زمان مطالعه: 1 دقیقه
جو بایدن و حقایق مربوط به وی

جو بایدن و حقایق مربوط به وی

چند فکت (حقیقت) جالب و رندوم راجع به جو بایدن رییس جمهور جدید آمریکا بخوانیم:

1- 1- در سال 2017 جو بایدن از باراک اوباما در مراسمی نشان آزادی دریافت کرد. در این حین و هنگام دریافت مدال آزادی بایدن احساساتی شد و در کل مراسم اشک ریخت، تا جایی که اوباما نیز برای لحظاتی به او ملحق شد.

جو بایدن
جو بایدن

2- 2- بایدن در کودکی دچار لکنت زبان بوده و توسط همکلاسی هایش مورد تمسخر قرار میگرفته.

جو بایدن
جو بایدن

3- 3- جو بایدن در دوران جوانی عضو آکادمی فوتبال آمریکا بوده، و نسبتا هم موفق عمل میکرده!

جو بایدن
جو بایدن

4- 4- جو بایدن پس از تحصیل در رشته حقوق، برای شرکت در جنگ ویتنام نام نویسی شد اما به خاطر آسم رد صلاحیت پزشکی شد.

5- 5- بایدن در 29 سالگی سناتور شد، اما مجبور بود تا 30 سالگی صبر کند تا بتواند سوگند بخواند، چراکه سن قانونی سناتور شدن همان 30 سالگی است.

6- 6- بایدن در سال 1972 همسر اولش نیلیا و دخترش نائومی را در تصادف از دست داده. بایدن همچنین دو پسر دارد که آنها هم در همان ماشین بوده اند اما زنده ماندند. اما یکی از آنها، پسر ارشدش، در سال 2015 به خاطر تومور مغزی جان سپرد!

جو بایدن
جو بایدن

7- 7- جو بایدن عاشق بستنی است! در واقع خودش اعتراف کرده که عاشق خوراکی های شیرین است، یک بار خودش را اینطور معرفی کرد "جو بایدن هستم و عاشق بستنی!" بعد از آن هم بلافاصله گفت "نه الکل مصرف میکنم و نه سیگار میکشم، اما به جای اینها بستنی میخورم." (توجه کنید که حضور باراک اوباما در تمام حالات بایدن هم جالب است!)

بایدن
بایدن

8- 8- در سال 1987 کاندید ریاست جمهوری شده بود. اما پس از اینکه متوجه اشتباهی غیرعمدی در سخنرانی اش شد، خودش از انتخابات کناره گیری کرد.

9- 9- جو بایدن موافق جنگ عراق بوده. در سال 2002 که این جنگ شروع شد، بایدن یکی از افرادی بود که موافقت خود را برای برگزاری این جنگ اعلام کرد. اما بعدتر ابراز پشیمانی کرد و اعتراف کرد که این موافقت از جانب وی اشتباهی بزرگ بوده.

10- 10- جو بایدن در سال 2008 دوباره کاندید ریاست جمهوری شد، اما به خاطر کم بودن آراء وی نسبت به دیگران، از دوره حذف شد. اما 7 ماه بعد باراک اوباما او را معاون ریاست جمهوری اعلام کرد.

بایدن و اوباما
بایدن و اوباما

11- 11- بایدن پیرترین رییس جمهور آمریکاست. وی اکنون 77 سال سن دارد، با گذر زمان تا سال دیگر، جو بایدن در 78 سالگی پیرترین فردی خواهد بود که تابحال در دفتر کار ریاست جمهوری آمریکا حضور داشته.

آمریکا
آمریکا
ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «جو بایدن و حقایق مربوط به وی» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره جو بایدن و حقایق مربوط به وی فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.