زمان مطالعه: 3 دقیقه
سریال ترکیه ای اکیا

سریال ترکیه ای اکیا

یکی از پر طرفدار ترین سریال های ترکی مشهور کشور ترکیه سریال اکیا می باشد که از شبکه جم در حال پخش می باشد. و...

یکی از پر طرفدار ترین سریال های ترکی مشهور کشور ترکیه سریال اکیا می باشد که از شبکه جم در حال پخش می باشد. و شما می توانید خلاصه داستان و بازیگران سریال اکیا را در این مقاله از آسمونی مطالعه نمایید.

سریال ترکیه ای اکیا
سریال ترکیه ای اکیا

سریال اُکیا که نام دیگر آن سریال عشق بی پایان است مدتیست از شبکه جم تبلیغ میگردد و قرار است فیلم اکیا از این شبکه پخش گردد .

اکیا Kara Sevda سریال درام ترکیه ای است که از سایت فیلم imdb امتیاز 7.6 از 10 را دریافت کرده است که نشانگر آن است که این فیلم هم آنچنان چنگی به دل نمیزند .

سریال اکیا که نام اصلی آن سریال عشق بی پایان است و نام انگلیسی این فیلم Endless Love می باشد قرار است تا مدتی دیگر از شبکه جم پخش گردد .

در سریال عشق بی پایان نام نیهان به اکیا تغییر پیدا کرده است که همین باعث تغییر نام فیلم عشق بی پایان به اکیا شده است .

kara-sevda
kara-sevda

این تغییر نام توسط خود شبکه جم صورت گرفته و اینطور که گفته شده اسپانسر مالی برای خرید و دوبله این فیلم این تصمیم را گرفته است .

بازیگران سریال اکیا از مطرح ترین بازیگران سریال های ترکیه ای است که از شبکه های ماهواره ای پخش میگردد که دو بازیگر اصلی این فیلم شهرت بسیار دارند .

بازیگر نقش اصلی عشق بی پایان را نسلیهان اتاگول در نقش نیهان بازی میکند که البته در فیلم اکیا با نام اُکیا معرفی میشود .

نقش مقابل نیها یا اکیا را بوراک اوزجویت نقش آفرینی میکند که پیگیران فیلم های ترکیه ای با این بازیگر آشنایی دارند .

نسلیهان اتاگول Neslihan Atagül متولد 20 آگوست 1992 در ترکیه است که هم اکنون 24 ساله است و جوان و کم نام و نشان است .

سریال ترکیه ای اکیا
سریال ترکیه ای اکیا

از ویژگی های نسلیهان اتاگول گریه های مداوم و توانایی بازیگر زن ترکیه ای در گریه کردن است که همیشه دستمال لازم است.

بوراک اوزجویت Burak Özçivit متولد 24 دسامبر 1984 در استانبول ترکیه است که هم اکنون 31 ساله است و بسیار دیده شده است .

بوراک اوزجویت در فیلم های چکاوک و حریم سلطان به شدت دیده شده و بازی های چشم این بازیگر از ویژگی های قدرتمند وی می باشد .

بوراک اوزجویت در سریال عشق بی پایان یا اُکیا در نقش کمال نقش آفرینی میکند که زوج خوبی را نسلیهان اتاگول ایجاد کرده اند .

سریال عشق بی پایان در سال 2016 به عنوان پرحس ترین سریال ترکیه انتخاب شد .

قسمت آخر سریال اکیا نیز در صورت بدست آمدن در همین مطب قرار داده میشود اما سعی میشود که آخرین قسمت سریال عشق بی پایان را زود قرار ندیم .

kara-sevda
kara-sevda

در زیر به داستان کلی سریال عشق بی پایان اشاره میکنیم :

کمال پسری جوان است که در محله‌ای فقیرنشین زندگی می‌کند.پدر او (حسین) آرایشگر است و مادرش (فهیمه) دوست دارد که کمال با برادر بزرگترش به نام تارک و خواهر کوچکش به نام زینب به خوبی و خوشی کنارهم باشند. نیهان هم دختری است که در نقطه‌ای دیگر از شهر در خانواده‌ای پولدار زندگی می‌کند و برادر دوقلویی به نام اوزان دارد. نیهان، پدرش (اوندر) را خیلی دوست دارد و مادری خودخواه به نام ویلدان دارد.ویلدان می‌خواهد که نیهان با پسری به نام امیر ازدواج کند ولی نیهان او را دوست ندارد. کمال و نیهان اولین بار یکدیگر را در اتوبوس می‌بینند و نیهان که طراح است، صورت کمال را نقاشی می‌کند. یک ماه بعد، روز تولد نیهان، کمال و دوستش (صالح) در یک مرکز خرید، آن نقاشی را می‌بینند. نیهان هم برای تولدش مهمانی گرفته و دوستانش را دعوت کرده است. دوست صمیمی او (یاسمین) و همین‌طور امیر هم در آن مهمانی هستند. امیر در مهمانی با یک مرد که در حال رقصیدن با نیهان است دعوا می‌کند.نیهان هم عصبانی شده و از آنجا بیرون می‌رود و به سمت قایقش می‌رود. با عصبانیت می‌خواهد قایق را راه بیاندازد که ناگهان پایش به طناب گیر می‌کند و داخل آب می‌افتد. در حال غرق شدن است که بلافاصله کمال او را نجات می‌دهد. از این لحظه رابطه آن دو شروع می‌شود. یک روز امیر نقشه‌ای می‌کشد تا به نظر برسد اوزان دختری را کشته است. برای لو ندادن او به پلیس هم نیهان مجبور به ازدواج با او می‌شود.

سریال ترکیه ای اکیا
سریال ترکیه ای اکیا

روز بعد که کمال از نیهان خواستگاری می‌کند، او “نه” می‌گوید، کمال هم تا مدتی افسرده می‌شود تا این که به زونگولداک منتقل می‌شود. چهار سال بعد در معدنی که کمال کار می‌کند حادثه‌ای رخ می‌دهد و کمال رئیسش (حقی) را نجات می‌دهد. به همین دلیل حقی او را برای دستیاری خود انتخاب می‌کند. یکسال بعد از آن اتفاق کمال پیش خانواده خود بر می‌گردد و برای نیهان با امیر رقابت می‌کند.

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «سریال ترکیه ای اکیا» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره سریال ترکیه ای اکیا فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.