زمان مطالعه: 1 دقیقه
آشنایی با رشته ورزشی کندو (kendo)

آشنایی با رشته ورزشی کندو (kendo)

کندو در واقع یک هنر رزمی پیشرفته ژاپنی است که مدرن ترین نوع دفاع را آموزش می دهد. این هنر، ریشه در سنت های...

kendo
kendo

کندو در واقع یک هنر رزمی پیشرفته ژاپنی است که مدرن ترین نوع دفاع را آموزش می دهد. این هنر، ریشه در سنت های شمشیربازی قدیمی ژاپنیهای جنگجو یا همان سامورایی ها دارد و علاوه بر تجهیز افراد به انواع فنون دفاع شخصی راههای مناسبی را در جهت شناخت هر چه بهتر درون افراد عرضه می نماید. کلمه kendo (کندو) از لغت ken به معنای شمشیر و do به معنای راه یا مسیر مشتق شده است، معنای این دو کلمه در کنار یکدیگر، راه شمشیر است.

این عبارت توصیف کننده راه انسان در زندگی، نحوه شکل گیری شخصیت، انضباط شخصی، مهارت و احترام به دیگران می باشد. ادامه این فنون مدرن، افراد را به بالاترین سطح جسمانی و ذهنی رسانیده و نظم و انضباط شخصی را آموزش می دهد. ریشه فنون کن دو به تاریخ سده های 1568-1336 و مدارس آموزش ژاپن را به دیگران بشناساند. در حال حاضر، kendo علاوه بر دارا بودن همه قابلیت های رزمی و ظرفیت های فرهنگی به راهنمایی مناسب برای آموزش نسل های جوان تبدیل شده است.

برای آشنایی با ورزش رزمی تکواندو روی لینک زیر کلیک کنید :

ورزش تکواندو

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «آشنایی با رشته ورزشی کندو (kendo)» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره آشنایی با رشته ورزشی کندو (kendo) فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.