زمان مطالعه: 3 دقیقه
بیوگرافی گروه موسیقی کره ای کارد (KARD)

بیوگرافی گروه موسیقی کره ای کارد (KARD)

گروه کارد، از چهار عضو به نام‌های بی ام، سومین، جیوو و جی سف تشکیل شده‌ است که در بین جوانان آسیایی و آمریکایی بسیار معروف شده اند و هواداران زیادی دارند.

گروه موسیقی کره ای کارد-KARD گروه کارد (هانگول:카드 همچنین KARD , K.A.R.D) یک گروه خواننده از کشور کره جنوبی است که در سال 2016 تحت مدیریت "DSP Media" تشکیل شد. در ادامه با آسمونی باشید.

گروه موسیقی کره ای کارد-KARD
گروه موسیقی کره ای کارد-KARD

گروه کارد، از چهار عضو به نام‌های بی ام، سومین، جیوو و جی سف تشکیل شده‌ است که در بین جوانان آسیایی و آمریکایی بسیار معروف شده اند و هواداران زیادی دارند.

تشکیل گروه کارد
تشکیل گروه کارد

تشکیل گروه کارد این گروه موسیقی، قبل از دبیو رسمی سه پروژه سینگل منتشر کردند و با هر نسخه از کارهای جدیدشان، عضو جدید مخفی را آشکار می‌کردند.

اولین پروژه آنها"K.A.R.D Project Vol.11"منتشر سینگلی در 13 دسامبر 2016 به اسم " Oh Na Na" با همکاری عضو سابق گروه KARA، هیو یانگ جی به عنوان اولین عضو "Hidden"یا همان مخفی بود.

دومین پروژه این گروه منتشر سینگلی در 16 فوریه 2017 با نام "Don't Recall"بود. پروژه پایانی آنها منتشر سینگلی با نام "Rumor" بود که در تاریخ 24 آوریل 2017 منتشر شد و به عنوان بخشی از همکاری این گروه با برند LG G6 بود.

بعد از منتشر شدن "Rumor" این سینگل در چارت اصلی iTunens سیزده کشور مختلف در رتبه یک قرار گرفت. این گروه در تاریخ 19 ژوئیه 2017 با مینی آلبوم "Hola Hola" به‌طور رسمی فعالیت خوانندگی خود را آغاز کردند.

اعضای گروه کارد
اعضای گروه کارد

اعضای گروه کارد

سومین-Somin
سومین-Somin

سومین-Somin

اسم اصلی: جان سو مینJeon SoMin اسم استیج: سومین (Somin)

تولد: 22 آگوست 1996( 1 شهریور 1375) سئول، کره جنوبی

قد:163cm نماد اسم در گروه:BlackJokeR_R

موقعیت در گروه: چهره گروه ، صدای اصلی سومین از سال 2012 تا 2014 عضو گروه دخترانه ژاپنی Puretty تحت مدیریت "DSP Media" بوده است.

این گروه ژاپنی سینگل هایی با نام های "Cheki☆Love" در سال 2012 و "Shuwa Shuwa BABY"در سال 2013 منتشر کردند اما این گروه در سال2014 با نقشه هایی برای دبیو دوباره اعضای این گروه در گروه های متفاوت دیسبند شد. سومین بعد از دیسبند شدن گروه Puretty در سال 2014 در مسابقه "Baby Kara"شرکت کرد و توانست جایگاه دوم را کسب کند. در 24 آگوست 2015 سومین به عنوان لیدر گروه دخترانه جدید "DSP Media"شروع به کار کرد اما در نوامبر همان سال از گروه جدا شد اما هنوز با اعضای گروه در ارتباط است. سومین با Chaewon از گروه April در آهنگ "Me Inside You"همکاری داشته است. سومین بعد از ترک گروه Aprilمشغول به تحصیل در دانشگاه Seokyeon شد. او همچنین در ام وی گروه اپیک های به اسم "Born Hater" در سال 2014 و "White" از "DSP friends" حضور داشته است.

جیوو-Jiwoo
جیوو-Jiwoo

جیوو-Jiwoo اسم استیج :جیوو Jiwoo

اسم اصلی: جان جیوو Jeon Ji-woo تولد:4اکتبر 1996(13 مهر 1375)سئول، کره جنوبی

موقعیت در گروه: رقصنده اصلی، صدای اصلی ، Maknae قد:165cm نماد اسم در گروه: ColourJokeR_R جیوو کار آموز کمپانی FNC بوده است. او 2 ماه پیش از پروژه کارد به کمپانی "DSP Media" پیوست.

بی ام-BM
بی ام-BM

بی ام-BM اسم استیج: بی ام (BM)

اسم انگلیسی: متیو کیم (Matthew Kim) اسم کره ای: Kim Jin Seok / Kim Woo Jin کیم ووجین ، کیم جین سوک تولد : 20 اکتبر 1992(28 مهر 1371) لس آنجلس ، کالیفرنیا ، آمریکا

ملیت:آمریکایی قد:186cm نماد اسم در گروه: King card _ K موقعیت در گروه: دنسر اصلی ، رپر دوم ، وکال بی ام دو برادر کوچک تر از خود دارد و مادرش طراح لباس است. او به مدت چهار سال و نیم کارآموز بوده است. بی ام به همراه جی سف در ام وی" Choco Chip Cookie" از گو هارا در سال 2015 ،"Mamma Mia" از گروه کارا در سال 2014 و"Sunshine" از گروه "Rainbow" در سال 2013 حضور داشته است.

جی سف-J. Seph
جی سف-J. Seph

جی سف-J. Seph اسم استیج : جی سف(J. Seph )

اسم اصلی :Kim Taehyung تولد:21 جون 1992(31خرداد 1371) چونگ جو ، کره جنوبی قد:178.5cm نماد اسم در گروه: Ace card_ A

موقعیت در گروه: : رپر اصلی ، دنسر دوم ، وکال جی سف یک خواهر بزرگتر از خودش دارد ؛ او به مدت پنج سال کارآموز بوده است و در موزیک ویدیو "Tell Me Tell Me"از گروه "Rainbow" حضور داشت.

گروه کره ای کارد
گروه کره ای کارد
فتوشات گروه کارد 2019
فتوشات گروه کارد 2019

 

 

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «بیوگرافی گروه موسیقی کره ای کارد (KARD)» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره بیوگرافی گروه موسیقی کره ای کارد (KARD) فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.