زمان مطالعه: 3 دقیقه
بیوگرافی جیمی فالن + عکس

بیوگرافی جیمی فالن + عکس

آسمونی، در این مطلب می خواهیم نگاهی داشته باشیم به زندگی جیمی فالن (Jimmy Fallon)، مجری محبوب و بامزه آمریکایی....
در این مطلب می خوانید : [بستن]
آسمونی، در این مطلب می خواهیم نگاهی داشته باشیم به زندگی جیمی فالن (Jimmy Fallon)، مجری محبوب و بامزه آمریکایی. همراه آسمونی باشید.

بیوگرافی جیمی فالن
بیوگرافی جیمی فالن
بیوگرافی جیمی فالن

 

جیمی فالن( با نام کامل جیمز توماس فالن) متولد:19 سپتامبر 1974 در بروکلین نیویورک.

مجری تلویزیون، کمدین، بازیگر، آهنگساز و تهیه‌کننده آمریکایی است.او در تلویزیون برای کارش در «www.imdb.com/ title="پخش زنده شنبه شب" /tt3444938/?ref_=nm_knf_i1" target="_blank">پخش زنده شنبه شب» به عنوان عضوی از تیم بازیگران و هم چنین در برنامه «گفتگوی شبانه با اجرای جیمی فالن» در نقش مجری شناخته شده‌ است.او در ساگرتیز،نیویورک بزرگ شد.او با علاقه‌ای به کمدی و آهنگ در جوانی و در سن 21 سالگی به لس آنجلس رفت تا به دنبال فرصت‌هایی در زمینه ی استندآپ کمدی بگردد.

برنامه گفتگوی شبانه با جیمی فالن
برنامه گفتگوی شبانه با جیمی فالن
برنامه گفتگوی شبانه با جیمی فالن

 

در سال 1998، آرزوی زندگی اش برآورده و با وی قراردادی بسته شد تا به عنوان عضوی از تیم بازیگران به برنامه پخش زنده شنبه شب شبکه ان بی سی ملحق شود. فلن به مدت 6 سال بین سال‌های 1998 و 2004 در پخش زنده شنبه شب باقی ماند و قسمت "آپدیت آخر هفته" را مشترکاً اجرا کرد و در این مدت به عنوان فرد مشهوری درآمد. او این مجموعه را ترک کرد تا به صنعت سینما بپیوندد و در فیلم‌هایی مانند تاکسی (2004) و تب استقرار (2005) بازی کرد.پس از حرفه ی سینمایی اش،در نقش مجری برنامه آخرشب با جیمی فالن شبکه ان بی سی،در سال 2009 به تلویزیون بازگشت؛جایی که فالن مشهور به توجه اش بر موسیقی و بازی شد. او در سال 2014 این برنامه را ترک کرد و به برنامه امشب پیوست تا به ششمین مجری دائمی این برنامه ی کهنه کار تبدیل شود. علاوه بر کارهای تلویزیونی اش،وی دو آلبوم کمدی و پنج کتاب منتشر کرده‌است.

جیمی فالن در دوران نوجوانی
جیمی فالن در دوران نوجوانی
جیمی فالن در دوران نوجوانی

جیمی فالن در دوران کودکی
جیمی فالن در دوران کودکی
جیمی فالن در دوران کودکی

 

دوران ابتدایی زندگی

در دوران کودکی، وی به همراه خواهر بزرگ‌ترش، گلوریا، بخش‌های «مناسب» برنامه پخش زنده شنبه شب را که والدینش برایشان ضبط کرده بود را تماشا می‌کرد. جیمی فلن به قدری مجذوب این برنامه شده بود که در زمان دانشجویی و در خوابگاه نقشهٔ ویژه برای مشاهده این برنامه تنظیم کرده بود. وی همچنین از سن 13 سالگی شروع به نواختن گیتار کرد و در چند اجرای موسیقی و برنامه کمدی اجراهایی داشته‌است.

تحصیلات

جیمی فالن دوران مدرسه ابتدایی خود را در مدرسه‌ای کاتولیک به نام «سن ماری آف د اسنو» گذراند. بعدها در سال 1992 هم از دبیرستان فارغ‌التحصیل شد. وی سپس به کالج سن رز (در نیویورک) رفته و مشغول به تحصیل در رشته علوم کامپیوتر می‌شود که چندی بعد رشته خود را به «ارتباطات» تغییر می‌دهد. فالون در سال 1995 از کالج سنت رز جدا شد و برای پیگیری کمدی تمام وقت به  لس آنجلس سفر کرد. خود جیمی فالن سخت بودن رشته علوم کامپیوتر را دلیل ترک تحصیل از این رشته عنوان می‌کند. فالن در 9 می 2009 موفق به اخذ مدرک کارشناسی خود در رشته ارتباطات می‌شود. در هنگام اعطای این مدرک، وی مدرکی افتخاری هم دریافت می‌کند.

جیمی فالن به همراه خانواده
جیمی فالن به همراه خانواده
جیمی فالن به همراه خانواده

زندگی شخصی

فلن در 22 دسامبر 2007 با تهیه‌کننده آمریکایی نانسی جوونن ازدواج کرده‌است. همسر وی یکی از مالکان شرکت فلاور فیلمز است که در زمینه تولید فیلم فعالیت می‌کند. این زوج صاحب دو دختر هستند.

جیمی فالن خود را یک مسیحی کاتولیک دانسته و در دوران کودکی تمایل زیادی برای کشیش شدن داشت.

وی همچنین مالک سگی گلدن رتریور به نام «گری فریک» است که یک‌بار در برنامه آخرشب با جیمی فلن حضور داشت.

در 26 ژوئن 2015، فالن دچار سانحهٔ کنده شدن حلقه از انگشت شد. وی در ابتدا روی قالیچهٔ آشپزخانه‌اش لغزید و در حال افتادن بود که انگشترش به لبهٔ بالایی پیشخوان گیر کرد و انگشت‌اش تقریباً پاره شد. پس از مراجعه به اورژانس، به نزد جراح فرستاده شد که عمل جراحی سرپایی و 6 ساعته‌ای را روی انگشت وی به انجام رساند. فلن پس از ده روز ماندن دربخش مراقبت‌های ویژه، به خانه بازگشت. چندین ماه انگشت او بی‌حس و نسبتاً بی تحرک بود تا جایی که فلن اعلام کرد به یک جراحی دیگر نیاز دارد. در نهایت با انجام فیزیوتراپی، صدمهٔ وارد شده به انگشت‌اش را بر طرف کرد.

وی تا به حال دوبار جایزه امی را برده است، هم چنین در سال 2017 مجری مراسم Golden Globe بود.

آسمونی
نظر خود را درباره «بیوگرافی جیمی فالن + عکس» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره بیوگرافی جیمی فالن + عکس فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.