- عکاسی و فیلم برداری مراسم ها 8- چاپ عکس بر روی شاسی 9- تم های متفاوت  

ویژگی های آتلیه کودک خوب :

از ویژگی های آتلیه عروس خوب میتوان به : فضاهای مناسب ، عکاسان با تجربه و حرفه ای ، تدوین گر مجرب و حرفه ای ، توانایی کار با کودک ، فضای شاد و مناسب برای کودک ، تجهیزات عکاسی پیشرفته و بروز ، نورپردازی حرفه ای ، داشتن نمونه کار در سبک های مختلف ، قیمت مناسب ، تم های متفاوت برای مناسبت های مختلف ، ویرایش و روتوش حرفه ای عکس ها ، سرعت بالا در عکاسی ، تحویل سریع و به موقع فیلم و عکاس ها و داشتن مجوز از اتحادیه عکاسان و فیلمبرداران اشاره کرد.  

قیمت خدمات آتیله کودک :

جدید ترین تعرفه های انجام خدمات عکاسی در سال 98 :

نوع خدمات حداقل قیمت حداکثر قیمت
عکاسی آتلیه 400,000 600,000
فیلمبرداری 650,000 950,000
تدوین فیلم 500,000 600,000

 

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «آتلیه کودک | بهترین آتلیه کودک در تهران» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره آتلیه کودک | بهترین آتلیه کودک در تهران فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.