زمان مطالعه: 4 دقیقه
جاذبه های گردشگری ژاپن

جاذبه های گردشگری ژاپن

ژاپن یکی از مقاصد بسیار محبوب گردشگری در جهان است. ژاپن ترکیبی منحصر به فرد از قشر سنتی و مدرن است که دارای...

ژاپن یکی از مقاصد بسیار محبوب گردشگری در جهان است. ژاپن ترکیبی منحصر به فرد از قشر سنتی و مدرن است که دارای معابد و ساختمان های قدیمی  با دستاوردهای موجود مدرن در معماری و فن آوری است. گردشگران می توانند تاریخ و فرهنگ ژاپن را با نگاهی اجمالی به آینده از طریق پیشرفت های تکنولوژیکی مورد بررسی قرار دهند. تقریبا تمام سایت های تاریخی به روی عموم باز هستند. زیبایی طبیعی ژاپن در تمام طول سال قابل رویت است. علاوه بر این، ژاپن یکی از پایین ترین نرخ های جرم و جنایت در جهان دارد که آن را برای مسافران ایده آل می سازد. مروری بر جاذبه های برتر توریستی در ژاپن در ادامه این بخش آسمونی ارائه شده است.



جاذبه های گردشگری ژاپن

جاذبه های گردشگری ژاپن
جاذبه های گردشگری ژاپن

یادبود صلح هیروشیما یکی از بهترین جاذبه های گردشگری ژاپن

یادبود صلح هیروشیما، ادای احترامی فراموش نشدنی به انسانهایی است که در بمباران اتمی هیروشیما در 6 جولای 1945 جان خود را از دست دادند. تنها چیزی که از شهر باقی ماند ساختمان تالار ترویج صنعتی استانی هیروشیما بود که انفجار، بالای گنبد این بنا رخ می‌دهد و به خاطر قرار گرفتن در کانون مرکزی انفجار، کاملاً ویران نشد. این بنا در فاصله نزدیکی از محل انفجار بمب اتمی در شهر هیروشیمای ژاپن قرار داشت، اما به صورت کامل تخریب نشد.

japan-tourism-attractions
japan-tourism-attractions

پارک میمون جیگوکدانی یکی از بهترین جاذبه های گردشگری ژاپن

پارک میمون جیگوکدانی یک منطقه معروف چشمه های آب گرم در نزدیکی ناگانو است. جیگوکدانی (به معنی "دره جهنم") به علت بخار و آب جوشی که از زمین یخ زده فوران می کند مشهور است که توسط صخره های شیب دار و جنگل های انبوه احاطه شده است. این منقطه برای جمعیت بزرگ میمون های برفی وحشی که در طول زمستان هنگامی که برف همه جا را پوشش می دهد به این دره هجوم می آورند مشهور است.

جاذبه های گردشگری ژاپن
جاذبه های گردشگری ژاپن

معبد کیومیزو یکی از بهترین جاذبه های گردشگری ژاپن

معبد کیومیزو یک معبد بودایی است که در شرق کیوتو واقع شده است و می توان قدمت آن را به سال 798 نسبت داد. آبشار های داخلی که از رودخانه های خارجی تغذیه می شوند، معبد را هماهنگ با طبیعت اطراف خود کرده است. بازدیدکنندگان می توانند زیارتگاه ها و دیگر صومعه های کنار این معبد نیز لذت ببرند.

japan-tourism-attractions
japan-tourism-attractions

قصر هیمجی یکی از بهترین جاذبه های گردشگری ژاپن

قصر هیمجی یکی از کاخ‌های سلطنتی ژاپن در دوران چند دودمان سلطنتی آن کشور بوده است. قصر هیمجی در شهر هیمجی در جنوب غربی جزیره هونشو قرار دارد. این قصر از بمباران های   جنگ جهانی دوم سالم  مانده و اغلب در فیلم های داخلی و خارجی، از جمله فیلم جیمز باند "شما تنها دو بار زندگی می کنید" دیده می شود. نمای بیرونی سفید و طراحی قلعه همانند یک پرنده در حال پرواز است که از اینرو آن را نیز "قلعه مرغ ماهیخوار سفید" می نامند.

جاذبه های گردشگری ژاپن
جاذبه های گردشگری ژاپن

بودای بزرگ کاماکورا یکی از بهترین جاذبه های گردشگری ژاپن

بودای بزرگ کاماکورا یکی از تندیس های مشهور بودایی در ژاپن است. این تندیس که از برنز ساخته شده است، بیش از 13 متر ارتفاع و وزن آن نزدیک به 93  تن می باشد. گفته می شود که قدمت مجسمه به سال 1252 برمی گردد. هر چند که در ابتدا این بودای بزرگ در یک معبد کوچک چوبی قرار داشت، اما پس از یک سونامی در قرن 15 ، امروزه این تندیس عظیم در هوای آزاد قرار گرفته است.

japan-tourism-attractions
japan-tourism-attractions

معبد توداجی یکی از بهترین جاذبه های گردشگری ژاپن

معبد توداجی در نارا یک شاهکار مهندسی است. این معبد که نه تنها بزرگترین ساختمان چوبی در جهان است، بلکه مکان بزرگترین مجسمه برنزی بودا در جهان نیز می باشد. معبد توسط باغ های زیبا و حیات وحش احاطه شده است و مدرسه کگان بودیسم در اینجا قرار دارد و زمینه برگزاری بسیاری از آثار مکشوفه از تاریخ ژاپن و بودایی بوده است..گوزن ها آزادانه در اطراف این معبد به عنوان رسولان خدایان شینتو پرسه می زنند.

جاذبه های گردشگری ژاپن
جاذبه های گردشگری ژاپن

برج توکیو یکی از بهترین جاذبه های گردشگری ژاپن

برج توکیو یک برج مخابراتی و تفریحی در پارک شیبا در توکیو می‌باشد که بعد از برج توکیو اسکای تری، دومین سازه بلند توکیو است و بلندترین برج فولادی متکی به خود در جهان نیز محسوب می‌شود. در ساخت برج مشبک توکیو، از برج ایفل الهام گرفته شده است. بازدیدکنندگان می توانند از رستوران ها و مراکز خرید در اطراف این برج لذت ببرند.

japan-tourism-attractions
japan-tourism-attractions

کاخ امپراتوری توکیو یکی از بهترین جاذبه های گردشگری ژاپن

کاخ امپراتوری توکیو مجموع کاخ سلطنتی ژاپن است، هر چند که امپراتور ژاپن در کشور اقامت نمی کرد، بعدها امپراتور در کاخ سلطنتی توکیو اقامت گزید و سپس دستور به مرمت  و حفاظت از کاخ سلطنتی کیوتو را صادر نمود. این  قصر، مانند بسیاری از قدیمی ترین و مهم ترین ساختمان ها در ژاپن، توسط آتش ویران شد و چند بار در طول دوره از تاریخ خود  بازسازی و مرمت شده است و  امروزه این مکان برای بازدید عموم  آزاد است  و آژانس خانواده سلطنتی میزبان تورهای عمومی ساختمان چند بار در روز می باشند. این قصر همچنین شامل باغ های کاخ سلطنتی نیز می باشد.

جاذبه های گردشگری ژاپن
جاذبه های گردشگری ژاپن

کوه فوجی یکی از بهترین جاذبه های گردشگری ژاپن

کوه فوجی بلندترین کوه در ژاپن با 3776  متر ارتفاع می باشد. مخروط فوق العاده متقارن و آتشفشانی این کوه یک نماد شناخته شده از ژاپن است و اغلب در تصاویری هنری نشان داده است و همچنین یک جاذبه توریستی محبوب برای کوه نوردان محسوب می شود. برآورد می شود که سالانه دویست هزار  نفر به کوه فوجی صعود می کنند که 30٪ از آنها خارجی هستند. صعود می تواند بین سه تا هشت ساعت به طول انجامد.

japan-tourism-attractions
japan-tourism-attractions

معبد غرفه طلایی یکی از بهترین جاذبه های گردشگری ژاپن

معبد غرفه طلایی یکی از جاذبه های توریستی برتر در ژاپن و کیوتو است. این معبد در اصل به عنوان یک ویلای تفریحی برای آشیکاگا یوشیمیتسو بود که در اواخر قرن 14 ساخته شده است.  متاسفانه، این معبد در سال 1950 توسط یک راهب جوان افراطی به آتش کشیده شد. پنج سال بعد، معبد بازسازی شد و مجددا نمای خود را بدست آورد. این معبد که با پوششی از طلا ساخته شده است، به زیبایی در برکه و تالاب ساختمان بازتاب می کند.

نظر خود را درباره «جاذبه های گردشگری ژاپن» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره جاذبه های گردشگری ژاپن فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.