زمان مطالعه: 1 دقیقه
روش درمان عارضه پوست مرغی

روش درمان عارضه پوست مرغی

پوست مرغی یا کراتوسیس پیلاریس یک بیماری پوستی ژنتیکی که معمولا در قسمت نشیمنگاه ,ران ها, پشت ,بازوها ایجاد می...

قهوه ای پوست  و درنتیجه پوست مرغی کمک کند. برای این کار، راهکار زیر را دنبال کنید:

مواد لازم:

  • 1 تا 2 عدد کپسول ویتامین A

روش کار:

برای این کار، محتویات کپسول ویتامین A را روی مناطق حاوی پوست مرغی بمالید و پس از 20 دقیقه آن را بشویید. این کار را به طور مرتب تکرار کنید تا پس از مدتی به نتایج دلخواهتان دست یابید. توجه کنید که هنگامی که از ویتامین A روی پوستتان استفاده می کنید نباید در معرض نور خورشید قرار بگیرید، زیرا ممکن است باعث ایجاد حساسیت شود.

keratosis-pilaris3
keratosis-pilaris3

11.رژیم غذایی مناسب:

از آنجایی که کراتوز پیلاریس با خشکی پوست بدتر می شود، باید با استفاده از سبزیجات و ماهی های روغنی، آجیل و غذاهای غنی از اسیدهای چرب امگا3 به طور مرتب و منظم، پوستتان را هیدراته نگه دارید.

کراتوز پیلاریس یا پوست مرغی، یک بیماری ژنتیکی و ارثی می باشد که ممکن است به طور کامل درمان نشود اما با تکرار روش های بالا به طور مرتب و منظم، یعنی لایه برداری پوست و مرطوب نگه داشتن آن، می توانید این بیماری پوستی را تحت کنترل بگیرید و باعث کاهش آن شوید.

نظر خود را درباره «روش درمان عارضه پوست مرغی» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره روش درمان عارضه پوست مرغی فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.