زمان مطالعه: 4 دقیقه
بیوگرافی کانگ ها نول

بیوگرافی کانگ ها نول

یکی از بازی‌های ماندگار کانگ ها نول سریال عاشقان ماه در نقش وانگ ووک (شاهزاده هشتم) است که بخاطر این نقش، جوایز بسیاری را به دست آورده است.

کانگ ها نئول (kang ha neul) بازیگر و خواننده اهل کره جنوبی است. او دو سال (2017 تا 2019) در خدمت سربازی و از دنیای بازیگری دور بود. وی جولای 2019 اولین پروژه فیلمش را بعد از دو سال دوری، شروع کرد.

فیلم سال 2023 کانگ ها نول، فیلم سی روز نام دارد. وی همبازی جونگ سو مین است. در ادامه با آسمونی باشید و بیوگرافی کانگ ها نول را ببینید.

کانگ ها نئول-kang ha neul
کانگ ها نول

بیوگرافی کانگ ها نول

(کیم ها نئول) متولد 21 فوریه 1990بازیگر تلویزیون، سینما، تئاتر و خواننده خوش صدا اهل کشور کره جنوبی است. او در بوسان به دنیا آمد. وی در بین طرفدارانش معروف به «آیدل جهانی موسیقی» می‌باشد.

کانگ ها نئول در سریال وقتی کاملیا شکوفا می شود
کانگ ها نئول در سریال وقتی کاملیا شکوفا می شود

سریال کانگ ها نئول در اواسط سال 2019 سریال وقتی کاملیا شکوفا می شود (When the Camellia Blooms) بود. این سریال وی بعد از بازگشت از خدمت سربازی در جولای 2019 است. همبازی او در این سریال، گونگ هیو جین بازیگر سریال معروف متشکرم است که از تلویزیون ایران هم پخش شده. داستان سریال "وقتی کاملیا شکوفا می شود" در مورد هوانگ یونگ شیک پلیس(کانگ ها نئول) و دونگ باک صاحب یک بار(گونگ هیو جین) است. دونگ باک، یک زن ساده لوح اما سرسخت است که با وجود داوری هایی که پیرامون او انجام می دهند برای زندگی خود سخت تلاش می کند. او شاهد یک قتل بوده و پلیس جوان در کنار اوست و ماجرا در همین راستا پیش می رود.

بیوگرافی کانگ ها نئول
بیوگرافی کانگ ها نئول

کانگ ها نول همیشه در مدرسه و نمایشنامه‌های مدرسه مشغول به فعالیت بود و از دوران کودکی علاقه‌مند به این فعالیت شد. خانواده کانگ همواره از او حمایت کردند تا رؤیای خود را برای تبدیل شدن به یک بازیگر و شخصیت تلویزیونی مشهور به انجام برسانند.

دنیای بازیگری کانگ ها نئول
دنیای بازیگری کانگ ها نئول

کانگ ها نئول و آ یو در عاشقان ماه کانگ حرفه بازیگری را در 17 سالگی شروع کرد و تحصیلات خود را در دانشگاه "چونگ آن" در رشته تئاتر به انجام رساند. در سال 2006، هنگامی که او تنها 16 سال داشت، اولین کار خود را به عنوان یک بازیگر سینمایی با "Watch The Celestial" آغاز کرد.

فتوشات کانگ ها نئول
فتوشات کانگ ها نئول

کانگ ها نئول حرفه خود را با نقش آفرینی درتئاترهای موزیکالی چون Thrill Me (2010), Prince Puzzle (2011) , Black Mary Poppins (2012), and Assassins (2012) شروع کرد و سپس با بازی در سریال My Mom! Super Mom در سال 2007 وارد تلویزیون شد. او با نقش آفرینی در سریال‌هایی چون "به زیبایی تو"، "ستاره بزرگ" و "وارثان" و "چشمان فرشته" صاحب شهرت شد.

کانگ ها نئول در سریال چشمان فرشته
کانگ ها نئول در سریال چشمان فرشته

کانگ ها نئول در سریال چشمان فرشته کانگ ها نئول بخاطر بازی در سریال چشمان فرشته موفق به دریافت جایزه ستاره جدید در22 امین جشنواره فیلم SBS و نامزد دریافت بهترین بازیگر جوان در 16 امین جشنواره فیلم بین‌المللی جوانان سئول شد.

کانگ ها نئول-kang ha neul
کانگ ها نئول-kang ha neul

کانگ ها نئول-kang ha neul سال 2015 برای کانگ سالی پرکار بود چرا که در چهار فیلم C'est si bon و Empire of Lust و Twenty و Dongju: The Portrait of a Poet و سریال زندگی ناتمام ایفای نقش نمود. نقش آفرینی وی در این سال منجر به دریافت 6 جایزه در جشنواره‌های مطرح کره و منطقه شرق آسیا و نامزد دریافت 7 جایزه بین‌المللی شد.

کانگ ها نئول در عاشقان ماه
کانگ ها نئول در عاشقان ماه

کانگ ها نئول در عاشقان ماه کانگ در سال 2016 در فیلم Like for Likes نقش آهنگ سازی جوان که شنوایی خود را از دست داده‌ است بازی نمود و در همان سال مشغول به بازی در سریال عاشقان ماه، قلب سرخ در نقش شاهزاده هشتم وانگ ووک شد که افتخارات بسیاری را همچون دریافت جایزه «بهترین بازیگر در سریال‌های درام فانتزی» در جشنواره SBS Drama Awards برای او به ارمغان آورد.

کانگ ها نئول-kang ha neul
کانگ ها نئول-kang ha neul

کانگ ها نئول-kang ha neul کانگ ها نئول در سال 2017 با بازی در فیلم New Trial در نقش جوانی که مورد تحقیق خشونت‌آمیز مأموران پلیس شده و به ده سال حبس محکوم شد خوش درخشید. وی در همین سال مشغول به بازی در فیلم Midnight Runners در کنار پارک سئو-جون شد که این فیلم در تاریخ 9 اوت 2017 در 1٬058 سینما در کشور کره بر روی پرده سینما رفت و توانست در دومین روز انتشار مبلغ 1٫97 میلیون دلار در مجموع 308٫303 فروش بلیط به دست آورد. سپس در طول پنج روز اول فیلم 1٬9 میلیون بیننده را جذب کرد و مجموعاً 13٫6 میلیون دلار به دست آورد.

کانگ ها نئول-kang ha neul
کانگ ها نئول-kang ha neul

کانگ ها نئول-kang ha neul تعداد کل پذیرش‌ها تا روز 27 اوت به 4٬883 میلیون افزایش یافت که در طی این 19 روز از زمان انتشار درآمد ناخالص آن به 34٫04 میلیون دلار آمریکا رسید. پس از انتشار اولیه در سینماهای محلی، این فیلم در 23 اوت در اندونزی منتشر شد و بعد از آن در آمریکای شمالی در 25 اوت و در استرالیا در تاریخ 31 اوت منتشر شد و سپس به نیوزیلند، هنگ کنگ، بریتانیا، سنگاپور، مالزی، ژاپن، تایوان، ویتنام و فیلیپین رسید. کانگ به دلیل موفقیت اش در این فیلم تنها در دو هفته اول انتشار در رتبه‌بندی شهرت‌های نام تجاری برای بازیگران فیلم در ماه اوت رتبه پنجم را معادل 7٫48 میلیون نفر کسب کرد.

کانگ ها نئول در سربازی
کانگ ها نئول در سربازی

کانگ ها نئول در سربازی کانگ از 11 سپتامبر 2017 به عنوان یک افسر پلیس به مدت 21 ماه مشغول به خدمت سربازی شد و جولای 2019 از سربازی مرخص شد.

فتوشات کانگ ها نئول
فتوشات کانگ ها نئول

فیلم های کانگ ها نول

2011 قهرمانان میدان جنگ Yeon Namsan حیوان خانگی من یانگ Young-soo 2014 Mourning Grave در سو 2015 C'est Si Bon Yoon Hyung-joo Empire of Lust Jin بیست Kyung-jae Dongju: پرتره از یک شاعر یون دونگ-جو 2016 Like for Likes Lee Soo-ho 2017 محاکمه مجدد Hyun-woo دونده نیمه شب Kang Hee-yeol به یاد شب Jin-seok Heung-boo: The Revolutionist2018 I Have a Date with Spring2018

کانگ ها نئول-kang ha neul
کانگ ها نئول-kang ha neul

سریال های کانگ ها نول

2007 مامان من! سوپر مامان! Hoon Choi KBS2 2007-2012 Hometown Over the Hill کیم جونگ-hwi KBS1 2011 Midnight Hospital یانگ چانگ سو ok MBC 2012 To the Beautiful You Min, Hyun-jae SBS 2013 Monstar Jung Sun-woo Mnet دو هفته Kim Sung-joon (cameo) MBC درام جشنواره "ناآرامی" جون-kyung وارثان Lee Hyo-shin SBS 2014 چشمان فرشته جوان پارک دونگ-joo Misaeng Baek Jang-gi tvN 2015 Missing Noir M Lee Jung-soo (مهمان قسمت 1-2)OCN 2016 عاشقان ماه، قلب سرخ وانگ ووک SBS همراهان cameo tvN 2019 وقتی کاملیا شکوفا می شود

تصاویر کانگ ها نول

کانگ ها نئول و آ یو
کانگ ها نئول و آ یو
کانگ ها نئول بازیگر سریال کره ای وقتی کاملیا شکوفا می شود (2019) + بیوگرافی
کانگ ها نئول بازیگر سریال کره ای وقتی کاملیا شکوفا می شود
kang-ha-neul
kang ha-neul
کانگ ها نئول-kang ha neul
کانگ ها نئول و آیو
نظر خود را درباره «بیوگرافی کانگ ها نول» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره بیوگرافی کانگ ها نول فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.