زمان مطالعه: 1 دقیقه
ماجرای آبمیوه ریختن بچه روی زمین

ماجرای آبمیوه ریختن بچه روی زمین

آبمیوه ریختن بچه روی زمین که به ترند داغ شبکه های اجتماعی تبدیل شده است، محتوای نامناسب را به همراه دارد.

متاسفانه مدتیست در شبکه های اجتماعی جمله "آبمیوه ریختن بچه رو میز" یا "آبمیوه ریختن بچه روی فرش" و "ریختن اب پرتقال روی زمین" یا به انگلیسی spilling the baby's juice on the floor به شدت دست به دست می شود و از کاربران خواسته می شود که آن را در گوگل جستجو کنند. اما بعد از جستجو با عکس‌ و فیلم نامناسب روبرو می شوند که مشخص نیست هدف از این اقدام چه چیزی است!

با توجه به اینکه محتوای مرتبط و کافی برای این کلیدواژه (ابمیوه ریختن بچه روی زمین) وجود ندارد در نتیجه گوگل نتایج مشابه را به کاربران نمایش می‌دهد و متاسفانه این نتایج، شامل برخی ویدئو های نامناسب می‌باشد. آب میوه ریختن بچه روی زمین جمله ای است که نتایج مشابه را به کاربر نشان نمی دهد.

آبمیوه ریختن بچه رو زمین
اب میوه ریختن بچه روی زمین

 

آسمونی برای مقابله با این جریان و جلوگیری از نمایش تصاویر و ویدیوهای نامناسب به خصوص برای کودکان، این صفحه را ایجاد نموده تا محتوای موجود در این صفحه برای آن کلیدواژه (آبمیوه ریختن بچه ها روی زمین) در گوگل ایندکس شود. جملاتی مانند ابمیوه ریختن بچه روی فرش، ریختن اب پرتقال روی زمین، آبلیمو ریختن بچه روی زمین و یا ابمیوه ریختن بچه روی میز همگی به همین تصاویر نامناسب اشاره دارند.

نظر خود را درباره «ماجرای آبمیوه ریختن بچه روی زمین» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره ماجرای آبمیوه ریختن بچه روی زمین فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.