زمان مطالعه: 2 دقیقه
بیوگرافی جیمی کیمل

بیوگرافی جیمی کیمل

جیمی کیمل مجری معروف آمریکایی و مجری مراسم اسکار در دوره‌های مختلف است.

جیمی کیمل کمدین، صداپیشه، هنرپیشه، فیلم‌نامه‌نویس، تهیه‌کننده تلویزیونی، نوازنده، مجری و شخصیت رادیویی آمریکایی است. او مجری و خالق جیمی کیمل لایو!، یک تاک شوی آخر وقت است که در شرکت پخش رسانه‌ای آمریکا پخش می‌شود. پیش از آن، کیمل بیش از همه به دلیل مجریگری د من شو کمدی سنترال و با بن استاین پول ببرید شناخته می‌شد. در ادامه با آسمونی باشید و بیوگرافی جیمی کیمل را ببینید.

جیمی کیمل در مراسم اسکار ۲۰۲۴

بیوگرافی جیمی کیمل

جیمز کریستین کیمل روز 13 نوامبر 1967 در محله بروکلین نیویورک در خانواده‌ای کاتولیک به دنیا آمد. پدرش جیمز جوان کیمل، از مدیران شرکت IBM و مادرش از نسل ایتالیایی‌های مهاجر محله برانکس بود. از طرف پدری نسلش به آلمانی‌ها و خانواده «کومل» می‌رسد.

جیمی کیمل مجری مراسم اسکار 2018 + بیوگرافی و تصاویر
جیمی کیمل مجری مراسم اسکار

جیمی کیمل در نه سالگی همراه خانواده اش به لاس وگاس، نوادا مهاجرت کرد. وی یک سال در دانشگاه نوادا، لاس وگاس و دوسال در دانشگاه ایالتی آریزونا تحصیل کرد ولی موفق به کسب مدرک دانشگاهی از هیچ‌کدام نشد. هر چند در سال 2013 میلادی، یک مدرک افتخاری از دانشگاه نوادا دریافت کرد.

jimmy-kimmel
jimmy-kimmel

زندگی هنری جیمی کیمل

جیمی کار خودش را از رادیو آغاز کرد. بعد از آن که چند بار از شبکه‌های مختلف رادیویی اخراج شد، سال 1997 به عنوان زوج کمدین بن استاین در برنامه برنده پول بن استاین شوید شبکه کمدی سنترال حاضر شد تا اولین تجربه تلویزیونی خودش را کسب کند. او به همراه بن استاین، جایزه امی برای بهترین میزبان نمایش‌های مسابقه‌ای را بردند.

جیمی کیمل مجری مراسم اسکار 2018 + بیوگرافی و تصاویر
جیمی کیمل مجری مراسم اسکار 

کیمل از ژانویه 2003 به شرکت پخش رسانه‌ای آمریکا رفت و برنامه خودش به نام جیمی کیمل زنده! را روی آنتن تلویزیون برد اما بر خلاف نام برنامه تا سال 2004، زنده روی آنتن نمی‌رفت. جیمی کیمل خیلی از اوقات برنامه اش را با جمله ثابت «با مت دیمون، ما زمان نداریم!» به پایان می‌برد. این جمله به برنامه‌ای بر می‌گردد که در آن مت دیمون میهمان جیمی کیمل بود و در حالی که مت دیمون فقط لحظاتی روی صندلی نشسته بود، کیمل رو به دوربین گفت: «متأسفانه هیچ زمانی نداریم. با عذرخواهی از مت دیمون!» اگرچه به نظر می‌رسید دیمون از این موضوع کاملاً عصبانی شده‌است، اما 17 دسامبر 2006، در مصاحبه‌ای با یواس‌ای ویکند، کیمل اعلام کرد که کل این ماجرا و عکس العمل مت دیمون، فقط یک شوخی بوده‌ است. او یک هفته مجری مهمان برنامه زنده با رجیس و کلی بود که به خاطر آن یک هفته کاری (از 22 اکتبر تا 26 اکتبر 2007) هر روز بین نیویورک و لس آنجلس در سفر بود. او در طول آن هفته 22٬406 مایل (36٬059 کیلومتر) مسافرت کرد و به عنوان دارنده رکورد طولانی‌ترین مسافرت در طول یک هفته کاری، نام خودش را در رکوردهای جهانی گینس ثبت کرد. در 23 سپتامبر 2012، او میزبان شصت و چهارمین جوایز امی ساعات پربیننده بود و در 18 سپتامبر 2016، میزبان شصت و هشتمین جوایز امی ساعات پربیننده. او همچنین در برنامه‌های تلویزیونی پرشمار دیگری از جمله برنامه آخر وقت با دیوید لترمن و شوی الن دی‌جنرس حضور داشته‌ است.

تصاویر جیمی کیمل

jimmy-kimmel
jimmy-kimmel
جیمی کیمل مجری مراسم اسکار 2018 + بیوگرافی و تصاویر
جیمی کیمل و همسرش مولی مکرنی و دخترشان

 

jimmy-kimmel
jimmy-kimmel
جیمی کیمل مجری مراسم اسکار 2018 + بیوگرافی و تصاویر
جیمی کیمل

 

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «بیوگرافی جیمی کیمل» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره بیوگرافی جیمی کیمل فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.