زمان مطالعه: 1 دقیقه
بیوگرافی کلویی کارداشیان

بیوگرافی کلویی کارداشیان

کلویی کارداشیان یکی از سلبریتی های معروف خانواده کارداشیان ها است که بخاطر کاهش وزنی که اخیرا داشته است بسیار معروف شده.
نام و نام خانوادگی  کلویی الکساندرا کارداشیان (Khloé Alexandra Kardashian)
تاریخ تولد 27 ژوئن 1984
محل تولد لس آنجلس - کالیفرنیا - ایالات متحده آمریکا
حرفه شخصیت تلویزیونی، مدل، بازرگان و کارآفرین

 

کلویی الکساندرا کارداشیان (Khloé Alexandra Kardashian) شخصیت تلویزیونی، مدل، بازرگان و کارآفرین شناخته‌شده اهل آمریکا است. با آسمونی همراه باشید تا همه چیز را درباره کلویی کارداشیان بدانید و با این اینفلوئنسر مطرح آمریکایی بیشتر آشنا شوید.

درباره کلویی کارداشیان

کلویی کارداشیان در 27 ژوئن 1984 به دنیا آمد. او به همراه خانواده‌اش از سال 2007، در مجموعه پرطرفدار تلویزیونی واقع‌نمای پابه‌پای خانواده کارداشیان به ایفای نقش می‌پردازد. موفقیت این مجموعه منجر به تولید دنباله‌هایی از جمله کورتنی و کیم نیویورک را تسخیر می‌کنند و کورتنی و کیم میامی را تسخیر می‌کنند شد. کارداشیان در سپتامبر 2009 با یک بسکتبالیست به نام لامار اودوم ازدواج کرد اما آن‌ها در اکتبر 2016 جدا شدند. این دو پس از یک ماه آشنایی اقدام به ازدواج نموده بودند.

کلویی کارداشیان خواهر کوچکتر قهوه در ابتدای صبح است. قد کلویی کارداشیان 177 سانتی متر است. کلویی کارداشیان در سال 2010 به همراه خواهران خود خط تولید برند پوشاک خود را راه‌اندازی کردند. دارایی خالص کلویی کارداشیان بیش از 20 میلیون دلار است.

کلویی کارداشیان به کمک یک رژیم غذایی مناسب و زیر نظر کارشناسان تغذیه و مربی بدنسازی توانست 18 کیلوگرم از وزن خود را کم کند. کلویی کارداشیان فقط هفته‌ای یک بار به خود استراحت می‌داد و 500 کالری بیشتر مصرف می‌کرد. نوشیدن زیاد آب باعث افزایش متابولیسم وی شد.

تناسب اندام کلویی کارداشیان تنها به علت پیروی کردن از رژیم غذایی سفت و سخت او نیست. او پنج روز در هفته به باشگاه بدنسازی می‌رود و به انجام حرکات مختلف بدنسازی مانند طناب زدن و … می‌پردازد.

فعالیت هنری کلویی کارداشیان

کلویی کارداشیان به همراه خانواده‌اش از سال 2007، در مجموعه پرطرفدار تلویزیونی پابه‌پای خانواده کارداشیان به ایفای نقش می‌پردازد. کلویی به همراه خواهرانش، دو کتاب نیز منتشر کرده است.

حقایق و حواشی کلویی کارداشیان

به دنبال خیانت دوست پسر کلویی، او عکس‌هایی را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد که واکنش کاربران را به همراه داشت. اما به جای تصاویر او با ماشین لوکسش، این دست های او بود که جلب توجه کرد. در ادامه عکس او را به همراه نمونه‌ای از واکنش کاربران فضای مجازی مشاهده می‌کنید:

 

عکس جدید کلویی کارداشیان
کلویی کارداشیان
سوژه شدن دست کلویی کارداشیان
شوخی کاربران توییتر با دستان کلویی کارداشیان

عکس های کلویی کارداشیان

 

 عکس کلویی کارداشیان
کلویی کارداشیان
قد کلویی کارداشیان
کلویی کارداشیان
کلویی کارداشیان در کنار خواهرش، کیم کارداشیان
کلویی کارداشیان در کنار خواهرش، کیم کارداشیان
ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «بیوگرافی کلویی کارداشیان» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره بیوگرافی کلویی کارداشیان فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.