زمان مطالعه: 1 دقیقه
بیوگرافی کاظم نوربخش

بیوگرافی کاظم نوربخش

کاظم نوربخش در نقش سلمان، یکی از بازیگر های این سریال است که خنده های خاص او مورد توجه مخاطبان قرار گرفته است.

یکی از سریال های معروف شبکه یک سیما، سریال نون خ است. کاظم نوربخش در نقش سلمان، یکی از بازیگر های این سریال است که خنده های خاص او مورد توجه مخاطبان قرار گرفته است. در ادامه ی این پست آسمونی، بیوگرافی او را ببینید.

درباره کاظم نوربخش

کاظم نوربخش متولد مهر 1355 در بیجار، استان کردستان است. وی دیپلم ادبیات دارد. کاظم نوربخش در سال 1382 وقتی 27 ساله بود ازدواج کرد که ثمره این ازدواج، دو دختر است. نوربخش از سال 1367 وقتی تنها 12 سال داشت از تئاتر مدرسه آغاز کرد و در همین سال در جشنواره دانش‌آموزی نفر اول شد.

کاظم نوربخش در سریال نون خ

سعید آقاخانی است. این سریال در سه فصل ساخته شده است که داستانی اجتماعی و آمیخته با طنز دارد. بازیگران آن از جمله کاظ نوربخش، اهل کردستان هستند و با لهجه زیبای کردی توانسته اند نقش خود را با مهارت به پیش ببرند که مورد استقبال مردم قرار گرفته است.

در این سریال، سلمان با بازی کاظم نوربخش، علاقه خاصی به شیرین دختر نورالدین خانزاده دارد و با خنده هایش سعی می کند زندگی را برای خودش آسان بگیرد.

کاظم نوربخش در برنامه نوروزی خندوانه گفت: ما همه بازیگران کردستان و کرمانشاه هستیم که فقط می‌توانستیم در همان شهر خودمان بازی کنیم، اما به دلیل حضور در سریال «نون. خ» مدیون سعید آقاخانی هستیم.

وی درباره واکنش مردم به این سریال گفت: خدا را شکر مخاطبان استقبال خوبی از سریال داشتند و بالای 70 درصد وقتی من را می‌بینند می‌خواهند مثل سلمان نون خ، بخندم.

کاظم نوربخش در نقش سلمان
کاظم نوربخش در نقش سلمان
نظر خود را درباره «بیوگرافی کاظم نوربخش» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره بیوگرافی کاظم نوربخش فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.