زمان مطالعه: 5 دقیقه
بیوگرافی  جی چانگ ووک

بیوگرافی جی چانگ ووک

جی چانگ ووک یکی از بازیگران معروف کره جنوبی است. سریال 2022 او صدای جادو نام دارد.

جی چانگ ووک (ji chang-wook) یکی از بازیگران معروف کره جنوبی است. وی به واسطه ایفای نقش اصلی دونگ-هه در سریال Smile again و بازی در سریال‌هایی چون Warrior Baek Dong-soo , healer، The K2 ، Empress Ki، به شهرت و محبوبیت دست یافت.

جی چانگ ووک-ji chang-wook
جی چانگ ووک

سریال به آرومی ذوبم کن

یکی از سریال های جی چانگ ووک بعد از بازگشت از سربازی، سریال "به آرومی ذوبم کن" است. داستان سریال به آرومی ذوبم کن در مورد دو نفر است که در یک پروژه تحقیقاتی شرکت می کنند. در اصل قرار بود بمدت 24 ساعت فریز شوند ولی مشکلی پیش می آید و آنها 20 سال بعد دوباره به زندگی بر می گردند. آنها سال 1999 فریز و سال 2019 بیدار شدند.

بیوگرافی جی چانگ ووک
ji chang-wook

درباره جی چانگ ووک

جی چانگ-ووک (متولد 5 ژوئیه 1987 در آنیانگ، گیونگگی) بازیگر و خواننده اهل کره جنوبی است. جی چانگ ووک فعالیت بازیگری خود را از سال 2006 آغاز نمود. به واسطه ایفای نقش اصلی دونگ-هه در سریال Smile again و متعاقب ان بازی در سریال‌هایی چون Warrior Baek Dong-soo , healer، The K2 ، ساخت چین حضور داشت. وی همچنین فیلمی دیگر به نام Mr right را در چین بازی کرده‌ است که جلوی پخش آن گرفته شد.

جی چانگ ووک در سربازی
جی چانگ ووک در سربازی

جی چانگ ووک در سربازی جی چانک ووک خدمت سربازی خود را 14 آگوست 2017 آغاز کرد. او ابتدا تحت آموزش‌های پایه قرار گرفت پس از اتمام این دوره او به خاطر عملکرد خوب به او جایزه اعطا شد چانگ ووک برای ادامه خدمت سربازی خود به تیپ پنجم ارتش منتقل شد. او به عنوان ستوان منصوب شد و به سروان ترفیع گرفت. خدمت سربازی او در 27 آوریل 2019 به پایان رسید.

جی چانگ ووک در سریال k2
جی چانگ ووک در سریال k2

زندگی هنری جی چانگ ووک

جی چانگ ووک در سریال k2 جی چانگ ووک کار بازیگری خود را با ایفای نقش در موزیکال‌ها آغاز کرد و با بازی در نقش کوچکی در سریال تلویزیونی I Like You محصول سال 2008 پا به صفحه جادوئی گذاشت. با اینحال، بازی او در فیلم Sleeping Beauty محصول سال 2008 به عنوان شروع رسمی کار بازیگری وی قلمداد می‌شود. در سال 2009، جی چانگ-ووک در My Too Perfect Sons ظاهر شد و نقش پسر بیست ساله خجالتی و ترسوئی را بازی کرد که مجبور بود از دختر بهترین دوست خود نگهداری و مراقبت کند. این سریال خانوادگی با دریافت رتبه 40 درصدی جی را از گمنامی به شهرت رساند.

پس از این موفقیت، وی در سریال Hero لی جون-گی نقش فرعی این اثر را بازی کرد. در سال 2010، جی در سریال روتین 159 قسمتی Smile (یا Smile Again) نخستین نقش اصلی خود را تجربه کرد. او در این سریال در نقش دونگ هه ظاهر شد و برای واقعی بنظر رسیدن نقشش که یک اسکیت باز کره‌ای -امریکایی بود، تحت آموزش اسکیت سرعت سابق کشور کره قرار گرفت و روزانه 4 تا 5 ساعت در پیست یخی اسکیت تمرین کرد. دونگ هه که با مادرخوانده خود در آمریکا زندگی کرده و در آنجا بزرگ شده، به امید یافتن پدر واقعی خود عازم کره می‌شود و در آنجا به عنوان سرآشپز هتل مشغول به کار می‌شود.Smile Again توانست 15 هفته متوالی در صدر جدول رتبه‌بندی جذب مخاطب قرار گیرد. جی با این سریال توانست جایزه بهترین بازیگر مرد جوایز KBS در بخش سریال را از آن خود کند.

جی چانگ ووک در سریال ملکه کی
جی چانگ ووک در سریال ملکه کی

جی چانگ ووک در سریال ملکه کی سپس در سال 2011 جی در سریال تایخی-رزمی Warrior Baek Dong-soo نقش آفرینی کرد. این سریال که اقتباسی است از کمیک Honorable Baek Dong-soo اثر لی جه-هون، به روایت داستان شمشیر زنی از دوره جوسون به نام بک دونگ-سو و دوران کودکی او تا توطئه چینی سیاسی و رقابت و هماوردیش با دوست دوران کودکی و دشمن کنونی اش و تبدیل شدنش به چهره‌ای تاریخی می‌پردازد. این سریال بمدت 13 هفته در جایگاه نخست قرار داشت و جی توانست با این سریال جایزه ستاره جدید بخش جوایز سریال SBS را از ان خود کند.

بعد از این سریال، جی بار دیگر به عنوان بازیگر اصلی سریال Bachelor's Vegetable Store ایفای نقش کرد. این سریال براساس داستانی واقعی از موفقیت مردی جوان بنام لی یونگ سوک ساخته شده، داستان مردی که موفق شد از مغازه کوچک سبزی فروشی در سال 1998 صاحب 33 مغازه بزرگ فردادی در سراسر کره شود. وی در ملودرام Five Fingers به سال 2012 نخستین حضور خود در نقش منفی را تجربه کرد. وی در این اثر نقش پیانیستی را بازی کرد که به نبوغ و استعداد خدادادی برادر بزرگتر خود در موسیقی حسادت می‌ورزید. زمانیکه این دو برادر بر سر کار پدری اشان (ساخت پیانو) و نیز بر سر یک زن رقابت می‌کنند چیزی جز نزاع، عشق و شورمندی به ذهن خطور نمی‌کند. جی در سال 2013 با کار The Days دوباره به روی سن بازگشت و نقش بادیگارد رئیس‌جمهوری را بازی کرد که بیست سال پیش به همراه دوستی مرموز ناپدید شده بود .The Days موزیکالی بود که در ان از اهنگ‌های فولک-راک کیم کوانگ-سوک استفاده شده بود. اما زمانی شهرت و محبوبیت جی افزایش یافت که وی در سریالی تاریخی به نام Empress Ki نقش Toghon Temür(یا Huizong) را بازی کرد، Toghon Temür شانزدهمین امپراتور سلسله یوان بود که با زنی از سلسله گوریو ازدواج می‌کرد. این سریال از اواخر سال 2013 تا 29 آوریل 2014 به روی آنتن رفت.

در اواسطـ ژوئیه 2013، جی در قسمت Secret Love سریال 5 قسمتی Have You Ever Had Coffee With an Angel? ظاهر شد و در نقش عشق گیو-ری با اعضای گروه Kara همبازی شد. سپس در فیلم کمدی و اکشن Two Constables چهارمین سری از فیلم Two Cops به کارگردانی کانگ وو-سوک بازی کرد. او در این فیلم در نقش افسر تازه‌کار و بی دقت ظاهر شد و به همراه کیونگ-گو که نقش یک افسر باتجربه و بی‌احساس را داشت، بازی کرد؛ و سرانجام از دسامبر سال 2014 تا فوریه سال 2015 جی در مجموعه تلویزیونی Healer به نویسندگی سونگ چی-نا بازی کرد و برای ایفای نقش خود تحت تعلیم هنرهای رزمی قرار گرفت. هم چنین از این مهارت‌ها بهترین بهره را برد و در سریال عاشقانه، اکشن The K2 که از 23 سپتامبر سال 2016 تا 12 نوامبر همان سال به نمایش در آمد نقش آفرینی کرد.

داستان این مجموعه تلویزیونی زیبا در مورد جوانی به نام کیم جه‌ها (جی چانگ ووک) کارمند یک شرکت امنیتی ست که بر اثر اتفاقاتی تبدیل به یک فرد فراری و بدبین شده تا اینکه شانسی دوباره به او عطا میشه تا بادیگارد فرزند رئیس‌جمهور شود او با این نقش که با هنرمند پرتوان ایم یونا قرار داشت به محبوبیت خود افزود.

سریال های جی چانگ ووک
سریال های جی چانگ ووک

سریال های جی چانگ ووک

پسران فوق العاده من(2009) قهرمان(2010-2009) جنگجو بک سون دو(2011) کی2(2014-2013) هیلر(2015-2014) ملکه کی(2016) هفت بوسه اول(2017-2016) شریک مشکوک(2017) به آرومی ذوبم کن(2019) فروشگاه ست بیول(2020) دلباخته در شهر(2021) صدای جادو(2022) اگه آرزوتو بگی (2022)

جی چانگ ووک در k2
جی چانگ ووک در k2

 

 

 

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «بیوگرافی جی چانگ ووک» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره بیوگرافی جی چانگ ووک فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.