زمان مطالعه: 4 دقیقه
بیوگرافی جانگ گیون سوک

بیوگرافی جانگ گیون سوک

جانگ گیون سوک بازیگر سریال های معروف کره است. سریال سال 2023 وی سریال طعمه است.
در این مطلب می خوانید : [بستن]

جانگ گیون سوک (Jang Keun-suk) یکی از بازیگران معروف کره جنوبی است. او جدای بازیگری، خواننده و مدل هم هست. سریال سال 2023 جانگ گیون سون سریال طعمه (Bait) در ژانر جنایی است. در ادامه با آسمونی باشید و بیوگرافی جانگ گیون سوک را ببینید.

جانگ گیون سوک بازیگر سریال کره ای سوییچ : تغییر جهان + بیوگرافی و تصاویر
جانگ گیون سوک بازیگر سریال سوییچ: تغییر جهان

سریال سوییچ: تغییر جهان (Switch: Change the World) همچنین شناخته شده با عنوان تعویض: تغییر دنیا ؛ محصول سال 2018 است. این سریال با بازی جانگ گیون سوک و هان یه ری در 32 قسمت 30 دقیقه ای و در ژانر درام، حقوقی، کمدی و برای شبکه SBS تهیه و تولید شد. کارگردانی این سریال توسط نام ته جین انجام شده و نویسندگی هم برعهده بک وون چول است. جانگ گیون سوک در این سریال دو نقش دارد . یکی نقش “سا دو چان” نابغه‌ای که بعد از شکست خوردن در زمینه دادستانی به یک کلاهبردار تبدیل شده و یکی نقش “بک جون سو” دادستانی که قانون را با ریزترین جزئیات دنبال می کند.

جانگ گیون سوک-jang geun suk
jang geun suk

درباره جانگ گیون سوک

جانگ گیون سوک متولد 4 اگوست 1987 بازیگر، خواننده و مدل اهل کره جنوبی است. محل تولد او شهر سئول است. بسیاری از طرفداران او معتقدند یکی از بهترین بازی های او سریال switch است که سال 2018 ساخته شده است. او در دو نقش سادوچان و بک جون سو بازی کرده است .

jang-keun-suk

جانگ گیون سوک تنها فرزند خانواده، در سن 5 سالگی کار خود را به عنوان یک مدل آغاز کرد. هنگامی که والدین او قصد فروش منزل خود را داشتند، خریداری که به منزل آنها آمده بود وقتی گیون سوک را دید به پدر و مادرش توصیه کرد که او می‌تواند به عنوان یک مدل، آینده درخشانی داشته باشد. او فعالیت خود را 4 سال بعد (سال 1997) در شبکه HBS در برنامه‌ای به نام (selling happiness) آغاز کرد و کار خود را در تلویزیون به عنوان یک کودک مدل ادامه داد. در دوران دبیرستان گیون سوک با شنیدن صدای خواننده پاپ و گروه راک ژاپنی ken hirai و larc-en-ciel شروع به یادگیری این زبان نمود و به نیوزلند سفر کرد تا بتواند زبان انگلیسی را نیز بیاموزد. هر چند که گیون سوک مایل بود تحصیلاتش را در نیوزلند ادامه دهد اما پیشنهاد بازی در سریال nonstop4 در شبکه MBC او را به کره بازگرداند. بعد از نقش آفرینی در این سریال گیون سوک مدام فکر می‌کرد بازیگری به تنهایی برایش کافی نیست و تصمیم گرفت که خود را به یک بازیگر ثابت تبدیل کند. در سال 2005 نقشی که گیون سوک به عنوان پسر رئیس جمهور در درام پر بینندهlovers in parague که از شبکه SBS پخش شد باعث شد که او بتواند خود را به عنوان چهره‌ای خاص در نگاه طرفداران درام‌های کره‌ای مطرح کند.

جانگ گیون سوک بازیگر سریال کره ای سوییچ : تغییر جهان + بیوگرافی و تصاویر

در سال 2006 پیشرفت بسیار بزرگی در زندگیش رخ داد و او بر روی پرده سینما در فیلم ترسناک ژاپنیone missed call final خوش درخشید و به علت تجربه قبلی او و آشناییش با زبان ژاپنی گیون سوک توانست با ستاره‌های ژاپنی بدون هیچ مشکلی ارتباط برقرار کند او همچنین 3 ماه قبل از آغاز این فیلم شروع به یادگیری زبان اشاره (مخصوص ناشنوایان) برای نقشش به عنوان پسر ناشنوا در این فیلم کرد. نقش بعدی او در یک درام تاریخی به نام Hwan jin yi بود که از شبکه KBS2 پخش شد و نقش او در این درام مورد توجه بسیاری از طرفداران خانم قرار گرفت.

jang-keun-suk

جانگ گیون سوک در سریال hong gil dong در سال 2007 گیون سوک نقشی را در یک فیلم با تم موسیقی راک به نام The happy life بازی کرد. نقش hyeon-ju در این فیلم به گیون سوک اجازه داد تا سحر مردانگیش را و همین‌طور مهارت و هنرش را به عنوان یک خواننده به همگان نشان دهد. او همچنین در دو کار در زمینه موسیقی در سال 2008 ایفای نقش کرد، که این فیلم‌ها DO RE MI FA SO LA SI DOو درام تلویزیونی Beethoven virus که از شبکهMBC پخش شد، هستند. نقش بعدی گیون سوک در سال 2009 در فیلم مهیج the case of itaewon homicide بود که اولین نقش او به عنوان یک تبه کار را نشان می‌داد. این فیلم بر اساس یک داستان واقعی است که در یک مغازه همبرگر فروشی در itaewon کره جنوبی رخ داده است. او همچنین در فیلم Hong Gil Dong که در شبکه KBS پخش شد در نقش پرنس Lee Changhwi، و فیلم ME AND BABY ایفای نقش کرده است.

جانگ گیون سوک بازیگر سریال کره ای سوییچ : تغییر جهان + بیوگرافی و تصاویر

او برای اولین بار به عنوان یک خواننده کره‌ای آهنگ LET ME CRY توسط شرکت Pony Canyon در تاریخ 27 آوریل 2010 را در ژاپن منتشر کرد. این آهنگ در اولین هفتهٔ انتشار با فروش 119٫149 کپی نفر اول چارت Oricon single در ژاپن شد. او برای اولین بار به عنوان یک غیر ژاپنی در نمودار اول شد و این باعث برنده شدن جایزه بهترین هنرمند جدید مرد در Gold Disc Awards در ژاپن در سال 2010 شد. با پایان ماه سپتامبر 2011 جانگ گیون سوک اولین آلبوم چینی خود را با عنوان H Vol.1 در چین و سراسر آسیای شرق منتشر کرد.

jang-keun-suk

جانگ به همراه دوست موسیقیدان خود (Big Brother(大兄弟/jung kurt گروهی با نام TEAM H ایجاد کرد. آلبوم H Vol.1 دارای 4 آهنگ و آهنگ پیشرو آن GOTTA GETCHA است. بنا بر گزارش رسیده اشعار این آهنگ را جانگ گیون سوک نوشته است و همه دارای ریتم قوی و رپ قدرتمندی هستند. این آلبوم دارای یک ویدئو برای همین آهنگ با پشت صحنه‌های جالب است. در همان سال جانگ گیون سوک قبول کرد تا در نقش حیوان خانگی در فیلمی کره‌ای برگرفته از سریال ژاپنی با نام YOU'RE MY PET بازی کند. این فیلم در سال 2011 منتشر شد. در 18 ژانویه 2012 شرکت Oricon اعلام کرد گیون سوک آلبوم تازه‌ای را منتشر خواهد کرد. این آلبوم در 21 مارس منتشرشد و فقط در ژاپن قابل دسترس بود. این آلبوم 7 آهنگ به سبک راک داشت. در 23 فوریه 2012 رسانه (HS (韩星经纪 در صفحهٔ رسمی WEIBO گروه TEAM H اعلام کرد که گروه نخستین جایزه خود را با آلبوم EP Lounge H Vol. 1 بدست آورده است. در سال 2012 جایزه بالاترین رکورد فروش و بهترین آلبوم کره‌ای توسط Hong Kong Record Sales Awards اعلام شد. این آلبوم در سرزمین چین، تایوان، هنگ کنگ فروش چشمگیری داشت. سریال تلویزیونی LOVE RAIN با بازی گیون سوک و یونا (GIRL'S GENERATION) در شبکه KBS2 از 26 مارس تا 29 می پخش شد. جانگ گیون سوک در پایان ماه می 2012 یک آلبوم دیگر ژاپنی تحت عنوان JUST CRAZY منتشر کرد. این آلبوم در Oricon daily singles chart با فروش 53٫000 نسخه نفر اول شد. جانگ گیون سوک اولین مردی است که برای 2 بار در Oricon اول شد.

تصاویر جانگ گیون سوک

جانگ گیون سوک بازیگر سریال کره ای سوییچ : تغییر جهان + بیوگرافی و تصاویر
جانگ گیون سوک و مون گیون یانگ در سریال مری با من ازدواج کن

 

jang-keun-suk

جانگ گیون سوک بازیگر سریال کره ای سوییچ : تغییر جهان + بیوگرافی و تصاویر

jang-keun-suk

جانگ گیون سوک بازیگر سریال کره ای سوییچ : تغییر جهان + بیوگرافی و تصاویر

 

نظر خود را درباره «بیوگرافی جانگ گیون سوک» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره بیوگرافی جانگ گیون سوک فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.