زمان مطالعه: 1 دقیقه
کاریکاتور‌های کامبیز درم بخش

کاریکاتور‌های کامبیز درم بخش

کامبیز درمبخش در دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران، هنر کاریکاتور را تدریس کرده‌ است و آثار زیبایی نیز دارد.

کامبیز درمبخش در سال 1321 در شیراز به دنیا آمد و فارغ‌التحصیل هنرستان هنرهای زیبای تهران است. او از پیشکسوتان هنر کاریکاتور در ایران به‌شمار می‌رود و در کار خود صاحب سبک است. درم بخش از 14 سالگی همکاری خود را با نشریات ایرانی از جمله توفیق شروع کرد و با دیگر مطبوعات ایرانی و خارجی همچوننیویورک تایمز، اشپیگل، نبل اشپالتر و… کارش را ادامه داد.

این هنرمند بیش از 50 نمایشگاه انفرادی در داخل و خارج از کشور برگزار کرده و در 100 نمایشگاه جمعی داخلی و خارجی حضور داشته‌ است. او برنده جایزه از بزرگ‌ترین و معتبرترین مسابقات بین‌المللی کاریکاتور ترکیه، برزیل، یوگسلاوی و چندین جایزه بین‌المللی جنبی دیگر بوده و داور مدعو چند نمایشگاه بزرگ بین‌المللی کاریکاتور بوده‌است. او همچنین نشان شوالیه را از دولت فرانسه در آبان سال 1393 دریافت کرد. در این پست آسمونی همراه ما باشید تا با آثار و کاریکاتور‌های فوق‌العاده‌ی کامبیز درم بخش آشنا شوید.

آثار کامبیز درم بخش
آثار کامبیز درم بخش
آثار کامبیز درم بخش

آثار کامبیز درم بخش
آثار کامبیز درم بخش

آثار کامبیز درم بخش
آثار کامبیز درم بخش

آثار کامبیز درم بخش  

آثار کامبیز درم بخش
آثار کامبیز درم بخش
 

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «کاریکاتور‌های کامبیز درم بخش» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره کاریکاتور‌های کامبیز درم بخش فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.