فیلم شکلات، بر اساس رمان شکلات نوشته جوآن هریس، به کارگردانی لاسه هالستروم در سال 2000 ساخته شد. بازیگرانی چون جانی دپ و ژولیت بینوش در آن بازی کرده اند.

داستان این فیلم فانتزی، درباره ی ویانه روشه، مادریست که همراه دختر 6ساله اش، آنوک، به شهری خیالی و فرضی در فرانسه مهاجرت میکند. قوانین این شهر باعث شده اند که فضایی سرد و بی روح بر آن حاکم باشد، اما در پی این جریانات، ویانه برخلاف میل و رغبت شهردار، بسیار مصمم یک فروشگاه شکلات فروشی باز میکند که به تنهایی با وجود تمام موانع، زندگی مردم روستا و شهرهای نزدیک را دستخوش تغییرات عجیب و خنده دار میکند.

جانی دپ در فیلم شکلات سال 2000
جانی دپ در فیلم شکلات سال 2000

شکلات، شاید از فیلم های کمتر دیده شده در سال 2020 باشد، چراکه در 2000 جانی دپ آنقدر معروف نبود و شهرت وی با دزدان دریایی کاراییب و کارخانه شکلات سازی چارلی از 2003 آغاز شد، اما اگر دنبال فیلمی کمدی و درام برای امروز عصر هستید، آسمونی پیشنهاد میدهد شکلات را ببینید.

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «جانی دپ در فیلم شکلات سال 2000» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره جانی دپ در فیلم شکلات سال 2000 فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.