زمان مطالعه: 3 دقیقه
راز مخفی کعبه که دانشمندان جهان را به حیرت انداخت

راز مخفی کعبه که دانشمندان جهان را به حیرت انداخت

حتما شما هم در مورد راز مخفی کعبه و معجزه کعبه چیزهایی شنیده اید. اگر می خواهید از جزییات راز مخفی کعبه آگاه شوید.

حتما شما هم در مورد راز مخفی کعبه و معجزه کعبه چیزهایی شنیده اید. اگر می خواهید از جزییات راز مخفی کعبه آگاه شوید این بخش آسمونی را تا پایان مطالعه نمایید.

راز مخفی کعبه

راز مخفی کعبه
راز مخفی کعبه

آیا تابحال به این اندیشیده اید "چرا «کعبه» در «مکه» واقع است؟ "مکه" محل تجمع میلیونها مسلمان شناخته میشود. و "کعبه" (که در آن واقع است) را بنام قبلۀ مقدس مسلمانان میدانند. بزودی شاهد معجزۀ غیرقابل باور این مکان مقدس خواهید بود که برای هزاران سال در خفی باقی مانده بود. الله اکبر براستی که این معجزه بی نظیر و خارق العاده است.

(فی) عدد طلایی در ریاضیات (1.618)

خالق مدبر در سراسر جهان هستی این عدد (1.618) را به کار برده است؛ از ضربان قلب تا مارپیچ دی.ان.آی (DNA) طرح خاص کیهانی که (Dodecahedron) یاد می شوند. از نظم موجود در نموی برگ نباتات که به نام (phylotaxy) یاد می شوند تا کریستال های موجود در دانه های برف و اشکال مارپیچی کهکشان ها در همه این ها یک عدد مشخص به کار رفته است. (1.618) عدد طلایی. در ساختار اهرام ثلاثه مصر نیز نسبت فوق به چشم می خورد، دقیقا آنچنانکه در سایر آثار مهندسی شده جهان موجود است.

کپلر «منجم بزرگ» این عدد را گنجینه بزرگ خطاب کرده است. زیبایی شناس مشهور داکتر استیون مارکاورد در نتیجه 25 سال پژوهش ثابت ساخت که چهره و اندام های آنانی که با عدد طلایی (1.618) مطابقت داشته باشند برای هر که زیبا جلوه می کنند. اگر اجزای یک ساختمان دارای نسبت (1.618) باشد در این صورت ساختمان مذکور دارای نسبت طلایی بوده و بهترین شکل ممکنه را دارا می باشد.

نقطه طلایی در کره زمین 

نسبت میان قطب شمال تا شهر مکه و مکه تا قطب جنوب برابر است با (1.618) عدد طلایی. به علاوه نسبت میان فاصله قطب جنوب تا شهر مکه و قطبین نیز مساوی است با (1.618) عدد طلایی. با این همه نقطه طلایی در روی کره ارض نظر به نقشه عمومی تعیین کننده عرض البلد ها و طول البلدها شهر مکه است. نسبت میان شرقی ترین نقطه بر روی نقشه عرض البلدها و طول البلدها تا مکه و مکه تا غربی ترین نقطه بر روی کره ارض مساوی است با (1.618) عدد طلایی. علاوه بر این ها فاصله زاویه بالایی طرف شرق این نقشه ها تا شهر مکه و نسبت آن با فاصله مکه از زاویه پایین طرف غرب نقشه معادل است (1.618) عدد طلایی. نقطه طلایی کره زمین در تمامی سیستم های نقشه برداری در داخل شهر مکه حتی در داخل محوطه کعبه قرار دارد.

شما می توانید این قانونمندی را با استفاده از سیستم نقشه ها و خطکش های گوگل مشاهده کنید. اگر علاقه داشتید می توانید با محاسبه نمودن فاصله های عرض البلدها و طول البلدها توسط یک ماشین حساب ساده درستی این ادعا را دریابید. (phi matrix) یک پروگرام آمریکایی است که برای محاسبه نمودن نقاط طلایی شامل تصاویر به کار می رود. اگر نقشه معیاری کره زمین را توسط این پروگرام مشاهده کنیم در می یابیم در نقطه طلایی زمین شهر مکه است. با محاسبه مقدار عرض البلدها و طول البلدهای موجود در خشکه های روی زمین (نه آبها) خواهیم فهمید که تنها نقطه طلایی در روی زمین شهر مکه است. در قرآن تنها یک آیه موجود است که در آن لفط مکه به کار رفته است.

در سوره آل عمران (3) آیه (96) ارتباط میان شهر مکه و عدد طلایی به خوبی واضح است. در کل مجموع تمام حروف شامل در این آیه مساوی با 47 حرف است. با محاسبه نسبت طلایی این آیه پی خواهیم برد که: 1.618/47=29 ... تنها 29 حرف قبل از اسم مکه به کار رفته اند دقیقا مانند نسبتی که در نقشه جهانی به چشم می خورد. اگر فقط یک حرف یا کلمه ای از این آیه حذف می شد هرگز نسبت فوق به وجود نمی آمد. تمامی این مطالب می رسانند که خالق زمین و ریاضیات یکی است همان خدایی که «کعبه» را مکان مقدس گردانید. حتی آن چنان که مشاهده می شود با اندازه گیری ناحیه غربی عربستان سعودی از شمال تا جنوب توسط آله مشهور به «لئوناردو کامپوس» هم نقطه طلایی آن شهر مکه است و به علاوه با اندازه گیری ابعاد شهر مکه با عین آله می بینیم که نقطه طلایی این شهر کعبه است. این همه محاسبات یک مطلب را بیان می کنند و آن اینکه جنین نظم دقیق نمی تواند نتیجه تصادف باشد.

نظر خود را درباره «راز مخفی کعبه که دانشمندان جهان را به حیرت انداخت» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره راز مخفی کعبه که دانشمندان جهان را به حیرت انداخت فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.