زمان مطالعه: 1 دقیقه
بازار مبل خاوران کجاست

بازار مبل خاوران کجاست

حتما تا به حال نام بازار مبل خاوران را شنیده اید و شاید بخواهید برای انتخاب و خرید بهترین سرویس مبلمان به بازار مبل خاوران مراجعه کنید.
بازار مبل خاوران کجاست
بازار مبل خاوران کجاست

به همین بهانه آسمونی در این بخش اطلاعاتی در مورد بازار مبل خاوران و همچنین آدرس بازار مبل خاوران را برای شما عزیزان منتشر می کند.

آدرس بازار مبل خاوران

شماره تماس : 88353280-35029 منطقه شهرداری : حومه تهران آدرس : سه راه افسریه - کیلومتر 8 جاده امام رضا - 500 متر بعداز سه راه سیمان - بازار مبل خاوران

بازار مبل خاوران بکی از بزرگ ترن مجموعه های فروش مبلمان و فرش در ایران است که تنوع محصولات آن فوق العاده زیاد است بسیاری از افراد به فکر نو کردن لوازم منزل هستند تا لوازم خانگیشان شیک تر و به روز تر شود اما برای این کار اول باید بررسی شود که مهم ترین وسیله در لوازم خانه که چشمگیر تر از سایر لوازم باشد چیست ؟

به جرات می توان گفت که سرویس مبلمان یکی از مهم ترین لوازم در طراحی دکوراسیون داخلی هر منزل می باشد .پس اگر به دنبال تغییر دکوراسیون داخلی منزلتان هستید و نمی خواهید تغییر عمده و پرخرج انجام دهید پیشنهاد می کنم با عوض کردن سرویس مبلمان خود یک تغییر اساسی در دکوراسیون خود ایجاد کنید . اما برای خرید سرویس مبلمان باید به کجا مراجعه کرد که هم محصولاتش دارای کیفیت و مرغوبیت خوب باشد و هم قیمت مناسب داشته باشد ؟ یکی از بزرگترین مجموعه های فرش مبلمان ، بازار مبل خاوران واقع در جاده ی خاوران می باشد که در مساحتی عظیم با برند های مختلف مبل های ایرانی وخارجی آماده ی خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد .

بازار مبل خاوران یکی از بهترین مجموعه های خرید مبلمان می باشد زیرا تنوع محصولات آن انقدر زیاد می باشد که هر فرد با هر سلیقه ای اگر در این بازار بزرگ قدم بگذارد مطمئنا دست خالی از آن بیرون نمی آید. یکی از دلایل بنا کردن بازار مبل خاوران در جاده خاوران حمایت از تولیدات ملی بوده است زیرا در جاده ی خاوران در اطراف این بازار بزرگ کارگاه های ساخت چوب و مبل بسیار زیادی قرار دارد که خیلی از آن ها در حال تعطیل شدن بودند که با احداث بازار مبل خاوران تمامی این کارگاه ها دوباره مشغول به کار شدند و شبانه روز به طراحی و ساخت مبلمان های به روز تر و با کیفیت تر می پردازند .  

نظر خود را درباره «بازار مبل خاوران کجاست» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره بازار مبل خاوران کجاست فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.