زمان مطالعه: 2 دقیقه
مردانی با رکوردهایی تکرار نشدنی

مردانی با رکوردهایی تکرار نشدنی

مردانی با رکوردهایی تکرار نشدنی/  اختصاصی آسمونی – مهدی زارعی پسر 27 ساله ای که در فینال جام جهانی...

مردانی با رکوردهایی تکرار نشدنی/  اختصاصی آسمونی – مهدی زارعی

پسر 27 ساله ای که در فینال جام جهانی مربیگری کرد

به گزارش آسمونی ، مربیگری فوتبال از مهم ترین مسوولیت های فوتبالی در دوران کنونی است. اما این پست تاثیرگذار دیرتر از اکثر پست های مربوط به فوتبال وارد این رشته شد. در ابتدای شکل گیری فوتبال در انگلستان قرن 19 هیچ تیمی مربی فوتبال نداشت و معمولا همه کاره تیم یکی از بازیکنان( عموما کاپیتان) بود. بعدها حتی با شکل گیری تیمهای ملی نیز تیمها دارای سرمربی نبودند و انتخاب بازیکنان برای برگزاری مسابقه یا حضور در یک تورنمنت به عهده یک کمیسیون انتخاب کننده بود. همین امر باعث شده که تیم ملی انگلستان( که از سال 1872 شکل گرفت) تا سال 1946 دارای سرمربی نباشد و در این سال بود که والتر وینترباتم سرمربی این تیم شد! دیگر تیمهای پرسابقه فوتبال نیز شرایطی مشابه دارند، مثلا آلمان ها در سال 1928 اتو نرتز را به عنوان مربی روی نیمکت خود نشاندند. همین بی اهمیت بودن پست مربیگری سبب شد که در آغاز شکل گیری جام جهانی، برخی مربیان آمار و ارقامی عجیب از خود به جای نهند. آماری جاودانه که با افزایش اهمیت و اعتبار پست مربیگری هرگز تکرار نشد...

مربی 27 ساله در تیم ملی آرژانتین

به گزارش آسمونی ، خوآن خوسه تراموتولا Juan José Tramutola در بین مربیان جام جهانی رکوردی عجیب دارد. وی که متولد 21 اکتبر 1902 بود یکی از اولین نفراتی بود در جام جهانی حضور یافت اما نقش او در جام جهانی 1930 با سایرین متفاوت بود. تراموتولای 27 ساله در جام جهانی اروگوئه نه به عنوان بازیکن بلکه به عنوان سرمربی تیم ملی آرژانتین در مسابقات شرکت کرده بود.

اولین افتخار ملی برای مربی 26 ساله

یک سال پیش از جام جهانی، تراموتولا سرمربی آرژانیتن در کوپا آمه ریکا بود. جایی که آلبی سلسته میزبان با برتری مقابل پاراگوئه، اروگوئه و پرو قهرمان این رقابت ها شد تا تراموتولا در 26 سالگی به افتخاری بزرگ دست پیدا کند. به گزارش آسمونی ، در سال 1930 تراموتولا در کنار فرانسیسکو اولازار(Francisco Olazar) دو عضو کادر فنی تیم ملی آرژانتین بودند و تراموتولا با عنوان مدیرفنی در کادر فنی تیم حضور پیدا کرده بود.

27 سال و 267 روز

به گزارش آسمونی ، به هر شکل در اولین بازی آرژانتین در جام جهانی مقابل فرانسه تراموتولا تنها 27 سال و 267 روز داشت و به جوان ترین مربی در تاریخ مسابقات جام جهانی بدل شد. بعدها تراموتولا طی ماههای ژانویه تا جولای 1938 مربی بوکاجونیورز شد و با این تیم عنوان پنجم لیگ را کسب کرد. ده سال بعد او مربی فروساریل اوئسته شد؛ تیمی که در دسته دوم بازی می کرد. او بعدها در ولزسارسفیلد هم مربیگری کرد و سرانجام در حالی در 30 نوامبر 1968 از دنیا رفت که هرگز افتخارات جام جهانی 1930 تیم آرژانتین را در عرصه باشگاهی تکرار نکرد.

نظر خود را درباره «مردانی با رکوردهایی تکرار نشدنی» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره مردانی با رکوردهایی تکرار نشدنی فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.